Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
echt heel raar. fietsen mag ik meestal wel, maar niet met de bus
maar ik denk dat het aan de plek ligt ofzo. normaal zijn mijn ouders daar juist makkelijk in , maar nu dus niet..

.
ik ben net langs de stal gereden waar ik straks ga rijden, maar damm wat ziet die er mooi uit (aan de buitenkant)
Vanmiddag kwam ik even bij mn moeder, waar mn cavia en rat logeren, blijkt mn cavia echt heel plots verzwakt en de hele bak vol met bloedplekken. Ze is al best oud en was al wat dunner geworden maar ze at altijd heel goed en was wel vrolijk, nu was er echt niets van over. Dus uiteindelijk kunnen regelen dat er een dierenambu mij naar de dierenarts kon brengen, dat was een heel gedoe want de ambu was echt heel druk en chaotisch en de dierenarts kon niet op het moment dat de ambu kon en andersom, kom ik uiteindelijk bij de dierenarts heeft mn arme caviaatje een blaasontsteking!!
Dat doet heel erg pijn waardoor ze niet meer at en dus razendsnel is vermagerd.
Echt zooo zielig. Antibiotica en dwangvoeding meegekregen en nu maar hopen dat ze er snel bovenop komt.
juist ik
zat op een hafje. Was een beginnerspony, luisterde amper naar je been, was enorm stijf etc. Maar dan zet je haar aan het werk en opeen gegeven moment heb je een pony dat keurig aan de teuegl loopt, soepel is en actief
heb ook veel complimentengekregen. Wil nu best vaker op een hafje!!