LIQUITA schreef:Whahahaha![]()
Nou ja, ik denk dat Xan er i.i.g. wel over na denkt voordat ze No de schaar in z'n manen zet
Ik denk dat ik een nieuw leuk onderdeel heb voor het trainingsweekend.
TOILETTEREN
Kan ik het hele weekend lekker oefenen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:LIQUITA schreef:Whahahaha![]()
Nou ja, ik denk dat Xan er i.i.g. wel over na denkt voordat ze No de schaar in z'n manen zet
Ik denk dat ik een nieuw leuk onderdeel heb voor het trainingsweekend.
TOILETTEREN
Kan ik het hele weekend lekker oefenen

winnitou schreef:heb nog wel een boekje staan (ooit van Sanne overgenomen) presenteren kun je leren: staat ook in hoe je knotjes moet maken (en een heleboel meer) mag je wel lenen voor het weekend (of zolang je het nodig hebt)
xan schreef:Iets leuks ?
Nee niet echt geloof ik.
Vanmiddag hadden we de crematie van Ome Piet. En de kinderen waren aardig emotioneel. Dat verbaasde me toch wel een beetje. Ome Piet kwam namelijk 1x per jaar ff langs en dan nog vaak als de kinderen op school zaten. Maar zo'n hele gebeurtenis met een toespraak en muziek is toch wel wat.
Daarna zijn we met zo'n 18 man uit eten gegaan. Dat was heel gezellig.

xan schreef:winnitou schreef:heb nog wel een boekje staan (ooit van Sanne overgenomen) presenteren kun je leren: staat ook in hoe je knotjes moet maken (en een heleboel meer) mag je wel lenen voor het weekend (of zolang je het nodig hebt)
Leuk, wil ik graag van je lenen.
O, en broeken nog niet gepast, sorry.
En heb ook de kaart van Gery binnen.