stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 09:46

yeps Haha!
had ik het deels toch nog goed Knipoog

ik zorg dat ik er ben en ik neem me camera ook mee Knipoog

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 10:03

haha okidoki ik ben alleen me manen kam en schaar vergeten gister cvan stal mee te nemen Bloos

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 10:06

Azzaro schreef:
nee missie eet denk ik wat midner haha! He shir ga jij nog naar stal vandaag of niet?
Trouwens ik had karin zien rijden op Il en volgens mij ging t wel goed Lachen

Nee arme Mis mag niet zo veel eten nog en hij moet wat slanker blijven. Uiteindelijk zal hij ook wel 2 plakken p dag krijgen maar nu nag niet.
Ja ik ga na mijn werk eerst Thimo ophalen bij de oppas en dan naar Ilion en Mis, hoezo?
Karin zei idd dat t wel goed ging, vooral vrijdag vond ze m erg goed gaan, in t weekend was t erg druk in de bak en kijkt Ilion graag naar alles, dus is ie iets minder met rijden bezig.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 10:08

ShirleyA schreef:
Azzaro schreef:
nee missie eet denk ik wat midner haha! He shir ga jij nog naar stal vandaag of niet?
Trouwens ik had karin zien rijden op Il en volgens mij ging t wel goed Lachen

Nee arme Mis mag niet zo veel eten nog en hij moet wat slanker blijven. Uiteindelijk zal hij ook wel 2 plakken p dag krijgen maar nu nag niet.
Ja ik ga na mijn werk eerst Thimo ophalen bij de oppas en dan naar Ilion en Mis, hoezo?
Karin zei idd dat t wel goed ging, vooral vrijdag vond ze m erg goed gaan, in t weekend was t erg druk in de bak en kijkt Ilion graag naar alles, dus is ie iets minder met rijden bezig.

Omdat ik misschien vanavond geen auto heb en of ik dan weer mee mag rijden Bloos

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 10:09

ShirleyA schreef:
Jee is Omar al door t hooi heen? Vreetzak zeg!

Klopt Tong uitsteken Annemieke gaat morgen hooi halen ja!
Laatst bijgewerkt door danifur op 04-09-06 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 10:13

ik moet nog 2 weken zitten met dat midden in de nacht wakker word gedoe.
Ben vrijdag bij de tandarts geweest, we hadden controle afspraak.
Dat wist ik, daarom was ik dus niet eerder geweest.
Maar ik voelde in mn kies een groot gat zeg maar, en dacht dat daar n stuk vulling afgebroken was, en dat ik daarom steeds zo een pijn aan mn tandvlees heb.

Ze zei dus dat het deels een stukje vulling was, en deels een stukje kies wat was afgebroken Verward
Dus nu moet ik over 2 weken terug om dat weer te vullen.
Ze zei dat het logische was dat ik dus last had van mn tandvlees omdat het gat er heel dichtbij zit.
En dat veroorzaakt tandvleesirritatie. (maar wel zo, dat ik elke nacht wakker van word van de pijn! Frusty )

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 10:14

daan weet je ook hoelaat?

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 10:15

Hoelaat Annemieke van plan was om weg te gaan?
Nee, geen idee eigenlijk!
Ze had alleen tegen me gezegd dat ze dinsdag hooi ging halen!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 10:16

ik zie dr vanavond wel Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 10:19

naadje24 schreef:
morguh! Dromen

kon met moeite mijn bed uitkomen Gaaaap

Het was een zwaar weekend vol feest en gisteren trok ik het even niet meer dus ben daarom niet naar de veiling geweest Bloos
best balen want had die schoonheden wel willen zien Knipoog

Dat is zeker balen naadje!
Het was echt een hele leuk dag! De paarden vonden het ook allemaal erg spannend, en sommige waren zelfs wat bang in t begin, toen ze daar net waren.
Maar ze hebben t erg goed gedaan! T was echt heen en weer rennen, en bikkelen zo Haha! haha

Ik zou dan ook nog even lekker gaan slapen als ik jou was..
Ga ik straks denk ook nog even doen!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 10:20

Annemieke is er vanavond niet

@Ellen; veel plezier dan he, straks buiten!

@Willemijn; hey dude! Ik ben ook nog vrij moe ja. Was ik eindelijk weer in slaap gevallen na een paracetamol ingenomen te hebben. Lag ik nu eindelijk echt weer eens goed te slapen.. moest ik eruit omdat ik naar de dokter moest.
En nou goh.. nou heb ik alleen een beetje met m gepraat, en daarna n papiertje meegekregen en toen kon ik weer weg!

Ik was gister om 8 uur eruit. Toen naar stal om eigen paarden te rijden. En daarna meteen door voor veiling. Ik was om kwart over 12 thuis Bloos!
Laatst bijgewerkt door danifur op 04-09-06 10:25, in het totaal 2 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 10:22

Azzaro schreef:
haha okidoki ik ben alleen me manen kam en schaar vergeten gister cvan stal mee te nemen Bloos

ik heb wel een uitdunschaar en manenkam...is dat wat? anders rijden we eerst langs taams en halen we het op..
ben overigens niet kunnen slagen voor een opscheermachine

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 10:32

Azzaro schreef:
[
Omdat ik misschien vanavond geen auto heb en of ik dan weer mee mag rijden Bloos
[/quote]

Dat kan alleen terug, maar ik blijf niet laat omdat Thimo morgen weer naar school moet. Ik heb dus geen tijd om te rijden.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 10:34

K*t v je kies Daan! Krijg je niets tegen de pijn?????

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 11:25

pascha7 schreef:
morgen allemaal

ben net terug van stal Haha!
en ben al lang de DA geweest Tong uitsteken
heb weer 2spuiten gehad voor bo en hij mag voorlopig niet op het land Verdrietig
en geen kuil.

anky hoelaat ga je morgen eigenlijk hooi halen?

Ik heb om 1 uur afgesproken met Piet de hooiboer Haha!

Ik denk dat ik rond half 1 op stal ben ofzo. Ga je nog mee? Mijn moeder zou eerst ook meegaan maar die heeft waarschijnlijke een peesschede ontsteking in haar hand en kan niets meer doen met die hand want ze vergaat van de pijn.

Mogguh allemaal!

Gefeliciteerd Willemijn met je winstpunten... op naar de L1 Haha!
Veiling gisteren was erg leuk!

Ik begreep eerst niet dat die veearts LJ was Shir tot ik zag dat hij van Bodegraven was en toen viel opeens het kwartje Tong uitsteken Nancy en ik gingen over de keuringsrapporten die mensen bij ons mochten inzien. Wel grappig want je zag op die manier meteen welke paarden favoriet waren Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 11:31

ShirleyA schreef:
pascha7 schreef:
en het is niet voor ons hoor is voor omar wat me morgen gaan halen

Jee is Omar al door t hooi heen? Vreetzak zeg!

Ja Haha! Maar hij krijgt dan ook 3 plakken per dag en in 1 baaltje zitten maar iets van 9 plakken.. dus 1 baal per 3 dagen Bloos! Hij vreet me arm op die manier...

Fijn dat het zo leuk was in Centre parks Shir!! Ben je een beetje bijgekomen?

Ik ben vandaag niet in een al te vrolijke stemming want het is vandaag precies een jaar geleden dat mijn broer Menno is overleden Verdrietig Er is gewoon al een jaar voorbij... ik kan het nog steeds niet goed bevatten allemaal.

Om 16.00 uur heb ik samen met mijn moeder, man van mijn moeder en de vriendin van mijn broer afgesproken met zijn beste vrienden in het favoriete stamcafé van mijn broer. Dat hebben we op zijn verjaardag in april ook gedaan en was erg fijn. Herinneringen opgehaald met een lach en een traan. Vanavond gaan we, na de bijeenkomst in café het Schuim, een hapje eten met zijn allen bij een Thais restaurant waar mijn broer ook altijd heen ging. Daan doet Omar vandaag voor me. Thanx Daan OK dan!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 11:36

pascha7 schreef:

Ben er vanavond niet Bren Ben de hele dag met mijn moeder en vrienden van mijn broer om mijn broer te herdenken. Hij is vandaag een jaar geleden overleden Verdrietig Zie ik je morgen (dinsdag) rond half 1 op stal??

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 11:37

Wat poedersuiker van je kies daan Bloos! Maar nu weet je iig wel waar de pijn vandaag komt.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 11:41

Jee ja Anky alweer een jaar terug....... ik weet t nog als de dag v gister! Zal ook nooit je gezichtje vergeten toen je aan kwam op stal.... echt nog in shock. Heel veel sterkte voor vandaag, ook voor je moeder!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 12:02

AnneOmie schreef:
pascha7 schreef:

Ben er vanavond niet Bren Ben de hele dag met mijn moeder en vrienden van mijn broer om mijn broer te herdenken. Hij is vandaag een jaar geleden overleden Verdrietig Zie ik je morgen (dinsdag) rond half 1 op stal??

ja is goed anky
half 1 ben ik op stal

sterkte vandaag voor jou en je mams en de vriendin van je broek Vriendjes zijn?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:05

viewtopic.php?f=2&t=649343 Topic over mijn broer, heb ik net geplaatst.

Ik ga opschieten meiden want mijn moeder staat straks op de stoep en die schiet helemaal in de stress als ik dan nog niet klaar ben. Zit nog in mijn nachtjapon Bloos

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:07

Dank je Shir en Bren... ik hoop dat het ondanks alles een fijne dag wordt met de vrienden van mijn broer. Het zijn hele lieve jongens en ze zeiden dat ze hem nog iedere dag missen en over hem praten. Ben zo blij dat hij op deze manier niet wordt vergeten. Iemand is pas echt dood als er niet meer over hem wordt gepraat en als hij wordt vergeten.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:14

AnneOmie schreef:
Iemand is pas echt dood als er niet meer over hem wordt gepraat en als hij wordt vergeten.

En zo zal Menno pas dood zijn als jullie er niet meer zijn! Maak er een goede dag van met al zijn geliefden. Je hebt mijn telnr als je wil praten.....

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:17

Thanx Shir. Ik moet weer terug denken aan die dag (morgen eigenlijk) dat ik op stal aankwam en jullie er allemaal voor me waren. Wil jullie nog voor al jullie steun bedanken meiden. Echt top!

*zit al weer te janken* Maar ga nu echt opschieten... tot later, kom later op bokt als ik vanavond thuis ben.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:34

Daar zijn we voor! Anky.