o, net heerlijke rit gemaakt met Brie naar Polshoogte en lekker sate gegeten!! was super, ik was zo brak vanmiddag, maar zit nu weer vol nieuwe energie!
Haha, Als ik had geweten dat ik op de voorpagina kwam, dan had die foto niet in dat topic gestaan
Ik sta zelfs op de Iphone van Bart
xan
Geplaatst: 18-04-11 21:20
Texel weekend was TOP, maar helaas geen wp gereden.
Ik heb zelfs mijn eerste proef afgegroet omdat het zo bagger ging
Ik heb zelf dus nogal veel moeite om mezelf te kunnen concentreren op zo'n groot terrein met zoveel ruimte om me heen. En tja, als ik niet actief ga rijden doet No het niet vanzelf.
Mijn 2e proef van zaterdag ging wel een beetje beter, maar uiteraard niet goed genoeg. 170 ptn, ook niet echt heel slecht. En zondag ging het wel wat beter, maar wist ik ook dat we een jury hadden die echt wel streng jureerd, zo streng zelfs dat er mensen afzeggen als ze bij hem moeten starten. Ook bij hem had ik 170 punten, en daar was ik blij mee.
Maar het was vooral gezellig om daar met een groep te zijn en te genieten van al het paardengebeuren.
ohw haha hmm nee nog niet, mijn moeder zet ze ff op de computer als ze tijd heeft.. dan zal ik ze heel penny wel even overhandigen en een selectie hier showen;)
over knappe baby's gesproken, er is vandaag een hengstveulen geboren, maak vanmiddag foto's. Dan kunnen jullie even oehen en ahen. Hij is nu nog zo'n schattig bouwpakket!