Iriss als Ølle er is moet je die kiezen!

Zo een lekker paardje
.Of Yentl maar die mag niet altijd..
Zelf vidn ik Jikke wel koell maar die blykt niet zo lekker te rijden

En Action, Nicky & Goofy zyn ook aanraders!
Maak je wel foto's?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
Zal het even overleggen met me stiefouders 
van action

S
echt leukkk 
Vett veel mensen
Leuk liesbeth gaat natuurlijk op Hanky Panky die heeft ook nog op onze manege gestaan 
Hanky Panky 

Je hebt er wel redelijk vaak en hard geslagen maar dat vind ik helemaal begrijpelijk! Trouwens Jozele begint al te bokken bij een klein tikje! Ik vind het knap dat het je nog is gelukt!
!! Ik zou deze vakantie nog naar princess zijn geweest maar ik had cursrsweek en toen was zei op vakantie etc 

Maar natuurlijk het liefst op Astorr !! fallenangel3 schreef:Ik wil ook weer een keer springen!
Hey lexlover... ik zag in bloopertopic dat er een hele 'rel' is ontstaan door jou en jozele! Maak je niet druk, ik sta achter jeJe hebt er wel redelijk vaak en hard geslagen maar dat vind ik helemaal begrijpelijk! Trouwens Jozele begint al te bokken bij een klein tikje! Ik vind het knap dat het je nog is gelukt!
Die mensen zijn echt leven loos, ze zitten ook de heletijd te zeuren dat iets geen blooper is, en dat het niet om te lachen is, kom op zeg ! Kijk dan lekker niet in dat topic, echt storend !
DenK4ever schreef:Huh? twee acounts? Neuh hoor, ik heb alleen steeds problemen met mijn avatar, die veranderd steeds op of doet het niet...
Anyway, ik vind Inca wel een stoer springpaard! In het begin was ik weer heel erg onzeker en ging het niet zo lekker, maar halverwege ging de knop om en toen ging het een stuk beter!
lexlover schreef:
Jaaa jij op Inca ging super lekker !![]()
Echt stoerr !
lexlover schreef:Trouwens, ik kom om half 7 springen voortaan
JIPPYY

! 

MWhahaha

het was niet voor de eerste keer
Maandag was ze ookal 2 uur mee naar buiten geweest !
Echt super !