Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:41

Oeh leuke catalogus! (ken ik niet Nagelbijten / Gniffelen) Hahaha! Draag jij eigenlijk ook wel eens Overzeas en Punkyfish? Die hebben altijd leuke dingen vind ik.

Weet je wat ik trouwens ook niet snap? Zit net bij ITP te kijken en daar zet gewoon iemand een topic neer over de castratie van haar hengst. Wie wil er nou in godsnaam foto's maken van zoiets? Verward

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:43

*LOL*

www.large.nl

Ik draag dingen in die richting ja. Tong uitsteken

Tsja, 't is maar wat je leuk vind om foto's van te maken he... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:51

Wow daar staan vet leuke dingen bij joh! Ja Die T-shirts zijn altijd zo leuk!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 21:12

Haha ja, maar hopen dat ik ook in de catalogus nog leuke dingen kan vinden, als de catalogus ooit nog komt Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 08:32

Mogguh Gaaaap

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 14:29

Jus_dOrange schreef:
Wheeeee ik kon geen foto's maken. Huilen

Had ik Stees helemaal opgetut om d'r ff los te gooien, staat d'r een hengst in de paddock die bijna door de omheining heen brak omdat hij Stees er best interessant uit vond zien. Heb dus aan de andere kant van de bak wat grondwerk gedaan, toen dacht ik nou dan maak ik in de wei wel wat foto's; ze crosste 't hele weiland door, en mijn fotoding kan niet tegen dingen die zo snel rondvliegen. Koe

Maar poetsen was wel leuk, heb d'r voor 't eerst los laten staan met poetsen. Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 11:26

Mogge Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 12:06

Hahaha da's behoorlijk kalote dat er een of andere hengst de boel afbreekt Nagelbijten / Gniffelen Nouja, dan een andere keer foto's Lachen

Op wie heb je trouwens gereden zaterdag? Ik ben vrijdag nog onderweg naar Belgie langs Vorstenbosch gereden! Jeeej! Heb een bruin neoprene pad gekocht die in de aanbieding was. Was wel gaaf om er eens te zijn geweest hoor Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 13:28

Jah best wel, met die Friese hengst heb ik geen problemen die staat gewoon heel droog te kijken (zoals op dat filmpje van Stees die door de bak vliegt Clown ), maar die bruine gaat gewoon serieus door 't hek heen... Nagelbijten / Gniffelen

Zaterdag heb ik weer op Ramona gereden, was wel grappig. Tong uitsteken Ik wil daar ook een keertje heen, is helaas niet helemaal in de buurt. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 13:51

Ramona is lief Lachen Als ze zin heeft om lief te zijn dan Tong uitsteken Die Fries is idd geweldig, ik zie nog steeds die droge kop van hem voor me als ik aan dat filmpje denk Clown

Het is idd niet erg in de buurt. Maar wij gingen toch vroeg naar Belgie en eigenlijk wisten we niet zo goed wat we gingen doen als we dan zo vroeg al daar waren. Dus toen gingen mijn ouders als verassing naar Vorstenbosch, ik wist wel dat we omreden maar ik dacht dat er file ofzo stond. Pas bij het bordje Vorstenbosch merkte ik het Nagelbijten / Gniffelen Hahaha! Mijn ouders zijn toch ook eigenlijk wel heel lief Pling

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 13:53

Jah Ramona is bij vlagen lief... *LOL*

Misschien voelden je ouders zich een beetje schuldig over je gemiste les...? Nagelbijten / Gniffelen Wel een leuke verrassing. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 14:52

Hahaha ja dat dacht ik ook meteen Tong uitsteken Maar mijn ouders hebben wat dat betreft niet zo snel schuldgevoel dus ik denk dat dit gewoon 'zomaar' was.

Zo, ben weer lekker thuis. Heb alleen wel vette pijn in mijn rug en kont. Gister was ik bij de paarden en daar is een houten trap, maar daar ligt mos op. En als er regen op komt is het daar dus spiegelglad, ik loop dus nietsvermoedend de eerste paar treden af en daar ging ik hoor. Ik gleed echt knoerthard onderuit. Deed echt pijn, mijn onderarmen zijn blauw, mijn kont en mijn onderrug Verdrietig Lekker weekend dus. Maar later vond ik het zelf eigenlijk wel grappig, ik had eigenlijk niet eens door dat ik viel. Ik lag echt zomaar ineens een paar treden verder Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 14:56

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 16:30

Miss_Montana schreef:
Hihihi ze hebben je halster in maatje cob te koop hier op bokt Clown :
viewtopic.php?f=63&t=685697

Nou nee dankje Nagelbijten / Gniffelen

Niet zo slim van je met die trap, wel onwijs balen... Nagelbijten / Gniffelen

Ben net weer terug van Stees, ze mocht even in de bagger spelen met d'r net gewassen roze beschermers Clown , stalgenootjes vonden 't er errug lief uit zien... Clown En ze staat nu weer lekker op stal hooi te knabbelen. Lovers

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 17:04

lampjerulez schreef:
Jus_dOrange schreef:
Afbeelding
Clown

Verward Scheve mond Bloos! Nagelbijten / Gniffelen

IS DAT STACEY paasei ,,,, haar kleur..... Bloos!

Jus_dOrange schreef:
Nee ik heb een willekeurig paard van stal gepakt, mijn beschermers omgedaan en er een foto van getrokken nou goed... Clown

Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 10:52

Hahaha die peesjes staan haar wel errug lief hoor Lovers Wat heeft ze trouwens een volwassen koppie al op de foto!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 15:43

Hooooi Vork

Volwassen valt wel mee volgens mij, dat is d'r "ik ben toch wel lief he"-hoofd... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 17:18

Hahaha die heeft ze idd nog steeds Haha! Maar die zal ze altijd wel blijven houden *LOL*

Zo he, heb vandaag echt de hele dag achter de computer gezeten. We hadden een best groot project maar gelukkig ben ik er nu wel mee klaar Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 17:22

*LOL* Ik denk dat ik Stees niet herken hoor als ze een keer niet zo kijkt, ze kijkt altijd alsof ze bevestigd wil hebben hoe lievv ze wel niet is.. Lovers

Dat klinkt ongelovelijk saai de hele dag aan een project werken... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 17:26

Hahaha Stees doet zeker niet onder voor een merrie Clown

Nou, het was behoorlijk saai Slapen Maar ik zat ook natuurlijk af en toe eventjes op bokt Nagelbijten / Gniffelen Wist jij trouwens dat Anky v. Grunsven westernzadels verkoopt? Zag er net 1 staan in de shop op de website van Horse and Co. Kan alleen niet echt zien welk merk of wat voor kwaliteit het zadel is...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 17:30

Vraag me af waarom zij westernzadels verkoopt eigenlijk... Blond (Twijfel bij voorbaat al over pasvorm/kwaliteit)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 17:33

Ja idd, er stond ook niet veel bij het zadel. Maar ze kan het idd beter bij lekkere dressuurzadels houden Vork

Goh, ben nu dat topic aan het volgen over die jaarling op HAW die aan het vrijspringen is. Interessant topic Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 17:35

In die baggerwei? Heb een stukje gelezen daarvan maar niet heel veel... Nagelbijten / Gniffelen
Btw, heb nog 2 cropjes Tong uitsteken :
Afbeelding Afbeelding
Die rotschaduw zat in de weg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 17:37

Ooh Steesje! Die 2e foto heeft een mooi lichteffect met die zon en die schaduw Ja Ze ziet er wel lekker schoon uit Suus, goed gepoetst Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 17:39

Grapjas Clown , ze was harstikke smerig, d'r witte sokjes zijn bijna net zo zwart als d'r knieen. Nagelbijten / Gniffelen

Stees moet maar stalarrest krijgen, kan ze zich niet meer vies maken... Clown