Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marjolijn81

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 11:56

Trudy, beau werkt natuurlijk in een heel andere sector die ook veel met boekingen in het voren werken. Kan natuurlijk zijn dat dat nog niet aan getrokken is.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 12:04

Met de horeca gaat het helemaal nog niet goed hoor Trudy, en waar beau werkt is in feite horeca....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 12:11

Horeca/Evenementenwereld idd ;)

@Trudy: Ze zeggen inderdaad dat het weer aan lijkt te trekken. Maar mensen geven nog altijd minder uit dan een tijdje geleden. Omdat wij in de evenementenwereld werken lopen de boekingen heel slecht omdat mensen simpelweg geen geld meer eraan uit willen geven. Met het bedrijf waar wij vaak mee samenwerken (waar Marjolijn ook gewerkt heeft) zijn ze ook ontzettend gaan bezuinigen een tijdje geleden en zijn er ook een aantal medewerkers noodgedwongen weggegaan. En nu zijn wij aan de beurt en we zullen nog lang niet de laatste zijn die met deze maatregel te maken krijgen. Zo hoor ik dus net dat het dus echt zwaar niet goed gaat bij ons en ik geloof ook zeker in een reden voor alles! Daarom zie ik het ook niet echt als een tegenslag, het is even k u t als je het te horen krijgt maarja. Ik ben liever nu weg en dat ik tot december de tijd krijg iets anders te zoeken dan van de een op de andere dag op straat te staan ivm faillissement... Daarnaast zat ik al een tijdje te miepen over het heen en weer reizen naar A'dam wat ik zat ben, dus ga ik me nu lekker op Zaanstad orienteren :)

@Suus: Gelukkig maar :D Ik had er een hele sms-bom uit gegooid toen ik thuis was :=

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 12:16

@Beau: getverdemme zeg, da's slecht nieuws!
En natuurlijk heb je gelijk; er zijn veel ergere dingen, maar in je werk gaat toch wel zoveel tijd zitten (té veel??) dat het toch wel heel belangrijk is.
Ik hoop (maar weet eigenlijk wel zeker) dat je snel een andere job zult vinden.

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 13:06

Oh Beau, bedankt nog voor je routebeschrijving!
Mijn telefoon was alleen leeg en ik heb je berichtje dus pas vanmorgen gelezen... ach zo'n touristische route door de polder, midden in de nacht, is best aardig hoor. haha.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 14:35

het is rustig hier, ik verveul me een beetje! waar is iedereen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 15:33

Ik ben een baan aan het zoeken dus weinig tijd om te bokken :Y)

@Kim: Haha lekker bijtijds dan! Nouja dan weet je iig dat je vanavond gewoon kan rijden :+

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 15:41

essiedepessie schreef:
het is rustig hier, ik verveul me een beetje! waar is iedereen?

Ik zou graag willen kletsen, maar ik kan niet echt meepraten! :P
Maar ik kom net bij m'n paardje vandaan [a']

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 15:52

@Beau: Misschien moet je iets zoeken bij ANWB, ik vond je routebeschrijving namelijk erg geslaagd. Zelfs inclusief waarschuwing voor tegemoetkomend verkeer!! Jij bent goooeed!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 15:56

Puik plan Kim, ik ga meteen even kijken of ze een vacature hebben _O-

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-09 17:28

Miss_Montana schreef:
Goedemorgen allemaal :O

Wat heb ik een oliebol achter de rug :( Heb gisterenmiddag te horen gekregen dat mijn contract en die van een collega hier niet verlengd gaat worden door bezuinigingen ;( Nouja, misschien is het maar voor het goede. Ik ga nu op zoek naar iets in de buurt, dus niet meer met de trein maar lekker met het fietsie of met de auto. Maar evengoed is het echt balen, ze hebben me namelijk voor mijn vakantie een contract van 1,5 jaar beloofd :\ Maarja, ik zit dus net in die k*tsituatie dat ze nu moeten bezuinigen en dat mijn contract nu net afloopt.

Ben je handig met boren en schroeven??? :+

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 19:59

Ik heb een nieuw pennyuitje verzonnen! Wie mag er hier ammel trailer trekken? 8-)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 21:25

Ik heb E achter B, maar geen trailer en geen auto die een trailer kan trekken. Wat was je van plan?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 21:30

STRAND! :D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 21:33

Aha, maar dat kan toch met Tweety? Kan alleen je paard niet mee :D

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 22:09

Muzzy kan trailer trekken! :D

(Ingredienten plan krijg een groep paarden levend en in goede conditie van locatie A Trainingsstal Starnmeer naar locatie B Strand en na enige tijd weer terug p.p.:
-Auto inclusief trekhaak die iets kan/mag trekken zonder brokken
-Trailer waar minstens 1 pony in kan staan zonder door de bodem te zakken
-Pony
-Persoon die wettelijk geacht in staat is een dusdanige combinatie van eerder genoemde locatie A naar eerder genoemde locatie B kan brengen -bij voorkeur met auto- en vice versa)

Bijna alles check maar dan zou 't ook geinig zijn als ik niet in m'n eentje (ja hehe en met Stace) op 't strand sta. :D

Wie houdt er van zand? En koud water? En wind?

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 06:57

ik hou van zand, koudwater en wind
maar ik ben helaas niet in het bezig van alle ingredienten :-)

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 07:11

Authentic schreef:

(Ingredienten plan krijg een groep paarden levend en in goede conditie van locatie A Trainingsstal Starnmeer naar locatie B Strand en na enige tijd weer terug p.p.:
-Auto inclusief trekhaak die iets kan/mag trekken zonder brokken
-Trailer waar minstens 1 pony in kan staan zonder door de bodem te zakken
-Pony
-Persoon die wettelijk geacht in staat is een dusdanige combinatie van eerder genoemde locatie A naar eerder genoemde locatie B kan brengen -bij voorkeur met auto- en vice versa)

Bijna alles check maar dan zou 't ook geinig zijn als ik niet in m'n eentje (ja hehe en met Stace) op 't strand sta. :D

Wie houdt er van zand? En koud water? En wind?

ik wil meeee! We kunnen ook een vrachtwagen huren met z'n allen en dan lief aan Lara of Erwin(de vriend van Rhea) vragen of ze willen rijden......... :D

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 07:30

Wij hebben geen trailer maar kunnen er wel eentje trekken, wij bieden ons dus wel aan voor het pennyponycampvervoeroverdewegnaarhetstrandevenement!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 08:20

schumax schreef:
Wij hebben geen trailer maar kunnen er wel eentje trekken, wij bieden ons dus wel aan voor het pennyponycampvervoeroverdewegnaarhetstrandevenement!

*\o/*

Authentic schreef:
-Auto inclusief trekhaak die iets kan/mag trekken zonder brokken check
-Trailer waar minstens 1 pony in kan staan zonder door de bodem te zakken check
-Pony check
-Persoon die wettelijk geacht in staat is een dusdanige combinatie van eerder genoemde locatie A naar eerder genoemde locatie B kan brengen -bij voorkeur met auto- en vice versa) check

Wie houdt er van zand? En koud water? En wind?check

Alles check dus ik ga mee met het penny uitje :Y)

@Rien: Met dat vrachtwagentje moet je idd maar ff informeren hoeveel animo ervoor is (en of Lara/Erwin zin heeft om te wachten op ons als wij op het strand zijn). Maar ik ga in elk geval gewoon met eigen vervoer :P
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-10-09 08:29, in het totaal 1 keer bewerkt

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 08:27

hmm ik moet ivo maar eens gaan pushen voor zijn extra rijbewijs denk ik!
ik kom nu helaas niet verder als de pony samen met Kim...misschien kim is het idee dat jij trekt en ik duw...dan komen we er vast wel!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 08:30

schumax schreef:

een trailer kan ik wel regelen...... :D dat zijn dus al 3 paarden die mee gaan.....
whis, stace en Babe....

wie er waarschijnlijk nog meer meewillen...Grace, Nisan, Billy??

daarvan hebben Thomas en Erwin(hij heeft gezegd dat hij wel wil rijden) een BE rijbewijs...wellicht kunnen ze zelf een auto + trailer regelen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 08:36

Als je bijvoorbeeld de 2 trailers van René huurt en als je aan auto's kan komen die het gewicht van 2 paarden kunnen trekken, dan kunnen we met een leuk groepje van 5 gaan (incl mijn trailer) :))

Ohnee, er kan er nog 1 bij als je een paard op de manier van Marjolijn en Kim meeneemt :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 08:38

marjolijn81 schreef:
hmm ik moet ivo maar eens gaan pushen voor zijn extra rijbewijs denk ik!
ik kom nu helaas niet verder als de pony samen met Kim...misschien kim is het idee dat jij trekt en ik duw...dan komen we er vast wel!

Arme Ivo, geeft hij toestemming aan z'n vriendin om een poown te kopen moet hij ook nog eens zijn E achter B gaan halen _O- Hij moet er maar wat voor overhebben :+

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 08:40

Miss_Montana schreef:
Als je bijvoorbeeld de 2 trailers van René huurt en als je aan auto's kan komen die het gewicht van 2 paarden kunnen trekken, dan kunnen we met een leuk groepje van 5 gaan (incl mijn trailer) :))

Ohnee, er kan er nog 1 bij als je een paard op de manier van Marjolijn en Kim meeneemt :P

ja zat al te denken aan de trailer van Syl en Rene....maar idd ze hebben er 2...ik heb trouwens ook een hyves berichtje gestuurd...