Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LoisenLouise schreef:dat meen je niet...........
een leuk dravertje kun je zo voor 500€ kopen....
@lampjerulez...het is niet zozeer de kosten die kunnen komen, maar meer de zooi ellende die je je op de hals KUNT halen als je bepaalde paarden koopt.....
vandaag drukke dag voor de boeg, eerst zo vegro rijden, dan om 13:00uur les van Caro op Vagebond en daarna Wrotter rijden
(gok dat ik stuk ben vanavond....ben niet zoveel meer gewend
)
Wil wat doen maar weet niet wat en duurt ook nog 1.5 uur voor me lief komt, saaaii
Losrijden ging erg fijn.. Fijn voorwaarst en constant blijven.. Toen de ring in.. Witte hekjes zijn eng
haha eerst paar rondjes was wat moeilijk toen begon de proef.. Opzich fijn rondgereden maar wat mat voor mijn idee... Wel alles braaf maar voor mijn idee niet netjes genoeg.. Maar goed 1e x.. Toen tussendoor iets meer aan gereden werd ze iets heter.. Toen 2e proef.. Hierin iets onrustiger dan 1e proef en wat scherper aan me been, wel wat meer spanning, wat resulteerde in een bok met aangaloperen... 1e proef vond ik het fijnst gaan... Ben wel tevreden ze deed het super braaf voor 1e keer.. Toen poownie terug naar stal gebracht en terug om protocool op te halen... Ik gokte beide proeven rond de 170 punten... 2e proef 173 en 1e proef 180... Ben dus nu officieel met krimhie B + 1... Fijn dressuur debuut dus... Ben echt tevreden
Foto's komen zo.. 
ik breng brood en koffie en thee rond, en soms op zondagochtend werk ik ook, en dan ga ik ook nog rond met gebak