Ik was vanmorgen ook hard aan het werk Naja hard aan het thee drinken bij de vrouw waar ik werkte
Ga vanmiddag paardrijden. Heb er twee vandaag maar een vriendin gaat mee dus kunnen we gezellig samen rijden. Hoop dat het een beetje goed weer is vanmiddag!
Vandaag heb ik samen met Taverno een ritje gemaakt in het Buytenpark. Het was een fijne rit met een minder leuke afloop. Op de terugweg stond een trekker met motor aan op de dijk geparkeerd. Taverno was afgestapt en liep met Tence aan de hand langs de trekker. Tence stapte vervolgens precies bovenop de voet van Taverno. Natuurlijk ook de voet waaraan ze vorige maand was geopereerd! Je begrijpt wel hoe dat gevoeld moet hebben Wat een pech! Taverno, ik hoop dat de pijn aan je voet snel minder wordt!
@ Kim, gave foto's zeg. Wordt er gewoon jaloers van Heb vandaag trouwens heerlijk op je paardje gereden. Isaura, een vriendin van me, was meegegaan op Tjelle. We zijn even relaxed naar het buytenpark gehobbeld. Hij was super braaf!
@Taverno, echt balen zeg! Moet zo'n heerlijk ritje toch weer kl*te aflopen! Ik hoop dat de pijn in je voet snel verminderd! Als ik morgen iets voor je kan doen moet je het maar zeggen. Ik vind het niet erg om je te helpen.
Ik had vanmorgen veel pijn,ben bij huisarts geweest en die heeft bevolen een paar dagen rustig aan te doen.Ben na het HA bezoek maar naar huis gegaan,kom niet naar de paarden vandaag.
Nog allemaal bedankt voor de felicitaties!!! Had ze al wel eerder gelezen, maar nog niet de gelegenheid gehad even te antwoorden... Ik heb gister mn rijbewijs opgehaald, heb mn moeder gebeld of ik haar auto mocht lenen en heb mijn vriend verast met een etentje aan de boulevard in Noordwijk... was zowel voor hem als voor mij echt wennen dat niet hij maar ik reed, maar was echt superleuk... ik ben er echt helemaal blij mee
Shantidior: gefeliciteerd met je stermerrie!!! Ontzettend leuk zeg!
Kimbaie: leuke foto's, volgens mij hebben jullie een leuke dag gehad!!
Hoi Dames, ik weet dat ik me ook schuldig maak aan het feit dat ik wel mee lees, maar niet veel post. Ik heb ook niet altijd wat te melden. Zie jullie op stal ....
Nee, ik heb werk zat! Ben net 3 weken vrij geweest. Tussendoor spiek ik even op bokt. Ik zit hier alleen en m'n collega's verderop zeggen ook al niet veel dus...
Dat is ook niet gezellig. Wij zitten hierdoor ook nog eens aan de telefoon, ben wel blij dat de telefoon een stuk rustiger is dan gisteren, kan ik teminste wat werk weg werken
Ben net even boodschappen wezen doen,daar waren ze gratis ontbijtbordjes aan het uitdelen.Mocht er maar 1 meenemen,ik voorzichtig vragen of ik er 2 mocht en uiteindelijk ging ik er met 3 naar huis. Moet er eigenlijk nog 3 bij hebben want er waren 6 verschillenden.