Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gelukkig hebben we de Zondag nog om een zadeltje erop te doen
ha,ha moet Mandy gaan werken na een paar weken luieren,relaxen en vaak liggen slapen s"avonds in haar stalletje,wel een teken dat ze prima op haar gemak staat op stal
...maar de deken is ook echt alleen voor als het van die plens dagen zijn! 
Jij als dekentjes-verslaafde! Wel fijn dat je op stal altijd wel iets kan passen, we hebben zoveel verschillende maatjes paard staan!
...maar toch maar op zoek naar een goed passende regendeken deken voor nood gevallen hoor
Binar schreef:Hoe ging je les Chantal? heb je nou gesprongen of toch maar gedressuurd?

Mallow schreef:
Wat gaaf nous dat het met marley zo goed gaat buiten!!!!
Kay nog bedankt dat je clover wilde doen gister! School denkt tegenwoordig dat er meer dan 24 uur in een dag zitten, en alles telt nu voor m'n examen, dus kan ook niet zeggen ik kom niet
Casje helemaal happy na de verhuizing!
En alle paardjes lekker rustig gister, super leuk dat jij het wel kan zien john
, ik heb cloof ook nog nooit zien liggen
En weer een nieuwe longeerring, je bent goed bezig John! Super zeg

doppie45 schreef:Zo..mijn weekend is ook begonnen na 5 en een halve dag werkengelukkig hebben we de Zondag nog om een zadeltje erop te doen
ha,ha moet Mandy gaan werken na een paar weken luieren,relaxen en vaak liggen slapen s"avonds in haar stalletje,wel een teken dat ze prima op haar gemak staat op stal
![]()
Regen deken die ik had gekocht was veeeels te groot voor haar...nog iemand op stal die een deken in maat 1.75 heeft om ff te passen voor de maat?
Ze was er in ieder geval niet blij mee.......maar de deken is ook echt alleen voor als het van die plens dagen zijn!
maar ik ben op zoek naar een wat goedkoper dekentje voor in de paddock..
amber2202 schreef:doppie45 schreef:Zo..mijn weekend is ook begonnen na 5 en een halve dag werkengelukkig hebben we de Zondag nog om een zadeltje erop te doen
![]()
Regen deken die ik had gekocht was veeeels te groot voor haar...nog iemand op stal die een deken in maat 1.75 heeft om ff te passen voor de maat?
Ze was er in ieder geval niet blij mee.......maar de deken is ook echt alleen voor als het van die plens dagen zijn!
ik wil 'm wel passen.. betwijfel oftie pastmaar ik ben op zoek naar een wat goedkoper dekentje voor in de paddock..
ik hoor wel van je
en hij was niet goedkoop
amber2202 schreef:doppie45 schreef:Zo..mijn weekend is ook begonnen na 5 en een halve dag werkengelukkig hebben we de Zondag nog om een zadeltje erop te doen
![]()
ik wil 'm wel passen.. betwijfel oftie pastmaar ik ben op zoek naar een wat goedkoper dekentje voor in de paddock..
ik hoor wel van je
mijn fout