Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maken de tijden niets uit
Ezumii schreef:Gelukkig rijd ik elke week aan de goede kant van Bartels
?
) 
rmej schreef:Alles is aanwezig, ik zo weinig mogelijk meenemen op tgebied van halsters enzo.. Dr zijn dr genoeg en de kans dat je je eigen spul kwijt raakt is best groot en dat zou zonde zijn
Nog geen foto's, komen vanzelf op de site!

! (wel de deur dus
) mAnDyXX schreef:wel van gehoort maar nog nooit geweest waar ligt die ergens!!??
? en pony'tje bij mij op de manege heeft een soort hoes dat ej over zadel trekt als kussen lijkt me vet lekker zitten alleen zou echt nei wete waar ik die kan halen XD
MhoudvnT schreef:volegnds mij heb ik geen bil meer over als je een hele dag op paard heb gezeten langst dat ik er achetr elkaar op heb gezeten is 4 uur nou we bil was helemaal blauw voro me gevoel
zij ut wel beetje lekkere zadels? en pony'tje bij mij op de manege heeft een soort hoes dat ej over zadel trekt als kussen lijkt me vet lekker zitten alleen zou echt nei wete waar ik die kan halen XD
en wat is BArtels is dat een plek waar em slapen ofzo??
maar je hebt ze volgesn mij ook gewoon van zachte stof.. teddy ofzo
.
MhoudvnT schreef:zij ut wel beetje lekkere zadels?
en wat is BArtels is dat een plek waar em slapen ofzo??
! Sommige hebben ook zo'n gelzitting erin gebouwd..
mAnDyXX schreef:ik heb ook van die broeken met een leer zit vlak en bij je knieen enz.
? hestr schreef:Wuahah Yara weet je nog; wy hadden onszelf iets van 50 punten toegeschreven omdat we heel Bartels hadden opgeknapt
En by van Loon heb ik ook een keer gereden; die strozakken idd dat was echt raar