Gooeedeemorgen!! Succes Rianne!! Wanneer moet je afrijden? Ik gaat zo op weg naar het dolfinarium! Heb alleen niet zo'n zin om anderhalf uur in de bus te zitten......maarja moet maar hea!
ik vuind het altijd wel fijn om langer in een auto of bus te zitten Lekekr even een beetje doezelen en als je emt gezellige mensen bent dan vind ik het al helemaal niet erg
Britt joen en ik gaan volgende week zaterdag partyen in de auto xD
rot Ella misschien kan je nog een keer met je moeder proberen te praten, dat hierdoor alleen maar slechter met jullie gaat, en ze misschien beter een beslissing kan maken.. (snap t trouwens ook wel als je je er niet te veel mee wilt bemoeien en bezig houden..)
maar ik snap ook wel dat het moeilijk is voor je moeder om te beslissen om het gezin zegmaar uitelkaar te halen, als je al zo lang 1 gezin bent geweest..
trouwens het kan aan mij liggen, maar ik heb nooit het linkje van de foto's van vorige meeting gehad, dus waar ik ook mee was, kan iemand die naar mij sturen in een berichtje?
O oeps Slechte afsluiting van economie, had een 4 op me reken so Snapte er al niks van maar gelukkig laat ik het vallen, alles met van die getallen rekeken en winst maken Veel te moeilijk!~
Gaat goed hier in nieuwegein, maandag stond het verzorgings tehuis in de fik, gisteren stond een lokaal op een middelbare school in de fik. Wat uiteindelijk wel meeviel maar dan nog. Hoor de héle dag door sirenes al een week lang weet niet wat er allemaal aan de hand is...