Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cantheon schreef:jepsica schreef:Ik rij de F 14 zijn er mensen die ook die proef rijden of een hogere proef?
groetjes jessica
Ik dacht dat ze maar tot de F12 gingen en dat in april pas de proeven t/m F20 uit zouden komen...Ik rijd nu F12 en ik hoop dan dat de nieuwe proeven op tijd uitkomen...
Marloess_ schreef:Ik zou gister voor de 2e keer F12 gaan rijden,
maar kon niet meedoen, gekneuste nek
confetti schreef:@Flurk, die reactie van geldklopperij..... hmmm, nee niet dus. Als de instructeurs zien dat iemand het in de F1 t/m F3 erg goed doet, dan gaat deze veel sneller over. En bij een bepaald puntenaantal, zien wij dat als 2 pp.
Wij krijgen regelmatig nieuwe lesklanten van andere FNRS maneges, die snel overgegaan zijn naar een hogere klasse, terwijl ze daar nog niet aan toe zijn. Ik vind de regel van met 2 pp mag je al over, veel te soepel. Je mag het natuurlijk niet vergelijken met KNHS, maar daar moet je eerst 10 wintpunten halen voordat je over mag. Daarnaast organiseren wij iedere maand een FNRS wedstrijd en soms wel eens 2 proeven op 1 dag, waardoor het doorstromen toch snel genoeg kan gaan, maar je hebt dan al wel meer ervaring opgedaan in het proeven rijden.
univoortje schreef:Hoi, Flurk,
Ik, als lesklant bij Confetti, wil toch even reageren op jouw uitspraken over geldklopperij.
Ik verzeker je, dat dat zeker niet de intentie is bij Sintels, het zijn daar mensen die zeer correct en zorgvuldig met hun klanten, groot en klein, omgaan.
Daarom komen wij als gezin ook zo graag daar. Er is juist heel veel aandacht voor de klanten en natuurlijk ook voor de pony's en paarden.
Ik vind het erg jammer dat je ze als mogelijke geldkloppers betitelt, want dat zijn ze zeker niet.
Jolien87 schreef:Ik heb zaterdag 8A gereden maar dat was echt een ramp, mijn paard was echt duivels bezig met aangalloperen....
Vreselijk bokken, ze bleef maar gaan (wel blijven zitten gelukkkig) maar de hele proef was gespannen, vreselijk gewoon...
Vlak voor de proef nog twee keer rustig aangegallopeerd om het er een beetje in te krijgen en normaal doet ze nooit gek tijdens de proef, dan kan ze nog zo raar doen bij het inrijden maar de proef neemt ze altijd serieus, nou nu niet dus *zucht*
Uiteindelijk kwam ik precies uit op 210 punten (wat ik nog vond meevallen na de proef!) maar de jury vond het net geen pp waard, heeft dat mens een puntje geskipt en er toch maar een 4 van gemaakt zodat ik net op 209 uitkwam *grrr*
Ier schreef:Smartiej schreef:Heb gister de F7 B gereden en ik ben 2e geworden*blij*
Ik kon gewoon in de F6 beginnen, volgens mij mag je bij ons zelf weten waar je instroomd...
Hoeveel punten had je?
Iig gefeliciteerd met je 2e plaats!
Bij ons mag je niet zelf kiezen waar je instroomt.
Ze hadden mij gewoon in de F4 gezet..
Ik had ook ZEKER niet lager willen beginnen..
Anoeska schreef:Ik tel altijd even snel, en als ik dan op 209 uit kom, dan bedenk ik me nog een keer heel goed of ik naar boven of naar beneden wil afronden. Het komt dan dus wel eens voor dat ik van een 6 een 7 maak, om er 210 van te maken. Maar ook wel eens dat ik van een 7 een 6 maak, als iemand het echt niet verdient.
Overigens probeer ik dan meestal wel om een heel nieuw protocol te schrijven, zodat de ruiters het niet door hebben.
Jolien87 schreef:Tja er waren nu iets van drie cijfers veranderd...twee vijfen werden een 4 en een 4 werd een vijf...ze hadden duidelijk flink zitten cijferen:S
C_hristel schreef:ik moet volgende week donderdag weer. Heb er zin in
Flurk schreef:C_hristel schreef:ik moet volgende week donderdag weer. Heb er zin in
gekke dag voor een proefje