RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:57

Gut wat is het toch jammer dat Zelina al tijden niet meer gereden kan worden. Dat is toch wel het ultieme paard, hoewel Melina aardig in de buurt komt :P

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:05

_Mara_ schreef:
LOL, spacecake. :P Nouja, zolang het helpt en hij er niet dik van wordt. :P

En veulen van Wu na Captain, tja ik weet zijn naam niet maar was dat niet deze: http://94.100.115.81/849650001-84970000 ... _QE5l.jpeg ..?

En ik krijg steeds meer zin in donderdag, bedacht me ook dat een friesje leuk is maja, enige fries waar ik op heb gereden is Widuna super leuk maarja, toch al aardig op leeftijd en misschien ook weer een veulen. Hmm, misschien maar gewoon voor Kanjer gaan. :P

Is dat niet Bluecap? :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 18:12

xDonja schreef:
_Mara_ schreef:
LOL, spacecake. :P Nouja, zolang het helpt en hij er niet dik van wordt. :P

En veulen van Wu na Captain, tja ik weet zijn naam niet maar was dat niet deze: http://94.100.115.81/849650001-84970000 ... _QE5l.jpeg ..?

En ik krijg steeds meer zin in donderdag, bedacht me ook dat een friesje leuk is maja, enige fries waar ik op heb gereden is Widuna super leuk maarja, toch al aardig op leeftijd en misschien ook weer een veulen. Hmm, misschien maar gewoon voor Kanjer gaan. :P

Is dat niet Bluecap? :)

Nee, volgens mij is die van On Time ;-)

Ellert heeft vandaag trouwens weer een van zijn (vele) talenten laten zien :P
Er waren schapen ontsnapt, en meneer heeft ze allemaal weer keeeeeeurig in het weiland gekregen :D
Echt. Het wordt nog eens een echte allrounder! }:0 :+

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:09

LOL, omg ik zie Ellert daar al rond draven. Die arme schapen gaan wel het weiland in als ze dat gevaarte zien aankomen. :P

En Bluecap.. neh, dat is een ander. En hij moet met de c of d beginnen, wacht was het niet.. of nee laat maar ben de naam kwijt. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 19:52

Bluecap had een grotere kol en die is inmiddels al wat jaartjes ouder dan die foto. Die foto is in het voorjaar/zomer van 2009 gemaakt.

Namen met de D zijn mij ook een beetje ontgaan. Ik weet nog iets van Dashing, Daliena en daar houdt het alweer een beetje mee op. Wat een gezelligheid trouwens hier opeens! Hoe gaat het met Kwallie, Donja? Rijden jullie wedstrijden?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 20:15

Hmm misschien is het ook wel heel simpel en is het Duzelma? :P Maar neh, dat klinkt me niet echt bekend in de oren. En heb net al even op paardenfokken.nl gekeken, Bluecap is van On Time en Bluemaid is van Truemaid... en Bluecap is idd al onder het zadel. Wist je nog dat ze samen met eentje van Zelina in een stal stond en ik vond dat ze net een trekpaard leek. :P Maar dies echt heel mooi uitgegroeid en vet braaf! Kan me nog herinneren dat Lianne voor het eerst moest hangen, nou ze kon er direct op zitten, geen probleem. ^^ Maar hoe die van Wuzelma nu heet... op paardenfokken staat ook niks, hmm... nog maar eens hard nadenken. :P

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 20:16

Ow en trouwens, dat veulen van Wuzelma staat wel op de foto's met Classic en Chariot.. maar dat jaar ervoor was Captain er al. Maja, dat was een hengstje dus die hoefde niet met de B te beginnen. Misschien toch de C ipv de D. Maar dan alsnog doemt er niks op bij mij..

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 20:44

_Mara_ schreef:
Ow en trouwens, dat veulen van Wuzelma staat wel op de foto's met Classic en Chariot.. maar dat jaar ervoor was Captain er al. Maja, dat was een hengstje dus die hoefde niet met de B te beginnen. Misschien toch de C ipv de D. Maar dan alsnog doemt er niks op bij mij..

Hoezo hoefde die niet met de B te beginnen? Het KWPN maakt geen onderscheid tussen merries en hengsten hoor ;-)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 20:46

Ow.. dat dacht ik, ach ja, arg maak het nog moeilijker marjolein! Ik peinig me hoofd al over die naam ga jij het nog moeilijker maken. :P

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 14:31

loveshadow schreef:
Oeh die is inderdaad mooi geworden, zeg! Die was van Wu, toch?
(volgens mij zijn ze vergeten informatie erbij te zetten. Of ze hebben het expres niet gedaan, maar bij Vigilant staat wel informatie)

En er staat info bij hoor! Echt zo jammer, waarom verkopen ze Captain? Hijs zooo gaaf. :P En en, bewijs bewijs dat Zara eventingtalentje is ^^:

Veelzijdigheid troef!
Afbeelding
Naast dressuur- en springpaarden beschikken we nu ook over een eventing-talent; Zara Slottie (Roven xx x Gran Corrado x Peter Pan). Met Alice Naber in het zadel kreeg de merrie in 2009 het hoogste aantal punten voor de terreinproef in de competitie voor jonge eventing-paarden tijdens de KWPN paardendagen. Annemiek Wieken is haar nieuwe amazone en mede-eigenaar en heeft inmiddels haar debuut gemaakt in de L in Etten-Leur op 2e Paasdag. Op de foto Annemiek met Zara Slottie op de 1e sprong van de L-cross in Westerbork op 10 april.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 16:52

Whoeh gaaf hoor! Captain is inderdaad prachtig geworden! Mooie foto's staan er op de site, ook van Vigilant. En leuk dat Zara het zo goed doet in de eventing! Ze weten toch elke keer weer prachtige talentjes te fokken :j

En je bent zo te lezen op zoek naar een bijrijdpaardje, leuk! Houd marktplaats ook in de gaten, heb daar ook al een aantal toffe aanbiedingen gezien, waaronder een hele gave (en volgens de adverteerd(st)er hele lieve :D ) Lusitano. Maar momenteel zit er niet zoveel bij. ;)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 17:56

Waar heb je die Lusitano gezien?! Die heb ik niet gezien! Haha en idd, ik dacht ik plaats gewoon een advertentie en dan zien we wel wat er op af komt. Het is niet zo dat ik nu per direct een bijrijdpaard nodig ben maar ben gewoon aan het kijken wat het 'aanbod' is. En wie weet zit er wat tussen. :)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 19:47

Staat sjors er trouwens nog?
En zo ja heeft iemand toevallig een foto van hem?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 21:55

Sjors, dat zegt me wel wat. Klein bruin race monstertje? :P Kan me herinneren dat ongeveer half jaar geleden er een nieuwe pony is gekomen genaamd Sjors, maar ik heb er geen foto's van. Ken hem/haar voor de rest ook niet zo goed, alleen af en toe in de lessen gezien waar die echt best netjes liep, leuke pony. ^^

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 22:09

Jupz klein ponytje, jong ding, bruin is als het goed is rond november daar gekomen

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-10 23:03

Ja idd, we praten over dezelfde pony. Maar geen foto's en ik ben ze ook nog niet ergens tegen gekomen op de ini hyves. Maar hoezo? (Als ik dat mag vragen ^^ ) Jou pony geweest? ^^

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:16

Nee is van een collega van me geweest en heb haar een aantal keer geholpen met beleren van hem..

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:33

O oke. ^^ Naja, zoals ik al zei, ken hem voor de rest niet maar hij zag er leuk uit, kon ook best netjes lopen. :) Zal volgende keer wanneer ik er ben wel een foto maken als die in de buurt is. ^^ Die volgende keer is wel pas donderdag 6 mei en als ik het niet vergeet natuurlijk. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:46

Hihi ik ga je helpen onthouden (hoewel dat niet veel zegt, aangezien ik niet goed ben in dingen onthouden :P ) . Maar 6 mei maken we foto's van Sjors voor je! :D Heb je zelf eigenlijk ook bij Ini gereden/rij je er nog/ben je er wel eens geweest? :)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:51

Eef, waar staat die Lusitano? Kan hem echt nergens vinden. :P En niet zo verbaasd/bang reageren als je me tegenkomt, ja ik woon ook in Groningen. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 11:56

Hahaha, sorry :D hihi. Jij heel cool gewoon 'hoi' en ik was inderdaad echt heel verbaasd en volgens mij brabbelde ik een vet rare groet terug :P Hihi!

Die Lusitano ben je helaas te laat voor denk ik, die stond er een paar weken geleden op.. Nu biedt iemand twee pony's aan die alles eigenlijk weer opnieuw moeten leren, maar verder zie ik niet zoveel soeps..

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 12:03

Lol, ja je klonk een beetje bang. :P Maar oke, en die ponys heb ik inderdaad gezien maja weet niet hoe groot ze zijn. Ik zie van die c-ponytjes voor me en daar ga ik echt niet op zitten. :P Voelde me toen op sas al zo schuldig. :P

En me zusje vertelt net dat ze ook wil paardrijden, maar dan wss een uur na ons ofzo zodat ze fotos kan maken en wij foto's van haar. :P En ze wil meteen dit weekend heen om het te regelen.. naja kijk wel of ik mee ga. Ik ga daar niet om 10 uur al heen. :P Maar vindt je toch niet erg? ^^ Heb al gezegd, zolang je geen Kanjer kiest! Nee, ze zal Injoy kiezen. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 12:10

Haha ja ik was een beetje in gedachten en toen zag ik opeens een bekend hoofd :P
En nee natuurlijk vind ik het niet erg! Vind het juist gezellig! Ik weet alleen dus nog niet hoe laat wij moeten rijden omdat we daar dus nog even voor moeten bellen. Niet vergeten, he! Ik kan je niet meer helpen onthouden die week omdat mijn hoofd dan een chaos is, vol onbegrijpelijke natuurwetenschappelijke kennis voor mijn tentamen :P . En het maakt mij niet uit welk paard ze kiest, dat scheelt er mij iig weer een in de keuze :P

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 14:59

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 11:19

Hmmm. Heb ik die Sjors nog meegemaakt? Hij komt me totaaaaal niet bekend voor, namelijk.