Jammer dat we geen beelden van dat speciale dansje hebben!
En ben benieuwd of de ouders van M & M zaterdag wat gaan zeggen tegen ons....of zullen ze niets meer weten?!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ben nu wel erg gaar; Nel en ik waren vanochtend op stal en nog redelijk fris vonden we zelf, maar nu is het toch echt op hoor! Ga zo lekker naar m'n bedje om er morgen weer om 6 uur uit te gaan...
Maareh... Annemijn; een drankje geeft toch niet? Je was toch niet bezopen! Alleen een beetje los hahaha
Mijn bijdrage voor de volgende party: raar met je haar!!! Bianz schreef:Mijn bijdrage voor de volgende party: raar met je haar!!!
alleen dat hebben mn ouders nog nie helemaal door... denken dat ik overal ben zoals thuis. Niet Dus!
en een drankje of wat moet kunnen tog?
gezellie na de uh eventuele rit!
volgende week? of de week na de 22ste?
!
eggies waar (zag toen 2 kommen staan, de ene met mijn naam erop en die andere met jouw naam
heel mooi!)
Citaat:Annemijn weet je nog iets waar we je mama blij mee kunnen maken als bedankje voor alle moeite die ze heeft gedaan?
geen idee... Mariekje22 schreef:Heb gister nog lekker veel geld van de familie gehad, dus kan gaan shoppen voor een digitale camera........
haha! *ach t ging zo ook prima tog? een hoop foto's hadden jullie al en de andere paardjes kon ik nog wel ff op de foto zetten.. alleen was t soms een beetje lastig om thirz der vragenvuur te ontwijken
*
)
(zeg bianz zo erg was je nog nie dan
)
)
aankijken, want zij heeft ook foto's besteld die ik er ook graag in wil hebben, heb dus nog veel werk te doen......

*
)
Whieie! ikke blij (nu nog een hele week wachten tot t egt zo ver is....)
)
*zeefje*
)
*of waren jullie van plan nie te gaan? Citaat:Enne, ff iets leuks, mag donderdag bij Kinderopvang Walcheren op sollicitatie gesprek, heb geen idee voor wat voor baan, maar dat hoor ik dan wel...leuk he, ben weer ff helemaal blij.........
*ik duim voor je*
) misschien hebben ze nog wel een uitnodiging op pdoes liggen.. kweenie maar t zou kunnen. Als t je nie lukt om een uitnodiging te vinden/krijgen kan je ook altijd nog als "partner" met iemand meegaan
Wie gaan der nog meer mee?
"