Mensen die op Stal Wennekers staan?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

truitje

Re: Mensen die op Stal Wennekers staan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 14:01

ok duidelijk! en wat is de opzegtermijn daar? en mag je de weides ook in de winter gebruiken?

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 15:37

De algemene weides zijn open van ongeveer mei t/m oktober. De prive landjes mag je het hele jaar door gebruiken, mits je er geen grote bende van maakt (lees een baggerzooi).
De algemene weides zijn bij mijn weet gratis en de prive landjes betaal je per jaar. Volgens mij kun je wel tussentijds opzeggen en krijg je de resterende gehele maanden terug, maar ik heb er geen ervaring mee.

De buiten en binnen zet service kost per maand tussen de 25 en 55 euro, afhankelijk van:
  • Een enkeltje (alleen buiten óf binnen) of retourtje (buiten + binnen)
  • Hoeveel dagen, over het algemeen zijn het 5 dagen, sommige werken 6 dagen, maar minder dagen kan ook

Volgens mij mag je deze gewoon opzeggen, aan het begin van de maand voor de volgende maand, maar ook hier heb ik geen ervaring mee (met het opzeggen).

truitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 00:04

en dat zelfgehuurde priveweitje is 125 euro per jaar? en kun je dat ook delen met 1 ander?

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 00:07

truitje schreef:
en dat zelfgehuurde priveweitje is 125 euro per jaar? en kun je dat ook delen met 1 ander?

http://www.stalwennekers.nl/contact/tarieven
Hier staan alle tarieven op, ook van de wei.
Je landje kan je delen met andere paarden of met paaltjes door midden delen zodat je kan afwisselen als het ene op is, gaat het paard op het andere stuk. Er zijn altijd wel mensen die een weidemaatje zoeken, voor advertenties kan je het best in de kantine kijken. :)

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 17:51

Maximefleur reed jij vandaag op Apple in de bak of was het je zusje? Ik stond in de bak te helpen met dat grote zwarte paard

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:53

MoOtJuHh schreef:
Maximefleur reed jij vandaag op Apple in de bak of was het je zusje? Ik stond in de bak te helpen met dat grote zwarte paard

Dat was mijn zusje ;)

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:59

MoOtJuHh schreef:

Was jij dat? Goh, dan weet ik ook weer hoe jij eruit ziet :D. Je was bij Vanilla, toch?

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 11:31

Manonfleur, ja dat klopt. Mijn paard staat bij Apple in de rij. Kom je van de week weer een keertje? Als je in de ochtend komt zie ik je vast :)

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 09:27

MoOtJuHh schreef:
Manonfleur, ja dat klopt. Mijn paard staat bij Apple in de rij. Kom je van de week weer een keertje? Als je in de ochtend komt zie ik je vast :)

Sorry voor de late reactie!
Ik ga Apple waarschijnlijk bijrijden. Helaas niet 's ochtends maar meer in de middag of 's avonds. Maar we zien elkaar vast wel weer een keertje :)
Jouw paard heet Hemel toch?

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 09:36

Mij gaan jullie voorlopig wat minder vaak op stal zien, gezien Baxter verkocht is... :'(

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 09:37

darkadia schreef:
Mij gaan jullie voorlopig wat minder vaak op stal zien, gezien Baxter verkocht is... :'(

Oh is hij verkocht? Wat jammer zeg!!

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 10:25

Waarom is Baxter verkocht als ik vragen mag? :o

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 10:35

Ik heb jullie beiden een PB gestuurd.

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 16:02

Wat jammer! Ga je nu opzoek naar een nieuw verzorgpaard op Wennekers?

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 17:05

darkadia: Je zat niet toevallig maandagmiddag bij jurgen toen er een paard werd gekeurd?

manonfleur: Klopt. Maar moet je weer naar school toe dan? Misschien kan ik straks niet meer in de ochtend komen, en dan moet ik wel in de avond. Ik kom je vast nog wel een keertje tegen.

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 17:10

MoOtJuHh schreef:
darkadia: Je zat niet toevallig maandagmiddag bij jurgen toen er een paard werd gekeurd?

manonfleur: Klopt. Maar moet je weer naar school toe dan? Misschien kan ik straks niet meer in de ochtend komen, en dan moet ik wel in de avond. Ik kom je vast nog wel een keertje tegen.

Ja, vandaag begon mijn (en Maxime) school weer. Oh ja, dat zou wel leuk zijn!

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 17:20

Manon, wij zouden nog eigenlijk gaan meeten he :))

Ik ben ook een beetje aan het rondkijken naar stallen in de buurt, maar elke keer kom ik toch op stal Wennekers uit, ga dit topic maar eens helemaal doorlezen. Binnenkort ook even rondleiding aanvragen :j

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 18:08

Per 1 september verhuis ik van wennekers naar een stal waar mijn paardenkind meer naar buiten kan... Dan zullen jullie mij en Beaux dus niet meer zien, behalve op wedstrijden of ons op facebook/bokt volgen :)

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 18:09

Naar welke stal ga LauraBeaux?
Wel fijn dat je paard dan meer naar buiten kan :)

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 18:14

Ik ga niet meer op bokt open en bloot zetten op welke stal ik mijn paard ga zetten, sorry, maar het is in ieder geval een stal in de buurt van Haarlem, waar ze lekker swinters een aantal uur in de paddock MET hooi kan staan en zomers haar eigen landje (3x t landje van wennekers) heeft.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 18:15

Geen probleem! Lijkt me een goede stal :j

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 18:22

@Darkadia: waarom is ie verkocht dan? Jammer hoor!

Weet niet hoelang ik nog op Wennekers loop. Heb helaas moeten besluiten Roosje te koop te zetten. :-(

juul23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 18:26

Als iemand nog een weidemaatje nodig heeft, ik ben op zoek naar een maatje voor mijn 9 jarige ruin.
Ik zoek een sociaal en ongecompliceerd paard/pony.
PB voor meer info!

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 20:41

Momenteel staat mijn bijrijdpony Donna alleen op de wei ivm het overlijden van haar maatje. Ze staat opzicht prima alleen maar we willen natuurlijk liever niet alleen op t land hebben. Ze is helaas niet echt sociaal maar totaal niet gemeen. Ze zal zelf niet haar weidemaatje lastigvallen of iets maar staal liever op afstand. Mocht je het een keertje willen proberen, dan moet je even mij een pb'tje sturen.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 00:02

MoOtJuHh schreef:

Nee helaas, ik heb zelfs niet eens meer afscheid kunnen nemen van hem...Meer info over hoe en waarom kan per PB. Ik wil eea graag discreet houden ;) Maar netjes is het in ieder geval niet gegaan... Ik hoop maar dat hij nu een goed baasje heeft...