Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AndreaB schreef:hihi wilde nog aan jou vragen of je leuke tips had om naartoe te gaanEind april ga ik een weekje met de paarden weg, maar nog totaal geen idee waarnaartoe. Wil een plek waar ik iedere dag een ander stuk fantastisch bos kan verkennen
AndreaB schreef:Waar ben jij helemaal heen gegaan dan??
De enige wens is dat paardje lekker buiten kan staan en er waanzinnige ruiterpaden aanwezig zijn. Voor de rest maakt het me geen drol uitKan ook de kampeerspullen van mn ouders meenemen, dus in een tentje slapen is no problemo. En wat mn vakantiepartner er van vindt interesseert me niet xD haha (geintje)
Liefst lekker low-budget, maar had niks specifieks in gedachte, dus kom maar op met alle ideeen
AndreaB schreef:Die bij ons in de hal bedoel je? Die is donderdag aangekomenHeb de eigenaresse nog niet gesproken, dus weet er verders ook het 'fijne' niet van.
Leuk he!!Het ging helaas niet allemaal zo vlekkeloos. Aan het begin na de eerste keer van hand veranderen hadden we even een heftig storinkje
en vlak na dit filmpje nog één
Maar ze bleef er gelukkig redelijk rustig onder en goed te hanteren
We gaan nog één keer een band er achter knopen en dan wil K. voor het echie!!
Spannenddd!!