Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dus hij heeft een paar flink rake klappen gekregen..
aah neee me kind!!
maja.. smiddags heb ik met de eigenaren gebeld en hun vonden dat hij in de dominante groep moest komen te staan, dus dat zou vandaag gebeuren. Ik heb vannacht amper geslapen, vanochtend kon ik niets eten, ik was zo bang dat ie JUIST in de dominante groep in mekaar gemept zou worden..
de eigenaar van de stal kwam nog even naar me toe, echt heel lief! Dus das weer een zorg minder
Pebbs schreef:Nou gister niet zo goed.. Hij was meeega dominant, had ik echt totaal niet verwacht. Hij hing enoormm de hengst uit.. de macho mandus hij heeft een paar flink rake klappen gekregen..
en dat gebeurde ook nog eens voor me neus.. dus ik stond daar al met tranen in me ogenaah neee me kind!!
maja.. smiddags heb ik met de eigenaren gebeld en hun vonden dat hij in de dominante groep moest komen te staan, dus dat zou vandaag gebeuren. Ik heb vannacht amper geslapen, vanochtend kon ik niets eten, ik was zo bang dat ie JUIST in de dominante groep in mekaar gemept zou worden..
Maar er is helemaal niets gebeurd.. In deze groep is hij veel rustiger, meer op z'n plek omdat er een paar paarden boven hem staan. En dit gaat stukke beterde eigenaar van de stal kwam nog even naar me toe, echt heel lief! Dus das weer een zorg minder

) 
Pebbs schreef:Hmmm aardbeien!
Oohw nog niet heel druk dus wat klanten betreft, naja des te langer kan jij van haar genieten toch!
Of moet ze binnen bepaalde tijd weg zijn ? ( klinkt beetje bot.. maar je snapt wel wat ik bedoel )
.
, er zitten daar zo en zo maar weinig mensen van onder 18 , ik geloof op het moment nu 2