Ik ben zo blij! Hoor net dat er weer een boek is vrijgekomen van de serie die ik zo graag lees! (Stravaganza) Ben nu al benieuwd!!! Als ik inEngeland ben neem ik ze mee!
Ik doe trouwens de opleiding rechten/criminologie. Het is inderdaad druk, maar ik hou niet van rust En doordeweeks doen we vrijwel nooit iets met vrienden dus dan hou je wel veel tijd over s avonds.
David Boreanaz (Booth uit de serie Bones)... en Antonio Banderas... en David Copperfield... en ondanks dat ie best arrogant is in het echt... Jeff Dunham... (Guitar Guy is echt lief... die kwam naar buiten voor me en de dag erna zelfs nog naar beneden toen de soundcheck klaar was)...
horseloverc
Geplaatst: 08-09-10 11:49
@anous Gefeliciteerd met viola!!:) @danits lijkt me een moeilijke opleiding zeg haha dan word jij de volgende DE COCK:P'!! hebben jullie trouwens vayo zijn manen gezien!! tis wat anders geworden als dat ik het 3 jaar geleden had maar wel redelijk gelukt:p Ben er alleen nog niet klaar mee hoor!! steken nog wat plukjes uit die ik ff moet bijknippen:) ik zal van de week ff een foto plaatsen:):)
nou gelukkig dat het leuk is danits anders wordt het helemaal zwaar die opleiding denk ik. en zijn manen zullen wel lekker zwart zijn door dit weer Varken is het ook Gister waren ze ook helemaal pikzwart met allemaal klodders modder.... bah