Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lay

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 11:52

Graag gedaan hoor :D

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 12:22

zo pres alweer aan de lunch ennnnn nog steeds gezond bezig!
Op mn uitspatting van gebakken aardappeltjes met varrkenshaassate na dan hihi

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 12:37

Gaa zo maar is even opruimen en dan kom iki naar stal, heb zo een verjaardag.... :)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 14:24

nog twee en een half uur en dan eindelijk weekend voor presje!
Ben zo duf als een konijn vandaag hihi

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 14:50

Zo..mijn weekend is ook begonnen na 5 en een halve dag werken := gelukkig hebben we de Zondag nog om een zadeltje erop te doen :o ha,ha moet Mandy gaan werken na een paar weken luieren,relaxen en vaak liggen slapen s"avonds in haar stalletje,wel een teken dat ze prima op haar gemak staat op stal :D

Regen deken die ik had gekocht was veeeels te groot voor haar...nog iemand op stal die een deken in maat 1.75 heeft om ff te passen voor de maat?
Ze was er in ieder geval niet blij mee.... :o ...maar de deken is ook echt alleen voor als het van die plens dagen zijn!

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 15:19

vandaag amigo ook moeten doen ,
Alles ging goed eerst eff gelongeerd
en daarna gestapt en gedraaft in de bak.

Spet ook nog even gereden,
en hij heeft weer een nieuw schrik punt gevonden :+

ben helemaal nat geregend.
even lekker warme chocolademelk drinken.
en dan een cadeautje kopen voor mams.
die is morgen Jarig,

xx

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 15:32

Nu even die kleine stuiterbal kalmeren. Ze is zo zenuwachtig en enthousiast over haar ponyritje van dalijk hahaha. Een klein meisje word iig zeer gelukkig gemaakt vandaag. Nou maar hopen dat ze niet van spettertje af stuiterd en het droog blijft! Moeders vind het veel enger als zij hahahaha.[/quote]

En...nog gelukt met Spetter en de kleine stuiterbal?

Daar kan je bijna niet vanaf vallen hoor.....dan moet je het wel errug bont maken :D

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 15:36

Ik ga morgen missch naar buiten, maar dat weet ik nog niet zeker, en een rustig paard kan ik al helemaal niet beloven :+ hihi

Marion, Marleys regendeken is een 1.75m maar volgens mij valt die wel klein, passen mag altijd ;)

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 15:41

Graag Anous,ik was nu al 13 eurie kwijt aan het op en terrug sturen van de deken :o wordt een dure deken zo :+

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 15:45

Is goed hoor, hij ligt nu binnen, maar dan zal ik hem morgen wel ff meenemen naar stal :-)
Voor Marley is die nog wel te groot, maar kan die er mooi in groeien

Jemig, wel zonde hoor, 13 euries alleen al kwijt aan verzendkosten
Ga je nog wel andere deken bij ooteman bestellen of ga je dan bij Ed kijken?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 15:58

Ha, Marion! Je bent vast blij dat je een deken mag kopen! :D Jij als dekentjes-verslaafde! Wel fijn dat je op stal altijd wel iets kan passen, we hebben zoveel verschillende maatjes paard staan!

Amanda, was leuk zeg, die kleine meid op Spetter! +:)+ Ze deed het goed hoor! En Spetter ook, die is zo braaf met kleine kinders.

Renk deed het ook weer braaf met Ellen, maar was stiekem een klein beetje ondeugend, Ellen kan er wel om lachen, maar hij moest even tien minuutjes aan de lijn! Toen koos hij eieren voor zijn geld.... :P

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 16:00

Ik ga morgen ook naar buiten, zal in de middag zijn, denk ik. Ik hoop op een braaf paard, maar ja, je weet het nooit, er zijn momenten dat een braaf paard ineens wat minder braaf doet! :o

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 17:47

haha laat Renki maar schuiven hoor.

vanmiddag omstebeurt met Joepi en Aiko naar de binnenrijhal geweest.Allebei zeer braaf en goed hun best gedaan.
De halve terugweg heeft Aiko lopen blèren naar een leuke merrie.tjonge jonge.
Moest ook voorzichtig ernaar toe rijden,want de sneeuwresten zijn nu ook nog stijf bevroren.
Moeilijk voor te stellen voor jullie maar het vriest hier nog dat het kraakt,ook overdag.
Eigenlijk heeft het alleen van de week 2 dagen gedooid vanaf half december,ben het spuugzat.
Sneeuw en kou bah.

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 17:50

Daimy deed het zeker leuk!. Tis een echte les geworden hahaha. Ze heeft adhd en normaal staat haar kwebbel echt nooit stil. Nu was ze zo onder de indruk dat er bijna geen woord uit kwam hahaha. Ze heeft zo genoten! Doorzitten ging haar aardig goed af(moeders doet het niet beter hahaha) met de armen wijd alleen lichtrijden heeft zo nog niet door. Met 3 galopsprongen stuiterde ze bijna van het zaadel af hahaha. Vond ze toch wel een beetje eng en ze ging te ver naar voren leunen. Spettertje heeft zich echt voorbeeldig gedragen. De brave poown!
Namens mama en daimy nogmaals bedankt en op naar de volgende keer hihi.

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 17:53

Hier gaat het ook weer vriezen hoor aniet snif snif. Ben het ook zooooo zat.
Ene, naar een mooie merrie met je je wel kenbaar maken he hahaha. Stel je voor dat ze je niet ziet aankomen.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 17:55

Stoere Aiko! ;)

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 18:35

Nou de paardjes naar binnen gehaald om een uurtje of 5,Mandy had het echt niet koud hoor na een dagje miezer regen in haar blote vachtje :+ ...maar toch maar op zoek naar een goed passende regendeken deken voor nood gevallen hoor :o
Ze kan het wel goed vinden met Kola.....ze stond daar ook met een Ijslander schoot mij ineens te binnen :+

En Jet dat buiten ritje gaat nog komen hoor eerst Mandy even goed laten wennen...maar dat gaat echt goed nu!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 19:14

Binar schreef:
Hoe ging je les Chantal? heb je nou gesprongen of toch maar gedressuurd?

Ik heb wel gesprongen maar niet zo veel.. eerst paar keer drafbalkjes en toen uit draf en gallop misschien bij elkaar 12/15x gesprongen.. was ook geen hoog sprongetje ;)

Maar was wel blij dat ik weer ff gelest heb ;)
Het ging super goed.. alleen toen hij moe werd wilde hij de hindernis niet meer nemen :P

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 19:16

Mallow schreef:
:wave:

Wat gaaf nous dat het met marley zo goed gaat buiten!!!!

Kay nog bedankt dat je clover wilde doen gister! School denkt tegenwoordig dat er meer dan 24 uur in een dag zitten, en alles telt nu voor m'n examen, dus kan ook niet zeggen ik kom niet :)

Casje helemaal happy na de verhuizing! :):)

En alle paardjes lekker rustig gister :), super leuk dat jij het wel kan zien john :D, ik heb cloof ook nog nooit zien liggen :P

En weer een nieuwe longeerring :):), je bent goed bezig John! Super zeg :D

Ik heb dr vandaag liggend op foto gezet ;)
alleen dan in de paddock.. niet in stal ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 19:18

doppie45 schreef:
Zo..mijn weekend is ook begonnen na 5 en een halve dag werken := gelukkig hebben we de Zondag nog om een zadeltje erop te doen :o ha,ha moet Mandy gaan werken na een paar weken luieren,relaxen en vaak liggen slapen s"avonds in haar stalletje,wel een teken dat ze prima op haar gemak staat op stal :D

Regen deken die ik had gekocht was veeeels te groot voor haar...nog iemand op stal die een deken in maat 1.75 heeft om ff te passen voor de maat?
Ze was er in ieder geval niet blij mee.... :o ...maar de deken is ook echt alleen voor als het van die plens dagen zijn!

ik wil 'm wel passen.. betwijfel oftie past :P maar ik ben op zoek naar een wat goedkoper dekentje voor in de paddock..
ik hoor wel van je ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 19:19

marissie170 schreef:
en dan een cadeautje kopen voor mams.
die is morgen Jarig,

xx

Alvast gefeliciteerd!!

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 19:21

amber2202 schreef:
doppie45 schreef:

ik wil 'm wel passen.. betwijfel oftie past :P maar ik ben op zoek naar een wat goedkoper dekentje voor in de paddock..
ik hoor wel van je ;)

Ik heb hem al terug gestuurd :o en hij was niet goedkoop :o

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 19:23

amber2202 schreef:
doppie45 schreef:

ik hoor wel van je ;)

Sorry had ff goed moeten lezen! haha. .toen ik verder las zag ik dat je m had teruggestuurd e ndat je deken wilde passen voor de maat voor je eigen paardje.. excuse! :P mijn fout ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 19:28

Nou over 2 weekies heeft Chantal een Brilleke!
Alleen voor veraf. .dus als ik aant werk ben magtie lekker af ;)
Vandaag lekker les gehad met mn pony.. paardjes buiten gezet met Aman en lekker wat foto's gemaakt.. helaas door de camera steeds te laat voor de ECHTE actie foto's.. mr dr zitten wel wat lieve foto's tussen ;)
Die gekke paardjes hebben genoeg drinken in hun stal.. en wat doen ze.. GELIJK de volle drinkbak in de paddock leegmaken! :(
kon ik weer gaan vullen :(
Morgenochtend weer lekker rijden met me mannetje.. wil eigenlijk weer naar buiten want over 3 weken wedstrijd! *ohoh*
nouja wie weet heb ik mn stoute schoenen aan en gaat ik gewoon in me up :P
Dan weer de paardjes buitengooien en de rest van de dag leren.. volgende week examen :(
Mensen nog leuke plannen voor vanavond?
Ik gaat lekker vroeg me bedje in op de zaterdagavond :P

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 19:29

Ik ben dus ook gewoon op zoek naar een regendeken voor in de paddock :+ maar kan de maat van Mandy niet echt goed inschatten...breed van voren en een korte rug... :=