Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nicole1995 schreef:Hoi Winnitoe,als je me ziet kan je als je wilt nog hoor zo`n stickje geven dan zet ik die spelletjes voor Rowan erop
winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Hoi Winnitoe,als je me ziet kan je als je wilt nog hoor zo`n stickje geven dan zet ik die spelletjes voor Rowan erop
Graag, heb er ondertussen wel wat spelletjes op maar daarvan werkt Mario Kart niet, die gaat vanzelf op zwart...
Wil ook graag zelf weten hoe het moet dus als iemand het me kan uitleggen
Nicole1995 schreef:winnitou schreef:
Graag, heb er ondertussen wel wat spelletjes op maar daarvan werkt Mario Kart niet, die gaat vanzelf op zwart...
Wil ook graag zelf weten hoe het moet dus als iemand het me kan uitleggen
Misschien een ideetje maar anders kom je ff eeen keertje langs,zetten we het er op en mijn husby kan je uitleggen hoe je het aan de gang krijgt.
Nicole1995 schreef:@Winnitoe,kan je morgenavond misschien?Hij zal het wel erg graag wille hebben .Stuur je me adres in een pbtje
winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Bel me maar als je tijd hebt dan speken we wat af,leuk zo`n men rally
ja wie weet is het wel een "men" rally. wij (Tilly, Annemieke (vervangt Xan) en ik) gaan als non. Hoe toepasselijk voor mij. Heb dan ook het outfit van Ate geleend.
Nicole1995 schreef:winnitou schreef:
ja wie weet is het wel een "men" rally. wij (Tilly, Annemieke (vervangt Xan) en ik) gaan als non. Hoe toepasselijk voor mij. Heb dan ook het outfit van Ate geleend.
Hahahhaha,ja wie weet de prins achter het witte paard.Let op schimmels Winnitoe![]()