had ik het deels toch nog goed
ik zorg dat ik er ben en ik neem me camera ook mee
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Azzaro schreef:nee missie eet denk ik wat midner haha! He shir ga jij nog naar stal vandaag of niet?
Trouwens ik had karin zien rijden op Il en volgens mij ging t wel goed
ShirleyA schreef:Azzaro schreef:nee missie eet denk ik wat midner haha! He shir ga jij nog naar stal vandaag of niet?
Trouwens ik had karin zien rijden op Il en volgens mij ging t wel goed
Nee arme Mis mag niet zo veel eten nog en hij moet wat slanker blijven. Uiteindelijk zal hij ook wel 2 plakken p dag krijgen maar nu nag niet.
Ja ik ga na mijn werk eerst Thimo ophalen bij de oppas en dan naar Ilion en Mis, hoezo?
Karin zei idd dat t wel goed ging, vooral vrijdag vond ze m erg goed gaan, in t weekend was t erg druk in de bak en kijkt Ilion graag naar alles, dus is ie iets minder met rijden bezig.
ShirleyA schreef:Jee is Omar al door t hooi heen? Vreetzak zeg!
Annemieke gaat morgen hooi halen ja!
)
naadje24 schreef:morguh!![]()
kon met moeite mijn bed uitkomen![]()
Het was een zwaar weekend vol feest en gisteren trok ik het even niet meer dus ben daarom niet naar de veiling geweest![]()
best balen want had die schoonheden wel willen zien
haha
Azzaro schreef:haha okidoki ik ben alleen me manen kam en schaar vergeten gister cvan stal mee te nemen
Azzaro schreef:[
Omdat ik misschien vanavond geen auto heb en of ik dan weer mee mag rijden
[/quote]
pascha7 schreef:morgen allemaal
ben net terug van stal
en ben al lang de DA geweest
heb weer 2spuiten gehad voor bo en hij mag voorlopig niet op het land
en geen kuil.
anky hoelaat ga je morgen eigenlijk hooi halen?
Nancy en ik gingen over de keuringsrapporten die mensen bij ons mochten inzien. Wel grappig want je zag op die manier meteen welke paarden favoriet waren
ShirleyA schreef:pascha7 schreef:en het is niet voor ons hoor is voor omar wat me morgen gaan halen
Jee is Omar al door t hooi heen? Vreetzak zeg!
Maar hij krijgt dan ook 3 plakken per dag en in 1 baaltje zitten maar iets van 9 plakken.. dus 1 baal per 3 dagen
Hij vreet me arm op die manier...
Er is gewoon al een jaar voorbij... ik kan het nog steeds niet goed bevatten allemaal.pascha7 schreef:ik zie dr vanavond wel
Ben de hele dag met mijn moeder en vrienden van mijn broer om mijn broer te herdenken. Hij is vandaag een jaar geleden overleden
Zie ik je morgen (dinsdag) rond half 1 op stal??
Maar nu weet je iig wel waar de pijn vandaag komt. AnneOmie schreef:pascha7 schreef:ik zie dr vanavond wel
Ben er vanavond niet BrenBen de hele dag met mijn moeder en vrienden van mijn broer om mijn broer te herdenken. Hij is vandaag een jaar geleden overleden
Zie ik je morgen (dinsdag) rond half 1 op stal??
AnneOmie schreef:Iemand is pas echt dood als er niet meer over hem wordt gepraat en als hij wordt vergeten.