Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xSannee schreef:Oeh dat is idd wel lekker lang ja. Dan is het idd niet erg makkelijk meer om elke dag een paardje te rijden, wel moeilijke studie of niet?
Emmalakkie schreef::Pvet cool.
ik wilde eerst ook zoiets doen, maar ik ga liever iets met paardenmanagment doen.
wel jammer dat je dan niet meer kan rijden!
is zo'n inham in utrecht zegmaar.
maar het is hier idd best duur om een paard te stallen, voor zover ik er verstand van heb. 
ben echt niet zo vaak duizelig ofzo, maar ik voelde me ineens niet lekker dus vroeg aan m'n mentor of ik naar huis mocht, en terwijl ik het lokaal uitloop samen met vriendin val ik flauw (wat er nog best apart uit moet hebben gezien.
) was wel even schrikken, maar 't was gelukkig maar 5 seconden en m'n moeder is me komen halen... en nadat ik thuis wat gegeten en gedronken had (kreeg op school niets door m'n keel) en een uurtje op de bank heb gelegen, gaat het nu eigenlijk wel weer goed.
loesje166 schreef:ghahaha t kan in 6 jaar![]()
ik doe volgend jaar examen dus moet nog een jaar, maar ik doe mee met de decentrale selectie dus dan moet je op motivatie gesprek komen, dat kan alleen bij de grote huisdieren.
maar met kleine huisdieren ehb ik niet veel en paarden zou ik niet willen doen