Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Mara_ schreef:LOL, spacecake.Nouja, zolang het helpt en hij er niet dik van wordt.
En veulen van Wu na Captain, tja ik weet zijn naam niet maar was dat niet deze: http://94.100.115.81/849650001-84970000 ... _QE5l.jpeg ..?
En ik krijg steeds meer zin in donderdag, bedacht me ook dat een friesje leuk is maja, enige fries waar ik op heb gereden is Widuna super leuk maarja, toch al aardig op leeftijd en misschien ook weer een veulen. Hmm, misschien maar gewoon voor Kanjer gaan.
xDonja schreef:_Mara_ schreef:LOL, spacecake.Nouja, zolang het helpt en hij er niet dik van wordt.
En veulen van Wu na Captain, tja ik weet zijn naam niet maar was dat niet deze: http://94.100.115.81/849650001-84970000 ... _QE5l.jpeg ..?
En ik krijg steeds meer zin in donderdag, bedacht me ook dat een friesje leuk is maja, enige fries waar ik op heb gereden is Widuna super leuk maarja, toch al aardig op leeftijd en misschien ook weer een veulen. Hmm, misschien maar gewoon voor Kanjer gaan.
Is dat niet Bluecap?

Maar neh, dat klinkt me niet echt bekend in de oren. En heb net al even op paardenfokken.nl gekeken, Bluecap is van On Time en Bluemaid is van Truemaid... en Bluecap is idd al onder het zadel. Wist je nog dat ze samen met eentje van Zelina in een stal stond en ik vond dat ze net een trekpaard leek.
Maar dies echt heel mooi uitgegroeid en vet braaf! Kan me nog herinneren dat Lianne voor het eerst moest hangen, nou ze kon er direct op zitten, geen probleem. ^^ Maar hoe die van Wuzelma nu heet... op paardenfokken staat ook niks, hmm... nog maar eens hard nadenken.
_Mara_ schreef:Ow en trouwens, dat veulen van Wuzelma staat wel op de foto's met Classic en Chariot.. maar dat jaar ervoor was Captain er al. Maja, dat was een hengstje dus die hoefde niet met de B te beginnen. Misschien toch de C ipv de D. Maar dan alsnog doemt er niks op bij mij..
loveshadow schreef:Oeh die is inderdaad mooi geworden, zeg! Die was van Wu, toch?
(volgens mij zijn ze vergeten informatie erbij te zetten. Of ze hebben het expres niet gedaan, maar bij Vigilant staat wel informatie)
En en, bewijs bewijs dat Zara eventingtalentje is ^^: 
) Lusitano. Maar momenteel zit er niet zoveel bij.
Kan me herinneren dat ongeveer half jaar geleden er een nieuwe pony is gekomen genaamd Sjors, maar ik heb er geen foto's van. Ken hem/haar voor de rest ook niet zo goed, alleen af en toe in de lessen gezien waar die echt best netjes liep, leuke pony. ^^
Zal volgende keer wanneer ik er ben wel een foto maken als die in de buurt is. ^^ Die volgende keer is wel pas donderdag 6 mei en als ik het niet vergeet natuurlijk.
En niet zo verbaasd/bang reageren als je me tegenkomt, ja ik woon ook in Groningen.
hihi. Jij heel cool gewoon 'hoi' en ik was inderdaad echt heel verbaasd en volgens mij brabbelde ik een vet rare groet terug
Hihi!
Maar oke, en die ponys heb ik inderdaad gezien maja weet niet hoe groot ze zijn. Ik zie van die c-ponytjes voor me en daar ga ik echt niet op zitten.
Voelde me toen op sas al zo schuldig. 
En ze wil meteen dit weekend heen om het te regelen.. naja kijk wel of ik mee ga. Ik ga daar niet om 10 uur al heen.
Maar vindt je toch niet erg? ^^ Heb al gezegd, zolang je geen Kanjer kiest! Nee, ze zal Injoy kiezen.

. En het maakt mij niet uit welk paard ze kiest, dat scheelt er mij iig weer een in de keuze