Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 20:59

hihi, ja ach. Dan weet je wat je kan verwachten. Helemaal niets. Zo lekker makkellijk Knipoog

maar wel morgen paardrijden Lachen (weet ook niet wat dat er mee te maken heeft)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 22:20

Ja morgen weer paardrijden Haha!

Alexje:
Afbeelding

Mmm meer kan ik der ook even niet vinden. Alex moet er dus eerdaags ook weer aan geloven Tong uitsteken

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 09:38

sexie foto van Alex Ja
best leuk natekenbaar Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 11:18

Beetje jammer van dat hek Tong uitsteken

Heeft iemand de smit-schildpad stoffel al gezien? Die woon achter de buitenbak Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:40

nee, nog nooit. Ik ga vanmiddag even kijken sas Lachen

ow, trouwens.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 15:48

die foto van alex is echt leuk. En vanavond weer rijden. pfff veel te warm, moet mijn hesje maar vergeten Bloos

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 16:06

Bij jullie is het toch niet eens donker. Waarom moet je dat hesje dan aan? Een wit shirt is toch wel goed genoeg Tong uitsteken Ik vraag me soms zelfs af waarom wij dat al aanmoeten. Het is nog heel licht Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 19:09

zal ik je eens jaloers maken Sas? we moesten Djolly rijden. Nouja, vijf en twintig minuutjes stappen op de dam en dan nog vijf minuten draven in de bak. Alles zonder zadel. We hadden strootjes getrokken en Iris ging eerst een tijdje rijden (zonder zadel), daarna Mirthe en toen mocht ik de bak in. Lekker een eindje gedraafd met haar. Ze liep een beetje te miepen bij het nieuwe witte gedeelte, maar voor de rest was het leuk. De oude vertrouwde Djolly, maar dan ietsjes slomer Knipoog

In de les mocht ik op Pablo. We gingen naar het strand. Gerald was weer lekker druk en zat in de gallop iets te dicht op de kont van Niels. Ik heb Niels nog nooit zo hoog zien bokken. Er flitste echt een hoefje boven geralds hoofd. Pablo zelf was niet overdreven druk, gewoon Pablo Lachen

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 19:39

Ik heb Stoffel ook nog niet gezien! is het een roodwang?? Ik ben natuurlijk geen DA maar is het verstandig om met Djolly in de bak te draven, ivm kuilen etc? kan dat niet beter op een harde ondergrond?

Alex is toegevoegd, en Fenn, ik wacht op de tekening Knipoog Ik ga zo ook rijden, ik ben blij dat ik in de laatste groep rij, veels te warm anders!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 21:35

Ja, ik weet het niet. Aad beweerde dat draven in de bak moest en de bak was wel net geëgd en gesproeid en door ons opgeruimd en ik draafde dan ook nog eens braaf op de hoefslag (en veel minder dan de voor geschreven vijf minuutjes, maar goed. We hadden allebei het wel gezien en ik heb toch nog wel drie minuten gedraafd...)

En die tekening, ja klinkt als een smoesje. Als ik een printer heb komt die eraan Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 09:55

* Heel Jaloers Tong uitsteken* Nee Aad had geloof ik al een keertje op Djol gereden met stappen en draven. Dat zal hij dan ook wel in de bak hebben gedaan. Wil is donderdag ook even op haar buiten gaan stappen. Dus dat gaan ze al wel wat meer opvoeren. Alleen even hopen dat ze wel goed blijft lopen.

Ik weet niet meer wat voor schildpad het is Bloos Mijn geheugen is echt zo goed Tong uitsteken

Wie zat er op Nielske dan? En Gerald. Ik zat ook een keer met gerald achter Niels en dat vond Niels toen ook al niet leuk. Gelukkig had ik er toen wel een heel gat tussen....

Gisteren heb ik lekker op koosje gereden Haha!. Het was heerlijk op het strand. Lekker weer door het water gesjokt. Koos had het zo af en toe met een soort middendrafje wel gezien en koos dan lekker voor de makkelijke optie: In galop aanspringen. De terugweg hebben wij een toeristische route genomen. Eerst door allemaal rare bospaadjes waar de takken je op de oren vliegen en daarna een stuk langs de weg uitgestapt. Toen kwamen we bij die zijstraat van bakker uit.

Dat was geloof ik wel zo'n beetje alles wat ik wilde zeggen Tong uitsteken

malle_pietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 10:08

Ik ben gisteravond ook maar weer eens mee geweest en heerlijk gereden op mijn grote vriend Bowie Haha!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 10:17

Moet je niet werken Knipoog

En ik zat gisteren op Lando. Hij is echt zo lief en lekker rustig, met opstappen en met rijden ook. Lekker achter wil gereden met hem, lekker voorin. En ook lekker door de zee gelopen.

En sas, we moeten meestal wel hesjes aan, alleen met dit weer niet. Waarom zou ik ook niet weten.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 18:03

Haha okee duidelijk Verward Tong uitsteken

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 18:47

Ik heb gister lekker op Xandra gereden!!! ik was bijna vergeten hoe leuk ze is... Schijnheilig. Het was ook zo'n relaxte rit, we waren maar met zijn 4en, dat is echt geweldig! Op het strand hebben we ook een kort galopje gedaan, dat ging ook goed, en ik vond het helemaal niet eng. Op de terugweg in het bos hebben we ze lekker uitgestrekt, vlak voor het galopeerpad kreeg Niels bijna een beroerte van een 'boskabouter' ik weet echt niet wat hij zag maar hij schrok zich een ongeluk en maakte echt een heeele rare sprong. Gelukkig bleef de ruiter zitten. Nou en toen op het galopeerpad een galopje gedaan en Xandra werd ineens een beetje chagerijnig, oren plat in haar nek en een paar bokjes gegeven, ik snapte er niets van want er zat geen paard dicht achter me en het was een normaal tempo. raar paard Cool

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 19:10

Zo weer een leuk paard erbij waar je op durft te rijden Haha!
En wie is de volgende Clown

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 19:31

Wie denk je dat er op het olifantje zat Sas? en op Gerald zat Mirthe.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 19:50

Een van die kinderen wiens naam begint met een K of misschien Iris? Knipoog

Misschien is Boy wel het volgende paard? Tong uitsteken Lijkt het je wat?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 21:21

Iris natuurlijk Knipoog Ze was er helemaal blij mee en enorm verbaasd dat hij een bok gaf: 'Ik zat lekker relaxt in gallop, vlieg ik ineens naar voren!?! Bedacht me eigenlijk later pas dat Niels wel eens een bok had kunnen geven' hihi.

Ik ga trouwens de komende twee weken niet op manege smit rijden. Ik hoor nog wel hoe het met Djolly en Izzy is als ik terug kom Lachen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 21:56

Weet iemand trouwens hoe het met Izzy is?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 22:14

Izzy komt (als het goed is) vrijdag naar huis. Het gaat dus al een stuk beter! ad vertelde dat hij haar dan zonder zadel mee wil laten lopen.

En ja, ik heb weer een paard op mijn lijstje erbij! de volgende, hmm moeilijk, ik denk dat ik Bo buiten wel eens wil proberen, is zij erg moeilijk? Behalve haar hoofd dan...

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 22:15

ik weet het niet, ik wil ook nog wel een keer buiten op bo.

En ik geef me vrijwillig op voor izzy zonder zadel Haha!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 10:42

ja, dat zei ik ook al tegen Aad Haha! , maar dan ben ik net op vakantie. Zucht...

Bo is buiten volgens mij al veel minder moeilijk dan toen Saskia erop zat. Ze loopt meestal ergens achteraan, want ze houd niet zo van de andere paardjes. Zelf heb ik er verder nog nooit op buitengereden dus weet het eigenlijk niet zo goed Knipoog

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 14:49

Ja ik geloof dat ze ook wel te doen is nu Knipoog Wel voorwaarts, maar achteraan is ze wel relaxd.

Vandaag op Prinske gereden. Zo ik was kapot na de les. Pff was echt heel vermoeiend. Hij was wel braaf maar om hem aan het lopen te krijgen/houden. Dat lukte effe niet zo goed Tong uitsteken

Wanneer ga je weg dan Fen?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 08:54

morgen Haha! ik ga vandaag inpakken Knipoog