Nu al naar bed?? Zo goed moet je nu ook weer niet uitgeslapen zijn hoor . Als het heel erg mooi weer is ga ik mischien ook welover het strand terug ipv langs de Schulpweg
Het toetsenbord van de tablet is een beetje vreemd :-(. Ik ga normaal gesproken bij Meeuwenoord het bos in maar ik kan ook naar de bosrand komen? Als je dan je cap in de auto legt kun je een stukje rijden als je wil
Dat is toch waar jij je auto parkeert? Of ben ik verkeerd?
Saskia89
Geplaatst: 17-12-11 22:48
O bedoel je de bosrand op die manier, haha. Ik dacht even dat het misschien de naam van iets was... Zullen we voor de zekerheid maar gewoon bij strandopgang Meeuwenoord afspreken?
Zowwww ik ben ook weer wakker, was gister al heel vroeg op (moet ook wel als je om 8 uur op je paard wil zitten bij de Hubertus ) dus vond het eigenlijk wel lekker zo vroeg mn bed in! Nu even twee uurtjes ofzo studeren en dan lekker naar pony toe!
Lekker gereden vandaag en leuk jullie te zien, ben je veilig thuis gekomen Esther? Ik ben door het duin terug gegaan en ben onderweg nog een groep van Smit trgengekomen. Sas, ik kan de foto's niet openen, kun je ze op bokt zetten? Veel plezier bij Snowpatrol!
Saskia89
Geplaatst: 18-12-11 18:09
Heb je het mapje wel uitgepakt? In elk geval zet ik ze ook wel op bokt. De foto's zijn aan het uploaden.
Hebben jullie er een lekker stapritje van gemaakt?