Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elja schreef:Kirsten_D schreef:Wat een gedoe vakanties via internet zoeken..
http://www.arke.nl
Heeeul handig en bijna altijd de goedkoopste!
Ik had daar iets gevonden voor naar de Dominicaanse Republiek,
ben alleen van gedachten veranderd
Heb een paar dagen Parijs als kado voor mn vriend & mij
Ik heb nu iets gevonden via sunweb.. Die is echt goedkoop.
? FOTOOO

.
Elja schreef:Sabinee__ schreef:Ellie ! Sinds wanneer heb jij een looover? FOTOOO
Sinds ehmmm anderhalve maand geloof ik! Ontmoet onder naar wintersport. We zitten allebei op Tio, alleen hij in het derde en ik in het eerste
Foto eeeeuhmm ga ik van de week naar je sturen :p
Hij is wel een oudje hoor
. Ik val zelf echt niet op jonge(tjes)(ns) van mijn leeftijd.. Blehhhh.
..
Kirsten_S schreef:jaa dat soort regen vind ik ook heerlijk. Lekker afkoelen maar je krijgt het niet al te koud! Maar morgen wil ik geen regen hoor!! Heb gewoon geen oranje wimpers kunnen vinden... Echt stomm.. Zelfs de feestwinkel niet.. Naja dan 'maar' een leuk oranje shirtje hahah!!
Welterusten schatjesss
, verkopen jullie ook Hawaii spulen
?
?
Het avontuur van vandaag begon om kwart over 4 vannacht, toen mijn wekker ging. Eerst wou mijn zusje niet wakker worden, heb ik de kat per ongeluk geschopt en kon ik geen mensen waarmee ik zou staan vinden. Om 5 uur toch allemaal verzameld. Onze plek was nog beschikbaar, niet voor moeten vechten en geen moeite voor hoeven doen. Het was warm, om 5 uur. Het was gewoon warm
Vervolgens, om 6 uur, stonden er twee partytenten, alle zeiltjes waren klaar en alle spullen waren uitgestald. De hele band was opgebouwd, de schminkspullen waren klaar. Daar zit je dan hoor... Er komt níemand om 6 uur, uitgezonderd van een paar mensen die een nachtje doorgehaald hadden in A'Dam
eentje zag dat wij muziek aan het maken waren en ging naar zijn vriend in het gebouw boven de winkel waar wij dichtbij stonden schreeuwen
Dat sloeg echt nergens op
Nu ben ik thuis, muziek is zo goed als afgelopen en door het schijtweer heb ik 3 hele euro's verdiend
.
Had eigenlijk gehoopt wat geld binnen te halen voor in Engeland.. maar ja, je kan niet alles hebben
, die