Ik zit weer in de trein naar Arnhem :p .
Ohja ik ben trouwens aangenomen wij een winkel als parttime verkoopmedewerkster.
Dus ik ga weer heerlijk centjes verdienen en hoef ik ook niet meer zo zuinig te leven
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Pebbs schreef:Helaas niet door.. Heel erg jammer want het ging echt goed en kreeg alleen maar positief commentaar van alex van silfhout!! Dus waar het dan aan ligt???
.
Pebbs schreef:Bedankt meiden! Tja er lopen daar paarden tussen die al bijna passage draf lopen en hun.voorbenen voorbij hun oren wapperen. Xander kan dat ook wel maar dan moet ik hem behoorlijk over de zeik helpen en dat vond ik niet eerlijk naar xander. Hij voelde niet fijn aan. Heb echt naar hem gekeken en geluisterd naar de grens die hij aangaf! Heb al onze sterke dingen laten zien. Ben tevreden met wat ik heb laten zien. Kan iig zeggen dat ik les heb gehad.van alex van silfhout!! Dat krijg je ook niet elke dag
)
maar denk het wel!Kirsten_S schreef:Annie_ schreef:Pff ik haaaat scriptie schrijven......
Kirsten ben jij nu al afgestudeerd( misschien een domme vraag)
Jep al een paar maanden, zit nu op de uvA. Lukt het met je scriptie?
mooi berg op waarts, actief mooie sprong, sterk krachtig achterbeen, geweldig wat een geweldig gevoel geeft die merrie!! En dat terwijl het nog beter kan en nog meer afgewerkte!! Ik ben helemaal verliefd op die merrie
wauw wat doet ze het goed... (Is helemaal blij) :p