Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:N14
Moet eigenlijk aan M&N werken, maar ja
Emmaa_ schreef:Lekker gereden Melis?
En daar waren ze toen op stal geweest en toen heb ik zo'n boek gekregen
Astor schreef:Ik heb echt een super mooi boek gehad over Stal Eurocommerce. Alle hengsten en ruiters staat erin met prachtige foto's en informatie.,
Heb ik van Wilma gekregen (= de moeder van Eva) en Eva had toen dat schimmeltje op proef.
En Nobility is een afstamming van Eurocommerce BerlinEn daar waren ze toen op stal geweest en toen heb ik zo'n boek gekregen
he melis wanneer wil je die peesjes passen? DenK4ever schreef:Dagelijks te bezichtigen in Waterwijk
Kirsten_D schreef:Astor schreef:Ik heb echt een super mooi boek gehad over Stal Eurocommerce. Alle hengsten en ruiters staat erin met prachtige foto's en informatie.,
Heb ik van Wilma gekregen (= de moeder van Eva) en Eva had toen dat schimmeltje op proef.
En Nobility is een afstamming van Eurocommerce BerlinEn daar waren ze toen op stal geweest en toen heb ik zo'n boek gekregen
Vet..he melis wanneer wil je die peesjes passen?
Astor schreef:Ik heb echt een super mooi boek gehad over Stal Eurocommerce. Alle hengsten en ruiters staat erin met prachtige foto's en informatie.,
? domo schreef:DenK4ever schreef:Dagelijks te bezichtigen in Waterwijk
WATERWIJK?
DAAR WAS/BEN IK VET VAAKK
WAARRR, IN OOST OF WEST?
Kirsten-D schreef:Vet..he melis wanneer wil je die peesjes passen?
DenK4ever schreef:WATERWIJK?
DAAR WAS/BEN IK VET VAAKK
WAARRR, IN OOST OF WEST?
[/quote]
inderdaad ik ben al helemaal happy dan ik toch eindelijk een verzorgpaard gevonden heb.
dus helemaal leuk!
domo schreef:Eurofitness? daar?
aan de rand van de wijk bij de Gamma... Astor schreef:Thanks Reesinderdaad ik ben al helemaal happy dan ik toch eindelijk een verzorgpaard gevonden heb.
In de zomer ga ik haar leren springendus helemaal leuk!
domo schreef:Astor schreef:Thanks Reesinderdaad ik ben al helemaal happy dan ik toch eindelijk een verzorgpaard gevonden heb.
In de zomer ga ik haar leren springendus helemaal leuk!
Vettttt! dat is echt stoerrrr mannnn!
wil ik wel zien!
ga je dan lessen bij onsss ?!
Astor schreef: