jammer, maar je mocht op dodge toch? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jammer, maar je mocht op dodge toch? 
josewoos schreef:Ik heb de filmpjes gezien Roos!!! Schattig!!!!
Jip de hond!!! Leuk!

heb zondag mega grote wedstrijd van streetdance in den haag! Helaas kan ik dan niet mee doen aan paardrijden
maar dit is ook leuk

En dan nog die prive springles. Iemand zin om te komen kijken?

ik vind hem oko een rampp 
Maar hij weet verschikkelijk veel en heeft veel ervaring en je leert wel veel bij hem maar je moet het hem wel vragen om het uit te leggen. En springles geven kan hij heel goed. Van hem heb ik veel geleerd als het gaat om het springen. Die lessen vindt ik altijd erg leuk. De dressuurlessen zijn wat saai. 
_Roosmarijn_ schreef:Ik geloof direct dat Annet gezelliger en leuker is. Peter is heel serieus en geeft ook een beetje saai les vindt ik, hij heeft ook geen humor. Hij gaat altijd heel serieus op mijn sarcastische opmerkingen.Maar hij weet verschikkelijk veel en heeft veel ervaring en je leert wel veel bij hem maar je moet het hem wel vragen om het uit te leggen. En springles geven kan hij heel goed. Van hem heb ik veel geleerd als het gaat om het springen. Die lessen vindt ik altijd erg leuk. De dressuurlessen zijn wat saai.

_Anneke_ schreef:_Roosmarijn_ schreef:Ik geloof direct dat Annet gezelliger en leuker is. Peter is heel serieus en geeft ook een beetje saai les vindt ik, hij heeft ook geen humor. Hij gaat altijd heel serieus op mijn sarcastische opmerkingen.Maar hij weet verschikkelijk veel en heeft veel ervaring en je leert wel veel bij hem maar je moet het hem wel vragen om het uit te leggen. En springles geven kan hij heel goed. Van hem heb ik veel geleerd als het gaat om het springen. Die lessen vindt ik altijd erg leuk. De dressuurlessen zijn wat saai.
je zegt het zo alsof je van annet minder leert, maarja dat kan je niet zeggen want je hebt geen les gehad van annet. en ik wel van alle2 en ik heb in 1 les meer geleerd van annet dan van alle lessen van peter

josewoos schreef:Dat is laat! Ik kan dan niet! Ben me dan aan het voorbereiden op de bruiloft
Ach ja, ik heb toch vakantie!

*slechte foto ik weet, bewogen voor de cam gehouden
* 
welke vinden jullie leuker? deze: http://img502.imageshack.us/img502/7508/avatargo7.gif

moet allen mrogen ofzo nog die foto van dandy dat zwarte randje weg halen
of juist bij iedereen dat doen, dat zie ik wel
maa rnu geen tijd meer voro want ik ga film kijken! doei