Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

essiedepessie

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 12:54

Easter is er behoorlijk van opgeknapt, en die was vervelender als morris omdat hij geen respect meer had voor klappen ook.

Dus denk dat de boef een stuk simpeler wordt in de omgang, en voorzichzelf ook.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 13:03

En dat is uiteindelijk voor iedereen het prettigst lijkt me! Al die woeste wilde hengsten toch altijd...

Je hebt de verzekering eens even verteld hoe het in elkaar steekt Es :Y) ? Heel goed :D .

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 13:15

Nou niet dat ze dan erna gaan ruzie maken met elkaar wie er uit gaat keren, lekker allebei uitkeren. haha...

Maar er gaat niks mis, de beeb komt gewoon heel uit de kamer vandaan.

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 13:48

Miss_Montana schreef:
Ohja! Heeft iemand trouwens enig idee hoe de mensen richting Amsterdam vanavond en de komende paar dagen na 20u thuis moeten komen? De N246 is na dat 1e stoplicht na de brug afgesloten vanaf 20u... Nu loopt er wel een paralelweg naast maar die is ook helemaal opengebroken zag ik gisterenavond :o?

dat vroeg ik me ook al af! niemand?

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 13:49

via purmerend... over de a7...

de poown ligt nu op de snijtafel!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 13:49

San1978 schreef:
Mayo je hebt gelijk!! Heb denk ik inmiddels zoveel verzekeraars met elkaar vergeleken dat ik dit over het hoofd heb gezien ;( . Heb je verder wel de Equipe 4 met aanvullende ziektekosten? In dat geval is het misschien een schrale troost dat de premie daarvan het laagst is.... :(:) . Verder verschillen zij niets behalve dat Equipe een max. bedrag van 4.500 uitkeerd en HippoZorg 5.000 (maar nooit meer dan de verzekerde waarde van het paard).

ja ik ben max max verzekerd. 4 + ziektekosten....mijn verzekerde waarde ligt niet hoog, ik heb maar een nep quartertje he ;-) maar wel een heule lieve!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 13:50

B_a_b_e schreef:
geweldig nieuws zeg voor de beide poowns!!!! *\o/* *\o/*

mayo: als er 's maandags nog een wellness treatment gegeven moet worden hoor ik het wel, ik ben om de week op maandag vrij, dus as maandag zou ik haar poezelige voetje kunnen verzorgen......

es: ik ben erg benieuwd naar Morris zonder ' sakie' hoop dat ie niet meer denkt dat hij een kangaroo is.....

dat is very lief of you! volgens norbert hoeft het maar 1 x per dag 10 minuten. weet iemand ook of je dit te veel kunt doen (of dit nu heel gevaarlijk om op bokt te vragen?)

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 14:00

Je moet het 1 keer per dag doen, als je te vaak doet kan de hoefwand loslaten.

niet te veel soda ook in de emmer!

Deze info komt van Nicole, die had het met bailey gehad, en ik was nogal scheutig met de soda bij morris! hahahahah!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 14:07

Kijk, van elkaars ervaringen leren we weer !

Hey maar Mayo, een heule lieve poown is nog vééél meer waard hoor!!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 14:31

update vanuit dierenkliniek starnmeer van dokter E. Geerlof

"zo het was echt vies .....ga er dus NOOIT meer met me neus opstaan
Heb nog nooit zo,n erge spuitende etterende pijnveroorzakende gemene hoefzweer gezien en die bil had een
pijn .... Norbert mocht eigelijk genees naar haar hoefje kijken , arm beest . Maar na het poedelbadje van mij
ging het al iets beter"
gr evelien ( nog beetje misselijk ))))

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 14:55

marjolijn81 schreef:
Miss_Montana schreef:
Ohja! Heeft iemand trouwens enig idee hoe de mensen richting Amsterdam vanavond en de komende paar dagen na 20u thuis moeten komen? De N246 is na dat 1e stoplicht na de brug afgesloten vanaf 20u... Nu loopt er wel een paralelweg naast maar die is ook helemaal opengebroken zag ik gisterenavond :o?

via spijkerboor....de brug over en dan richting wormer!!??!!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 14:56

of bedoel je die parallelweg beau....

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 15:00

San1978 schreef:
Gaan er nog mensen rijden vanavond of wordt het weer een privélesje van Kim :P ?

nee ga niet rijden..ben namelijk ziek! Lig al de hele dag in bed met uitzondering van een aantal opmerkingen schrijven hier op bokt haha

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 15:15

ach arme...beterschap!!

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 15:18

Hai all, hier even een snel berichtje van mij!!

Wat een super bericht Mayo, gelukkig toch een hoefzweer, hebben we weer een vrolijke billy!

Es, spannend hoor, en ben benieuwd hoe hij hierna is, zal er vast van opknappen, loopt ie zich niet meer in de weg (als ie z'n beentjes maar recht houdt!)

Ik ben er denk ik niet vanavond, zie jullie van de week wel weer op stal! of op bokt uiteraard.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 16:26

Mijn Rockpoown is wakker! JEEJ!

Hij had zich gedragen als een dapper man zei de dokter...

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 06:40

jippie morris is awake!

goedemorgen allemaal!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 08:07

Goedemorgen allemaal :O

Wat heb ik een oliebol achter de rug :( Heb gisterenmiddag te horen gekregen dat mijn contract en die van een collega hier niet verlengd gaat worden door bezuinigingen ;( Nouja, misschien is het maar voor het goede. Ik ga nu op zoek naar iets in de buurt, dus niet meer met de trein maar lekker met het fietsie of met de auto. Maar evengoed is het echt balen, ze hebben me namelijk voor mijn vakantie een contract van 1,5 jaar beloofd :\ Maarja, ik zit dus net in die k*tsituatie dat ze nu moeten bezuinigen en dat mijn contract nu net afloopt.

@Es: Nu kan Morris lekker opknappen, hopelijk komt hij weer snel naar huis toe :(:)

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 08:10

Beau, wat klote zeg.... :( hoeveel tijd heb je nu om wat anders te zoeken?

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 08:15

beautje beau wat balen

ik ben ooit op gesprek geweest bij regiotalent, die hebben vaak banen in noord holland. zelf zitten ze in alkmaar. misschien idee om afspraak te maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 08:28

Ja het is echt klote :\ In principe loopt mijn contract af op 31/10 maar ze zijn 'zo aardig' geweest om ons een contract tot 31/12 aan te bieden. Anders zouden we volgende week al weg moeten. Ik vind dat wel het minste wat ze kunnen doen nadat ze me voor mijn vakantie nog 'gerust' stellen dmv een contract van 1,5 jaar aan te bieden. Ik ben gisterenmiddag naar huis gegaan, had er ff geen zin meer in, dus ben op internet gaan kijken. Er is best wel wat te vinden in de buurt, ook in mijn branche. Maar het is fijner als je op eigen gelegenheid zoeken kan en er zijn natuurlijk veel ergere dingen maarja, het is evengoed echt balen. Mocht dat met die bedrijfjes nou niets worden kan ik me altijd inschrijven bij een uitzendbureau :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 08:46

marjolijn81 schreef:

Ja kan btw gewoon naar huis rijden via de normale weg. Alleen bij het 1e stoplicht vanaf stal gezien moet je rechtsaf een stukje off road op die ventweg. Bij de Daihatsu dealer kan je weer naar links de weg op richting de Forbo. Vanaf de 26e is de N246 ook afgesloten langs de Forbo, dan hoop ik dat je nog wel die afslag richting Krommenie/Wormerveer kunt bereiken. Dan kan je namelijk via Koog Zaandijk richting Koog aan de Zaan en de A8 :)

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 08:50

gelukkig is er aan jullie kant ook wel eens iets! haha....

Ik moest een maand lang door de polder heen rossen....

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 10:04

Ik ben gisteren ook veilig thuisgekomen door de instructies van onze verkenster Beau. :D

Da's wel k u t van je contract, vooral als je er in principe vanuit mocht gaan dat je de komende 1,5 jaar nog gewoon werk zou hebben. -O-

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 11:52

Beau dat is balen, maar ik ga er altijd maar van uit dat er voor alles een reden is. En vreemd dat ze nu pas gaan bezuinigen, terwijl heel Nederland roept dat het weer beter lijkt te gaan en het allemaal weer aantrekt.