Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:06

ZOOOO Ik ben weer even wakker!!!!

Anique, ben benieuwd hoe je kamer je bevalt!!!

Nu sneeuwt het hier buiten zie ik....Zal voor jullie duimen dat de lessen doorgaan!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:08

Ik ga morgen naar Mr Ed met een niet-paardrij-vriendin. Marlies, ze was laatst ook even op stal. Dat wordt lachen hahahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:46

nou, ben weer terug! kamer was ongeveer net zo groot als mn slaapkamer nu! Heb een heel mooi uitzicht, ik kan tot aan de duinen uitkijken! net even spul voor op de muren gekocht en ik hoop dat san die slaapbank nog heeft, want er staat geen bed in!

Bij deze een kleine oproep Haha! dat als er iemand nog spulletjes heeft staan die die niet meer gebruikt...... ik wil ze graag overnemen tegen een redelijk bedrag! denk aan een minikoelkast, radiootje, tvtje, bureautje (ja, allemaal -tjes want zo groot is het ook weer niet Tong uitsteken)

DUS DENKEN JULLIE AAN ME VOOR JE WAT WEGGOOIT?

Ireen, ik vond dat vanilledekje ook wel wat, dus misschien heb je wel pech gehad Tong uitsteken

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:49

Heeey Anique

Leuk dat de kamer je bevalt! Ik zal eens kijken of we nog wat over hebben!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:57

jij hebt al een vanille dekje!! Boos! Knipoog
leuk dat het wat is je kamer! past Jolly er niet bij? kun je lekker iedere dag op het strand rijden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:22

Haha! Tong uitsteken lekker puh Haha! dit vanille dekje is namelijk met naam, wil dr ook 1 zonder Schijnheilig

kan kijken of ik inderdaad een tweede kamer kan krijgen daar Haha! [paard] vindt het toch niet erg op de 6de verdieping? Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:43

welnee, kom nou, ze heeft toch geen hoogtevrees!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:47

nou dan zal ik het leyenburg maar eens bellen he Tong uitsteken ik had keuze uit 2 kamers, dus ik zal eens kijken of ik 1 van die andere 2 voor jol kan regelen Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 20:13

Irene: Er zijn vast nog wel genoeg dekjes. Anders vraag je of Marieke er morgen 1tje voor je meeneemt

Mijn les ging echt bagger. De bak was vrij glibberig door een sneeuwbui die er even overheen kwam en de plassen. Ik zat er een beetje onderzeker op en dat merkte ik erg in de galop. Ik verander van houding waardoor Lady uit balans raakt en de hoek afsnijdt. Tja...mijn schuld, maar ik ben zo bang dat we uitglijden in de glibber-bochten. Ik ik reed met mijn leren laarzen, moet ze toch echt gaan gebruiken nu voor mijn wedstrijd. Wie rijdt er nog meer met leren rijlaarzen? Ik ga denk ik toch maar voor de chaps hahah.

Hoe is jullie bak momenteel? En hoe gingen de lessen vandaag?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 21:47

Ik heb niet gelest..
Onze bak werd langzaamaan steeds harder, maar was op zich wel redelijk te doen, en alle lessen zijn toch nog gewoon doorgegaan OK dan!
De bak was wel ietwat nat maar niet te en er lag geen sneeuw meer in OK dan!

Hoop dat ik donderdag kan lessen, maar gezien het weer zal het wel niet Verdrietig

Hé Anique, zou Mike echt blij zijn met zijn cadeau of zou hij denken: wat mot ik ermee? Haha! *LOL* Clown
Voor de mensen die het niet weten: Mike heeft onze kur geschreven en we mochten zijn kurmuziek lenen.. dus reden voor een cadeau om hem te bedanken, dussss.. hebben we flink geboden op de disco-veiling van Marnix Pling (mike had de week daarvoor aangegeven dat hij zoiets op zich wel leuk zou vinden Schijnheilig )
Dus vanavond de "disco-cheque" overhandigd Tong uitsteken

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 23:28

Met 2 mannen erbij toch anoes! Knipoog *LOL*

haha ik ben nu net thuis van stal.. Marieke en ik stonden na de les nog even buiten, zegt ze ik heb trek in een big mac, had ik eigenlijk ook wel Haha! dus wij zijn nog even met Eef en Anique naar de mac gegaan om 10 uur 's avonds Haha!
was gezellig hoor! marieke en ik hebben een echt totally-spice-make up doosje van de happy meal Tong uitsteken

mijn les ging goed hoor! ze liep weer lekker voorwaarts en goed aan het been, even lessen en het probleem is opgelost.. super!

Twinklebel

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-05 20:33

Zo, we kunnen er weer op, op Bokt. Ziet er wel een beetje raar uit hier.
Ik ben vanochtend weer met Tos naar de veearts geweest en zoals ik al verwacht had dit keer geen goed nieuws. Op de plek die warm en dik was na dat ze twee weken terug uit haar dak was gegaan zit er helaas een nieuwe scheur in de tussenpees. Van Toor gaat het nog even vergelijken met de videoband van de vorige keer en morgen moet ik bellen hoe nu verder. Zal dus wel weer een tijdje stappen worden. Ik vind het zo naar voor Tos, ze stapt al zolang. Af en toe vraag ik me echt af of ik hier wel goed aan doe of dat ik haar beter een jaar het land op had kunnen gooien of er gewoon mee moet stoppen.
Maargoed, eerst maar het telefoontje morgen afwachten, misschien valt het mee. Ik heb er nu gewoon koppijn en een flinke dip van.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-05 21:50

Hi

Hopelijk komt het snel goed idd. Want dit schiet ook niet op.

Morgen ga ik weer rijden in de bak (hopelijk gaat dat)

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-05 21:51

Nou ik snap niks meer van bokt |( |( |(
Waarvoor al dat engels? En ik snap ook niet meer hoe ik alles kan bekijken en mn profiel is weg :(
Maar de doc is voor Ko geweest. Woensdag neem ik een asprientje voor hem mee, hij heeft namelijk hoofdpijn :+ grapje, steffie zegt dat zn eerste nekwervel scheef zit en dat ie dan waarschijnlijk hoofdpijn krijgt. Anous zal t hele verhaal waarschijnlijk wel neerzetten.

Oja en ik ben naar Mr Ed geweest (in Maasland hoor) 2 rijbroeken gekocht :D

Nou ik ga weer uitzoeken hoe bokt werkt!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-05 22:25

Tjeempie, wat is er hier aan de hand, er mag wel een cursus bij gegeven worden :D
maar goed, we kunnen weer bokken!!!!!!!!!
hee, anique, niks Jolly meenemen naar Den Haag hoor, was net zo blij met mijn tijdelijke lease pony!
Mirjam, al weer een beetje opgeknapt???

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-05 22:41

vervelend Fieke dat Tos nou toch weer achteruit is gegaan... het gat in de pees, is dat wel weer vooruit gegaan? of zit de nieuwe blessure op dezelfde plek?

nou Steffi is vandaag geweest voor Evita, ik ben er echt veel wijs uit geworden hoor :j
bijna al haar probleempjes lijken samen te hangen met haar lever, zoals haar sjaggerijnigheid op stal, haar dunne mest in de zomer en haar gevoeligheid voor bevangenheid (en dus die opgezette nek). eigenlijk is het zo logisch allemaal!

minder leuk om te horen is dat ze toch lichte slijtage/artrose heeft in beide voorbenen. maar dit verklaard wel weer de vage kreupelheidjes die ze heel af en toe heeft en dat ze zo stijf is als ze van stal komt en wanneer het koud is. maar zoals steffi ook zei, een beetje slijtage mag best als je 17 bent :(:) ik had dit ook al wel een beetje verwacht. hopelijk komt de zomer er snel weer aan, dat zal voor Evita een stuk schelen :)

ze heeft druppels voor de lever, en een verschrikkelijk duur spul voor haar gewrichten.. ik hoop echt dat het helpt!

oja nog een topic op vvdd over vandaag;
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 5&t=360091

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-05 22:52

Pff dit nieuwe bokt is nie leuk :n

Aangezien er best veel dingen naar voren kwamen bij ko (o.a. superscheve nekwervel en daardoor vreselijke hoofdpijn, rugklachten) ben ik best benieuwd hoe Ko vanaf morgen zal reageren. Ko heeft acupunctuur gehad en er zijn medicijnen ingespoten op een paar punten..beetje lastig uitleggen hoe en wat. Ko is voornamelijk gemanipuleerd, je zag hem gewoon veranderen. hoofdje stond vrolijker, en hij maakte zich groot! Verder viel het me echt op dat hij superbraaf was, (wel wat happerig maar totaal niet trapperig) ook bij het inspuiten want dat schijnt behoorlijk pijnlijk te zijn :(:) Hij reageerde er niet op, maar dat kwam missch ook omdat Marieke hem peentjes :Y) moest geven tijdens inspuiten. Zat zoveel peen in zijn mond dat hij niet eens een nieuwe hap kon nemen :))
Het zadel moet aangepast worden, is nl naar zijn lijf aangepast (a-symetrisch) maar dit is niet goed, tevens zit er echt een onwijze harde plek bij de wrong? waardoor het zadel zeker niet goed kan passen (volgens Steffi)
Pff.. morgen Mr.Ed bellen maar ik hoop nu wel stiekum dat ik een nieuw zadel krijg
Is er trouwens nog iemand die een vzh zadel te koop heeft??
We moeten nl meer gaan springen met Ko.. wat ik me eigenlijk nu afvraag is hoe zij nou eigenlijk kan weten dat hij dat leuk vindt? :?
Oh ja en we moeten eigenlijk ook zitlessen gaan nemen 8-)
Ko moet nog wel een 2e bahandeling maar ik weet nog niet wanneer, dat ligt eraan wanneer het zadel is aangepast (ik moet dan steffi mailen voor een afspraak) omdat de pijnen van Ko al veel langer bestaan is die 2e behandeling zeker nodig.. anders zijn we dalijk weer terug bij af..en dat willen we niet.. ik hoop echt dat dit werkt, ook op langere termijn.. ik weet anders echt niet meer wat ik anders nog zou kunnen proberen met hem

Bij Biz was het allemaal wat makkelijker .. alhoewel, hij is een ster in afsluiten en daardoor kon ze met de blote hand niet veel opmerken, daardoor een één of ander apparaatje gebruikt (geen idee hoe ik het anders moet uitleggen :o ) om de metingen van organen te kunnen doen, dat apparaatje liegt nl niet :D
Biz'rug is eigenlijk helemaal goed, Biz zelf is wel ietwat scheef maar niet erg schokkend! Hij heeft wel last van zijn lever en darmen, dat is een combinatie van elkaar, maar voornamelijk de lever, dus daar heb ik druppels voor gehad. Met zijn been hoef ik volgens Steffi niet echt veel zorgen te maken, komt wel goed, als ik het maar de tijd geef. Wel lekker blijven stappen anders wordt hij alleen maar stijver.. Kijk hier hebben we tenminste wat aan +:)+
Ze wil bij Biz de volgende keer wat buigproeven doen en de schouders los maken. Dit kon ze nu niet doen vanwege de pijn in Biz been. Ze wilde zowieso nog even kijken als ze voor Ko komt, maar dat hoef ik dan niet als volledige behandeling te betalen.

Pff aardig verhaal geworden :+ Ik ga maar lekker stoppen met bokken en hopen dat ik morgen wat meer wijs kan worden van het nieuwe bokt :(:) :D
Weltrusten en tot morgen
:wave:

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 08:04

Ireentjuh schreef:
vervelend Fieke dat Tos nou toch weer achteruit is gegaan... het gat in de pees, is dat wel weer vooruit gegaan? of zit de nieuwe blessure op dezelfde plek?

Dat gaat hij nog bekijken met de video van de vorige keer erbij. Het gat is in principe weg, maar misschien dat deze blessure wel op dezelfde plaats zit. Ik heb er vannacht echt wakker van gelegen. Vraag me af hoe ver ik door moet gaan. Als die pees zo zwak is dat hij het met een beetje gek springen begeeft. Ooit zal ze toch weer eens los moeten en dan zal ze ook niet haar beentjes aan de grond houden.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 08:14

Getsie, ik vind bokt ook maar niks zo :(

Ik hoop voor jullie drieen dat het niet slechter wordt en als het kan heel veel beter natuurlijk. Ik vraag me af wat die druppeltjes met de lever doen bij Biz en Evita? Zorgt dat voor een betere opname van voedinsstoffen ofzo? (de hond van mijn tante en oom had ook iets met haar leven, hierdoor mag ze zo minmogelijk zout en vet, is dat bij jullie ook zo?)

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 08:15

Wat me trouwens opviel is dat alle profielen leeg zijn....hopelijk komt dat weer goed :(

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:00

Ik heb maandag weer een lesplek vrij aangezien Biz nog niet kan lessen.
Wie wil???

Vind't trouwens erg lastig dat je niet meer kunt zoeken, hoop dat bokt nog wat aangepast gaat worden want dit werkt niet echt handig ;(

twinklebel: balen dat ze door die rare sprong weer een ander blessure heeft. heb je al wat gehoord over de uitslag??

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:20

Zoo daar is ik weer.
Ben gelukkig al een beetje opgeknapt!

Dat nieuwe bokt is wel irritant zeg, ik snap er even weinig meer van..Gister was de huiskamer ineens weg. :+

Jammer dat ik er gister niet bij kon zijn toen Steffie kwam. Het is allemaal wel goed en nuttig geweest zo te lezen.....

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 10:36

Ik heb net mr.Ed gebeld. Ik krijg helaas geen ander zadel. ;(
Ik moet het zadel voor morgenochtend 12 uur brengen, dan sturen ze hem morgen meteen op (anders duurt het weer een week voor hij wordt verstuurd, Mr.Ed verstuurt nl altijd alles op donderdag)
Zitvlak wordt dan vervangen. Ik hoop dat ik mijn zadel snel terugkrijg van Stubben, missch vraag ik wel een leenzadel aan Peter ;) (weet niet of ze dat hebben?)

Dus Eef, ik ga toch morgenochtend dan ipv vrijdagavond!

dan moet ik dus alleen nog een keer terug naar Van Rijs om het zadel weer aan te laten passen, maar kan pas afspraak maken met Van Rijs zodra ik weet wanneer ik het zadel terug heb. Hoop dat het allemaal niet te lang gaat duren want het Wintec zadel ligt niet echt lekker op Ko, anders toch missch maar die thorowgood gebruiken (die ligt nl verder wel goed, is tijdje terug nog nagekeken), alleen vind ik die niet zo lekker zitten :n

Enneh Mirjam, Steffi komt nog een x terug voor Ko, weet alleen nog niet precies wanneer, dat hangt af van het zadel. Ik moet haar mailen zodra ik weet wanneer het zadel is aangepast.. pff wat een gedoe allemaal zeg :(:) :D

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:01

Nou zeker, wat een gedoe! Jammer dat je niet gewoon een nieuw zadel krijgt! Of maakt je dat niet zo veel uit??

Hebben jullie nou ook zoveel prblemen met bokt?

Ik moet telkens inloggen
Ik zie mijn profiel niet meer
Ik zie niet meer wie er online zijn enz...

Heel irri

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 11:09

moossie schreef:
Nou zeker, wat een gedoe! Jammer dat je niet gewoon een nieuw zadel krijgt! Of maakt je dat niet zo veel uit??

Hebben jullie nou ook zoveel prblemen met bokt?

Ik moet telkens inloggen
Ik zie mijn profiel niet meer
Ik zie niet meer wie er online zijn enz...

Heel irri

Ik vind Bokt ook irri nu, maar wie weet went het nog wel? Ik moet nu ook erg zoeken waar alles staat enzo. Ik hoef niet telkens in te loggen, alleen wel als ik mail van HK krijg dat er nieuwe reactie is geplaatst

Ik vind het wel jammer dat ik geen nieuw zadel krijg, want dan was het zadel weer symetrisch geweest (is nu ietwat a-symetrisch en er zit een heel hard stuk bij de wrongen, dat is zo hard dat het niet eens kan buigen, dus dat is niet goed) Dan had ik dus niet naar van Rijs hoeven gaan om het zadel weer aan te laten passen.. nu moet ik dus eerst wachten tot het zadel weer terug is (geen idee hoelang ik het zadel dan kwijt ben) en daarna kan ik een afspraak maken met van Rijs om zadel weer aan te laten passen en geen idee hoelang die wachttijd is, maar zal wel paar weken duren denk ik zelf.