manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 20:25

Owja, Ow, wat ben ik mooi!
Jammer dat we geen beelden van dat speciale dansje hebben!

En ben benieuwd of de ouders van M & M zaterdag wat gaan zeggen tegen ons....of zullen ze niets meer weten?!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 20:30

tja dat is ff afwachten (vast niet..) en
de beelden van t dansje kunnen altijd nog gemaakt worden hoor

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 20:34

Yeah Pinkie!! Echt supertoffe foto's! Vond het ook echt super gisterenavond! Ben nu wel erg gaar; Nel en ik waren vanochtend op stal en nog redelijk fris vonden we zelf, maar nu is het toch echt op hoor! Ga zo lekker naar m'n bedje om er morgen weer om 6 uur uit te gaan... Maareh... Annemijn; een drankje geeft toch niet? Je was toch niet bezopen! Alleen een beetje los hahaha Mijn bijdrage voor de volgende party: raar met je haar!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 20:39

Bianz schreef:
Mijn bijdrage voor de volgende party: raar met je haar!!!

Ow, dit is een geweldig nieuw thema, komt helemaal goed!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 20:41

hahaha Los kan ik ook wel zonder drank alleen dat hebben mn ouders nog nie helemaal door... denken dat ik overal ben zoals thuis. Niet Dus! en een drankje of wat moet kunnen tog?

haha Gooi je haar los Bianz! en de volgende party zou de 22ste okt kunnen gezellie na de uh eventuele rit!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 23:05

Neeeee 22 oktober kan echt niet!! Dan heb ik al een party van de voetbal en ik wil echt mee! En raar met je haar is echt een superthema; heb al eens van leuke creaties gehoord...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 08:34

Ow dan moeten we een andere week kiezen volgende week? of de week na de 22ste?

enne raar met je haar... hoe raar moet je haar dan? *palmboompje* haha das wel leuk heb nog wel van die haar maskara *gloof ik* en een blauwe haarverf spuitbus!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 10:08

jaaa raar met je haar, super joh! dat gaan we doen...ik ga nu alvast brainstormen over een eventuele coupe haha.
De foto's zijn echt geweldig, thirz zou jij ze me kunnen mailen want ik snap nog steeds niet hoe ik ze nou uit moet printen vanaf mijn album.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 13:09

hallo allemaal,
Vandaag ben ik dan eindelijk echt jarig, maar ik voel me helemaal niet jarig. Zit helemaal alleen thuis, Chris is werken en er heeft nog niemand gebeld. Heb alleen nog maar een smsje van Laura, mn pa en Annemijn ontvangen, dank hiervoor. Maarre we hebben natuurlijk wel een top weekend gehad, (dus dat maakt veel goed)toch, heb me prima vermaakt. alleen van dat dansje heb ik geloof ik niet alles meegekregen hoor, kan me niet herinneren hoe dat gaat,die moeten jullie me dan nog maar even leren.
Vind alle kadoos ook echt super, zit steeds naar die geweldige tekening van Stud te kijken, vind m zo mooi.....Annemijn weet je nog iets waar we je mama blij mee kunnen maken als bedankje voor alle moeite die ze heeft gedaan?
Heb gister nog lekker veel geld van de familie gehad, dus kan gaan shoppen voor een digitale camera........
Maarre Thirz, wil die andere foto's ook wel graag zien, weet niet of je ze kan mailen, of dat ik ff in je "mijn Album" kan gluren, je had er geen link bij gezet of wel?Ga voor de zekerheid nog wel ff kijken, nou toedeloe allemaal........

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 14:51

Heeee mariekje!
GEFELICITEERD! En ja, nu voor echt !
Tsja ik heb je telefoonnummer niet, dus ik kan je niet bellen of smsen, dus doe ik het maar zo!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 15:24

yes Thirz is langsgekomen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Voel ik me toch nog jarig!
enne bar bedankt hoor, maar zet mn nummer liever niet hier, dus als ik je een keer zie geef ik m nog wel........

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 16:49

zeg mariekje ik heb egt al een tijdje gelee gekeken naar de meel over je kommen.. eggies waar (zag toen 2 kommen staan, de ene met mijn naam erop en die andere met jouw naam heel mooi!)

en t dansje leg ik je nog wel een keer uit, maar ook liever niet hier. lijkt me nie zoon geschikte plek

ben blij dat je zo blij bent met je studje! waar hangt ie dan (of komt ie te hangen?) heb je je friend tog nog zo ver gekregen dat ie um in de woonkamer wou hebben?

Citaat:
Annemijn weet je nog iets waar we je mama blij mee kunnen maken als bedankje voor alle moeite die ze heeft gedaan?

geen idee...

Mariekje22 schreef:
Heb gister nog lekker veel geld van de familie gehad, dus kan gaan shoppen voor een digitale camera........

whieieie, das makkelijk als je nog eens een keer een foto-boek wil maken haha! *ach t ging zo ook prima tog? een hoop foto's hadden jullie al en de andere paardjes kon ik nog wel ff op de foto zetten.. alleen was t soms een beetje lastig om thirz der vragenvuur te ontwijken *

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 17:10

Ik heb dat ook gedaan met de kommen!
Ik heb marieke t dansje nog even haarfijn uitgelegd...nu weet ze t weer he!

Volgens de dokter is t onder mn lip ontstoken...nu heb ik n zalfje dus laten we hopen dat t nu snel overgaat, ben t nu aardig beu!

De andere foto's staan hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=OC6YHOOO
Heb niet zoveel tijd meer om ze te plaatsen, maar dan kunnen jullie ze wel bekijken. En als jullie ff zeggen welke ik moet sturen via de mail doe ik dat ook een keertje als de tijd er is!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 17:43

nou ik heb tijd zat, dus zal ik ze dan eens allemaal gaan plaatsen? vind ik wel leuk egt zoon pink party pagina (we zitten tog al in de huiskamer, dus over pdoes hoeft t nie meer te gaan )

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
onze 2 drankorgels (zeg bianz zo erg was je nog nie dan )
Afbeelding
Afbeelding
Het Boek! Heel Mooi! (Oh wat is het mooi! )
Afbeelding

egt een super pinkie parrty!
met super pinkie foto's!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 19:05

Hey Thirz, dacht dat we veeeeeeeel meer foto's hadden, Bianz bleef maar klikken, en dacht dat Chris ook nog meer foto's had gemaakt?Maar ik vind ze echt geweldig, ga gelijk kijken of ik ze bij kan bestellen, en of de kwaliteit een beetje okee is........Vind die van Chris en mij echt superschattig, mag ik toch wel over onszelf zeggen????ga idd een leuk plakboek voor mezelf maken, moet ik alleen Bianz ook weer ff lief aankijken, want zij heeft ook foto's besteld die ik er ook graag in wil hebben, heb dus nog veel werk te doen......

Enne ik heb van die kommen niks gekregen want als het goed is zou ik mailtjes moeten krijgen dat jullie dat hebben gedaan en dan kan ik die punten uitprinten (zonder printer?), snap er niks van.......
En annemijn, Stud staat nu op de schouw, dus misschien mag hij daar wel hangen, even kijken of hij mooi staat bij paars?? Maar denk ff na voor je moeder, of probeer met stille hints iets ???

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 19:25

haha mn moeder met een stille hint vragen wat ze graag wil hebben.. niet mogelijk!

Maar je hebt wel gelijk hoor mariek, de foto van jou en Chris is gwoon lieff
en die ene foto van jou en thirz (de eerste gloof ik) vind ik ook egt heel leuk
en al onze gang foto's vind ik ook helemaal pinkie toppie!
*oftewel.. alle foto's zijn leuk! allemaal blije frolijke pinkie gezichtjes *

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 19:54

Zo, ik ben nu ook weer een fornuis rijker....je kan t maar alvast hebben he! Al is het nu nog moeilijker om de garage in en uit te rijden, maar das weer een ander probleem...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 19:56

haha (ach boeie nie mee zitten jij hebt je fornuis )
zeg bedenk me net dat t volgende week alweer herfst-vakantie is Whieie! ikke blij (nu nog een hele week wachten tot t egt zo ver is....)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 20:00

Uhm, zit er wel mee, want ik gebruik die auto ook!
Zullen we in de herfstvakantie een dagje reelaer-foto's-plakken plannen? Lijkt me wel leuk, dan doe ik t ook echt!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 20:03

ja is goed (zal ik deze week de foto's dan ook eindelijk eens laten afdrukken )
heb al wel een super voorkant gemaakt en 1 foto ingeplakt! (ben ook best wel vergeten wat we allemaal gedaan hebben die week op t reelaer.. iig wat we op welke dag deden *zeefje*

alleen k gloof dat cis een andere vakantie heeft dan wij...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-05 12:22

zeg zijn er nog mensen die naar de Arduin Party gaan in t Arsenaal (de uh 25ste november ofzo dacht ik )
Is wel gezellie als we met een hele gang gaan *of waren jullie van plan nie te gaan?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 13:05

was het wel van plan, maar heb helemaal geen uitnodiging gekregen,denk dat ze bij Arduin zo slim zijn geweest hem naar mijn hele oude adres te sturen waar ik sinds een jaar al niet meer woon.....
Enne, ff iets leuks, mag donderdag bij Kinderopvang Walcheren op sollicitatie gesprek, heb geen idee voor wat voor baan, maar dat hoor ik dan wel...leuk he, ben weer ff helemaal blij.........

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-05 13:45

Citaat:
Enne, ff iets leuks, mag donderdag bij Kinderopvang Walcheren op sollicitatie gesprek, heb geen idee voor wat voor baan, maar dat hoor ik dan wel...leuk he, ben weer ff helemaal blij.........

Whieieie een verlaat verjaardags kadootje! Hopen dat ze je geschikt vinden *ik duim voor je*

raar dat je geen uitnodiging hebt gekregen? (zal wel naar je oude adres gegaan zijn idd, ze zijn nooit zo snel met dat soort dingen ) misschien hebben ze nog wel een uitnodiging op pdoes liggen.. kweenie maar t zou kunnen. Als t je nie lukt om een uitnodiging te vinden/krijgen kan je ook altijd nog als "partner" met iemand meegaan Wie gaan der nog meer mee?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 13:55

ja ik ga gewoon als partner van Thirz mee, komt wel goed...
Ben ook nog bezig te solliciteren naar een baan bij AZZ, straks heb ik de banen voor het uitkiezen hahaha, wel erg moeilijk hoor, een open sollicitatie schrijven, had al gebeld en ze hadden wel een vacature voor me, maar die kan ik alleen niet vinden op internet waar zij zei dat hij moest staan, schiet dus lekker op.....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-05 14:05

haha uhm, ik doe die, en die, en doe mij die ook maar!

ja ik kan me voorstellen dat t schrijven van zoon brief nie egt makkelijk is... iig suc6 ermee!

haha, straks bij de ingang van t arsenaal, uhm en u bent: "ik ben Marieke de partner van Thirz "