wil jij aan sandra kat vragen of ze mij voor maandagavond wil bellen of iig contact wil zoeken?
Ik krijg haar niet te pakken namelijk,
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sanniiy16 schreef:ow jah is goed hoor:)
naadje24 schreef:hoi
ik heb trouwens gisteren donic vereeuwigd in mijn buik....
ik heb een tattoeage laten zetten met zijn naam erin![]()
zodra ik een foto heb zal ik m wel even showen
!
.LIQUITA schreef:Ik heb hem gezien, hij is heel mooi.
Vandaag mijn eerste wedstrijd gereden in de M1. Ik ben heel tevreden met mijn behaalde punten.
168 voor de 1ste en 173 voor de 2de proef. Ik moet echt flink oefenen op o.a. schouderbinnenwaarts en middendraf doorzitten!!
.
per ongeluk ge-quote i.p.v. edit LIQUITA schreef:Ik heb hem gezien, hij is heel mooi.
Vandaag mijn eerste wedstrijd gereden in de M1. Ik ben heel tevreden met mijn behaalde punten.
168 voor de 1ste en 173 voor de 2de proef. Ik moet echt flink oefenen op o.a. schouderbinnenwaarts en middendraf doorzitten!!

naadje24 schreef:hoi
ik heb trouwens gisteren donic vereeuwigd in mijn buik....
ik heb een tattoeage laten zetten met zijn naam erin![]()
zodra ik een foto heb zal ik m wel even showen
LIQUITA schreef:
Heej.....de letters van m'n onderschrift is verkleind.
Oepsper ongeluk ge-quote i.p.v. edit
)naadje24 schreef:@sjorsie: ja het deed echt vet pijn!!![]()
sjorsie schreef:naadje24 schreef:@sjorsie: ja het deed echt vet pijn!!![]()
AAAUUUUch, dat is wat mij nu tegenhoud, wel respect hoor, hoe groot is je tattoo?
naadje24 schreef:ja dat heeft mij lange tijd ook tegen gehouden maar ben het nu alweer vergeten![]()
zit rondom mijn navel en wijst ook nog een stuk naar beneden..ik denk zo'n 14 cm lang en 6 cm breed?
sjorsie schreef:LIQUITA schreef:Ik heb hem gezien, hij is heel mooi.
netjes, voor de eerste keer in t M
foto's van???
naadje24 schreef:@ hackie: ja alfredje ken ik wel,kleine stoere man![]()
@sjorsie: ja het deed echt vet pijn!!![]()
@ sannyii: ik ben morgenavond en dinsdagmiddag op stal..