maar wel morgen paardrijden
(weet ook niet wat dat er mee te maken heeft) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(weet ook niet wat dat er mee te maken heeft) 

Ik vraag me soms zelfs af waarom wij dat al aanmoeten. Het is nog heel licht

Ik ga zo ook rijden, ik ben blij dat ik in de laatste groep rij, veels te warm anders!
* Nee Aad had geloof ik al een keertje op Djol gereden met stappen en draven. Dat zal hij dan ook wel in de bak hebben gedaan. Wil is donderdag ook even op haar buiten gaan stappen. Dus dat gaan ze al wel wat meer opvoeren. Alleen even hopen dat ze wel goed blijft lopen.
Mijn geheugen is echt zo goed 
. Het was heerlijk op het strand. Lekker weer door het water gesjokt. Koos had het zo af en toe met een soort middendrafje wel gezien en koos dan lekker voor de makkelijke optie: In galop aanspringen. De terugweg hebben wij een toeristische route genomen. Eerst door allemaal rare bospaadjes waar de takken je op de oren vliegen en daarna een stuk langs de weg uitgestapt. Toen kwamen we bij die zijstraat van bakker uit.

. Het was ook zo'n relaxte rit, we waren maar met zijn 4en, dat is echt geweldig! Op het strand hebben we ook een kort galopje gedaan, dat ging ook goed, en ik vond het helemaal niet eng. Op de terugweg in het bos hebben we ze lekker uitgestrekt, vlak voor het galopeerpad kreeg Niels bijna een beroerte van een 'boskabouter' ik weet echt niet wat hij zag maar hij schrok zich een ongeluk en maakte echt een heeele rare sprong. Gelukkig bleef de ruiter zitten. Nou en toen op het galopeerpad een galopje gedaan en Xandra werd ineens een beetje chagerijnig, oren plat in haar nek en een paar bokjes gegeven, ik snapte er niets van want er zat geen paard dicht achter me en het was een normaal tempo. raar paard

Lijkt het je wat?
Ze was er helemaal blij mee en enorm verbaasd dat hij een bok gaf: 'Ik zat lekker relaxt in gallop, vlieg ik ineens naar voren!?! Bedacht me eigenlijk later pas dat Niels wel eens een bok had kunnen geven' hihi.
, maar dan ben ik net op vakantie. Zucht...
Wel voorwaarts, maar achteraan is ze wel relaxd.
ik ga vandaag inpakken