Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik had er een hele sms-bom uit gegooid toen ik thuis was

Miss_Montana schreef:Goedemorgen allemaal![]()
Wat heb ik een oliebol achter de rugHeb gisterenmiddag te horen gekregen dat mijn contract en die van een collega hier niet verlengd gaat worden door bezuinigingen
Nouja, misschien is het maar voor het goede. Ik ga nu op zoek naar iets in de buurt, dus niet meer met de trein maar lekker met het fietsie of met de auto. Maar evengoed is het echt balen, ze hebben me namelijk voor mijn vakantie een contract van 1,5 jaar beloofd
Maarja, ik zit dus net in die k*tsituatie dat ze nu moeten bezuinigen en dat mijn contract nu net afloopt.

Authentic schreef:Muzzy kan trailer trekken!
(Ingredienten plan krijg een groep paarden levend en in goede conditie van locatie A Trainingsstal Starnmeer naar locatie B Strand en na enige tijd weer terug p.p.:
-Auto inclusief trekhaak die iets kan/mag trekken zonder brokken
-Trailer waar minstens 1 pony in kan staan zonder door de bodem te zakken
-Pony
-Persoon die wettelijk geacht in staat is een dusdanige combinatie van eerder genoemde locatie A naar eerder genoemde locatie B kan brengen -bij voorkeur met auto- en vice versa)
Bijna alles check maar dan zou 't ook geinig zijn als ik niet in m'n eentje (ja hehe en met Stace) op 't strand sta.
Wie houdt er van zand? En koud water? En wind?
schumax schreef:Wij hebben geen trailer maar kunnen er wel eentje trekken, wij bieden ons dus wel aan voor het pennyponycampvervoeroverdewegnaarhetstrandevenement!

Authentic schreef:Muzzy kan trailer trekken!
-Auto inclusief trekhaak die iets kan/mag trekken zonder brokken check
-Trailer waar minstens 1 pony in kan staan zonder door de bodem te zakken check
-Pony check
-Persoon die wettelijk geacht in staat is een dusdanige combinatie van eerder genoemde locatie A naar eerder genoemde locatie B kan brengen -bij voorkeur met auto- en vice versa) check
Wie houdt er van zand? En koud water? En wind?check

schumax schreef:Wij hebben geen trailer maar kunnen er wel eentje trekken, wij bieden ons dus wel aan voor het pennyponycampvervoeroverdewegnaarhetstrandevenement!
dat zijn dus al 3 paarden die mee gaan.....marjolijn81 schreef:hmm ik moet ivo maar eens gaan pushen voor zijn extra rijbewijs denk ik!
ik kom nu helaas niet verder als de pony samen met Kim...misschien kim is het idee dat jij trekt en ik duw...dan komen we er vast wel!
Hij moet er maar wat voor overhebben
Miss_Montana schreef:Als je bijvoorbeeld de 2 trailers van René huurt en als je aan auto's kan komen die het gewicht van 2 paarden kunnen trekken, dan kunnen we met een leuk groepje van 5 gaan (incl mijn trailer)
Ohnee, er kan er nog 1 bij als je een paard op de manier van Marjolijn en Kim meeneemt