Mensen die op Stal Wennekers staan?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

darkadia

Re: Mensen die op Stal Wennekers staan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 08:48

via de nieuwe meerlaan dwars door t bos, maar bij evenementen is deze nog weleens afgesloten en dan moet je helemaal buiten bos om, langs de camping bij amstelveen en dan de bosrandweg idd.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 16:30

oke tnx :)

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 16:56

De bosrandbrug is toch weer open, of niet?

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 18:06

volgens mij wel hoor, er was vorige week een storing waardoor de brug niet meer dicht ging, duurde een paar uur

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 18:46

Ja klopt hoor, einde van de middag deed ie t gelukkig alweer! Wij hoefden niet meer om te rijden gelukkig, maar voor t geval er nog eens een storing is ;) Met mooi weer wordt ie intensiever gebruikt, dus kans dat ie keer blijft hangen is ook groter...

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 18:04

Miepie77: Mocht de brug weer storing krijgen dan kun je door Amstelveen:
1) Deze route: Link voor door Amstelveen
Omdraaien en de snelweg (A9) weer op richting Amstelveen. Dan bij Afrit 5 eraf, dan zit je bij het centrum van Amstelveen. Dan onderaan de afrit rechts en meteen weer rechts de Ouderkerkerlaan op. Dan kom je in het oude dorp van Amstelveen. Aan het einde van de weg ga je links, dan kom je bij een parkeerplaats, waarna je een geasfalteerde weg weer op kunt. Dan ga je rechts. Je hebt dan aan je linkerhand het gemeentehuis. Bij het tweede stoplicht ga je links (T-splitsing tegenover de BMW deal Van Poelgeest) het bos in. Dan de weg volgen en je komt vanzelf weer bij de rotonde.

Eventueel kun je ook een andere route nemen, maar die gaat door Aalsmeer. Mocht je die ook willen, post ik die later

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 19:17

oke top, dankjewel, dat is heel duidelijk :)

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 11:06

MoOtJuHh schreef:
Miepie77: Mocht de brug weer storing krijgen dan kun je door Amstelveen:
1) Deze route: Link voor door Amstelveen
Omdraaien en de snelweg (A9) weer op richting Amstelveen. Dan bij Afrit 5 eraf, dan zit je bij het centrum van Amstelveen. Dan onderaan de afrit rechts en meteen weer rechts de Ouderkerkerlaan op. Dan kom je in het oude dorp van Amstelveen. Aan het einde van de weg ga je links, dan kom je bij een parkeerplaats, waarna je een geasfalteerde weg weer op kunt. Dan ga je rechts. Je hebt dan aan je linkerhand het gemeentehuis. Bij het tweede stoplicht ga je links (T-splitsing tegenover de BMW deal Van Poelgeest) het bos in. Dan de weg volgen en je komt vanzelf weer bij de rotonde.

Eventueel kun je ook een andere route nemen, maar die gaat door Aalsmeer. Mocht je die ook willen, post ik die later

Oeps ik zie dat mijn link niet overeenkomt met mijn beschrijving, dus hierbij de juiste beschrijving van de route:
Omdraaien en de snelweg (A9) weer op richting Amstelveen. Dan bij Afrit 5 eraf, dan zit je bij het centrum van Amstelveen. Dan onderaan de afrit rechts en rechts voorsorteren voor rechtdoor. Er volgt dan een T-splitsing welke je rechts gaat, de Keizer Karelweg op. Deze rijd je helemaal uit en dan kom je weer bij een T-splitsing met stoplicht. Hier ga je weer rechts. Je rijdt dan vanzelf langs het gemeentehuis (aan de linkerkant) en komt na een slingerbocht een stoplicht tegen om fietsers en voetgangers te laten oversteken en vervolgens meteen weer een stoplicht waar je links of rechts kunt gaan. Dit is recht tegenover de BMW dealer Van Poelgeest. Bij dit stoplicht ga je links het bos in. Als je de weg rechtdoor blijft volgen kom je vanzelf weer bij de rotonde naar Wennekers.

Hopelijk klopt de beschrijving nu wel helemaal met het plaatje. Een andere optie is om, als je bij de brug staat, rechtdoor te gaan richting Aalsmeer. Ik weet de weg dan nu niet zo gedetailleerd uit mijn hoofd, dus als iemand die optie wil, moet ik dat even uitzoeken voor de beschrijving.

Hopelijk hebben jullie dit nooit meer nodig ;)

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 20:18

Ik snap de route wel zo! :D De Bosbaan is komend weekend weer afgesloten voor verkeer, dus mocht de brug op storing staan dan bovenstaande route volgen

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:50

dankjewel, dat hopen we ook :)

Nikkylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 12:30

Beste mensen van Stal Wennekers,

De 22e van juni heb ik een fotomeeting in het Amsterdamse bos.
Voor deze meeting willen we graag een stukje af zetten, waar we de paarden even los kunnen laten rennen
voor leuke actie foto's!

Helaas is er niemand van ons met paaltjes en lint. Mijn vraag was dus,
is er hier iemand die zijn/haar paaltjes en lint voor een dagje zou kunnen missen?

Ik kan ze gelijk weer terug brengen (na half 5)!

Maureen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 16:03

Iemand die toevallig morgen mee doet met de oefencross bij de Ripse ruiters in Lisse??!!

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 16:23

Hulp gevraagd door een van de mensen die buitenzetten, heb een wond aan mn hand die is gaan ontsteken en mag voorlopig niet bij de paarden komen, wie kan mn jaarling op zn landje zetten en er weer afhalen en een beetje een oogje in t zeil houden, hij word gemest dus dat hoeft niet, ik hoor het graag snel :)

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:12

niemand? Ik heb jullie telefoonnummers nog niet dus vandaar dat ik het zo probeer?

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 20:38

Ik denk dat de meeste mensen die buiten zetten niet op bokt zitten. Misschien kan je -als er niemand reageert- morgen met kantoor bellen voor evt contact gegevens?

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 21:11

Ik hoop het dat ik nog wat hoor, t gaat om een fries dus geen malle Joop, anders bel ik morgen Nadien wel, als mensen hun 06 hebben van de buitenzetters hoor ik het ook graag via pb natuurlijk. :)

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 14:57

Ik denk dat mensen hier geen tijd hebben om steeds elke dag binnen en buiten te zetten omdat ze ook een eigen paard hebben en werk/school waar ze ook nog heen moeten. Je zou contact kunnen opnemen met een buitenzetter zou je paard buiten en binnen kunnen zetten. Of idd Nadien even bellen.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 15:08

t is al opgelost, ik heb van Nadine de telefoonnummers van de buitenzetters gekregen, dat was het enige wat ik hier vroeg

truitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 00:21

Hoi ik denk er ook over om een paard op wennekers te zetten. Wat zijnde kosten voor het inhuren van iemand die buitenzet voor 5x pw? En het voer is een mix tussen recreatie en sportbrok, is dat afdoende voor een mz wedstrijd paard?

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 08:00

Ik hoorde laatst 3,- doordeweeks en 4,- in het weekend. Dat vond ik te duur en heb daarom voor een andere stal gekozen

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 09:26

Geloof €50,- per maand, maar weet het niet zeker...
Wij proberen het zoveel mogelijk onderling te regelen, heel enkele x huur ik iemand in. Das €1,50 per loopje, dus binnen of buiten zetten.

anitaolja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 13:11

alleen buiten zetten is dacht ik €35 per maand buiten en binnen €50....

truitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 15:46

is 35 euro vppr 5 x pw?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 15:57

Volgensmij wel ja.

juul23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 22:03

Ik betaal 35 euro voor 6x per week buiten zetten
55 euro voor 6x buiten en 5x binnen