bijna vakantieee!!! Nog maar 1 dagje werken!! Pfff wat duurde deze week lang zeg!! Maja dat heb je als je vanaf dinsdag al t gevoel hebt dat t vrijdag is :S
haha mn moeder en ik hebben net even besloten dat we morgen naar amsterdam gaan met de trein :p dus ik net nog even snel naar de hema geracet voor zo'n onbeperkt reizen kaart.
ik wou graag een jas hebben die me zus ook heeft, maar die is alleen bij de decathlon te koop, dus gaan we morgen naar amsterdam xD
Zoo ik ben ook weer thuis. Die Orka Morgan is echt zooooo leuk!! Echt een vrolijk ding die houd van aandacht! En mooooiiiii!!!!! Heb zin in morgen!! Eerst lekker uitslapen, dan naar de winkel energiedrank inslaan en lekkere broodjes voor zondag. Dan om kwart voor 2 naar de manege, half 3 priveles, 's avonds gewone les! Leuk!!
Nog maar 3 dagen les Heb lekker met smurf gereden,. 15.4 km in een uur en een kwartier. Heb gemiddeld 12.3 km p/u gereden, lekker doorgereden dus en ook voor het eerst stukken galop geoefend. ZXe had er zin in en moest haar in draf wel wat inhouden maar toch galop en draf lekker los tuegeltje kunnen rijden
Volges mij als ik het goed heb, is dat beetje gemiddeld draftempo
ja maar als je dat meer dan een uur lang doet vind ik dat redelijk snel
kim345
Geplaatst: 30-06-11 21:38
miejmoon schreef:
Volges mij als ik het goed heb, is dat beetje gemiddeld draftempo
Wij gaan in draf 14 km p/u Maar als je gaat stappen is je gemiddelde echt heel snel weer omlaag. Maar voor ons doen is 12,3 km p/u wel snel Maar die mensen die echt in de top rijden gaan veeel harder. Sommige van die sheiks gaan wel tegen de 30 km p/u maar dat is echt ziek hard.