en fietsen is voor mij als het glad is niet zo veilig,
van het weekend keihard op me bek gegaan,
heb nog steeds auw
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zij was extra, maar haar eigen Jt was een beetje int puin gelopen volgens mij dus mocht ze nog een dagje met ons mee op coos 
mvs schreef:jah ze kiezen nu inderdaad wel paarden die misschien wat meer bij je passen, maar ik vond het vorige wel heel leuk dat ej gewoon wat mocht uitproberen en zo, zo leerde je wat meer paarden kennen
Eef1400 schreef:ik vind dat wel goed dat je eerst gewoon verteld wat je zelf rijd of wat je leuk lijkt en dat ze je niet zomaar op een paardje word gezet die je bijvoorbeeld helemaal niet aan kunt.
ik vond diesel gewoon super cool vooral ook om die manen en vriendin waar ik mee was die zei dat ze een haflinger had en ook graag op eentje wou enz en ik vind haflingers voor buitenritten ook altijd wel relaxt dus kwam ik toevallig op diesel terecht
pfffff vandaag naar de crematie van me buurman geweest.
wat erg zeg die muziek, huilen huilen en nog eens huilen.
gelukkig weer voorbij maar nog steeds bizar dat hij er niet meer is
mvs schreef:en jah iris idd rosalie joostenzij was extra, maar haar eigen Jt was een beetje int puin gelopen volgens mij dus mocht ze nog een dagje met ons mee op coos

die hou niet zo van het in de bak rijden he 
en liep op het voorstuk naar de holterweg dat pad met al die kiezels ookal heel gevoelig dus dat was wel jammer,Eef1400 schreef:ik vind dat wel goed dat je eerst gewoon verteld wat je zelf rijd of wat je leuk lijkt en dat ze je niet zomaar op een paardje word gezet die je bijvoorbeeld helemaal niet aan kunt.
ik vond diesel gewoon super cool vooral ook om die manen en vriendin waar ik mee was die zei dat ze een haflinger had en ook graag op eentje wou enz en ik vind haflingers voor buitenritten ook altijd wel relaxt dus kwam ik toevallig op diesel terecht
pfffff vandaag naar de crematie van me buurman geweest.
wat erg zeg die muziek, huilen huilen en nog eens huilen.
gelukkig weer voorbij maar nog steeds bizar dat hij er niet meer is
!!
was ook heel naar