Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miss_Montana schreef:Ohja! Heeft iemand trouwens enig idee hoe de mensen richting Amsterdam vanavond en de komende paar dagen na 20u thuis moeten komen? De N246 is na dat 1e stoplicht na de brug afgesloten vanaf 20u... Nu loopt er wel een paralelweg naast maar die is ook helemaal opengebroken zag ik gisterenavond
San1978 schreef:Mayo je hebt gelijk!! Heb denk ik inmiddels zoveel verzekeraars met elkaar vergeleken dat ik dit over het hoofd heb gezien. Heb je verder wel de Equipe 4 met aanvullende ziektekosten? In dat geval is het misschien een schrale troost dat de premie daarvan het laagst is....
. Verder verschillen zij niets behalve dat Equipe een max. bedrag van 4.500 uitkeerd en HippoZorg 5.000 (maar nooit meer dan de verzekerde waarde van het paard).
maar wel een heule lieve! B_a_b_e schreef:geweldig nieuws zeg voor de beide poowns!!!!![]()
![]()
mayo: als er 's maandags nog een wellness treatment gegeven moet worden hoor ik het wel, ik ben om de week op maandag vrij, dus as maandag zou ik haar poezelige voetje kunnen verzorgen......
es: ik ben erg benieuwd naar Morris zonder ' sakie' hoop dat ie niet meer denkt dat hij een kangaroo is.....
marjolijn81 schreef:Miss_Montana schreef:Ohja! Heeft iemand trouwens enig idee hoe de mensen richting Amsterdam vanavond en de komende paar dagen na 20u thuis moeten komen? De N246 is na dat 1e stoplicht na de brug afgesloten vanaf 20u... Nu loopt er wel een paralelweg naast maar die is ook helemaal opengebroken zag ik gisterenavond
dat vroeg ik me ook al af! niemand?
Heb gisterenmiddag te horen gekregen dat mijn contract en die van een collega hier niet verlengd gaat worden door bezuinigingen
Nouja, misschien is het maar voor het goede. Ik ga nu op zoek naar iets in de buurt, dus niet meer met de trein maar lekker met het fietsie of met de auto. Maar evengoed is het echt balen, ze hebben me namelijk voor mijn vakantie een contract van 1,5 jaar beloofd
Maarja, ik zit dus net in die k*tsituatie dat ze nu moeten bezuinigen en dat mijn contract nu net afloopt.
hoeveel tijd heb je nu om wat anders te zoeken?
In principe loopt mijn contract af op 31/10 maar ze zijn 'zo aardig' geweest om ons een contract tot 31/12 aan te bieden. Anders zouden we volgende week al weg moeten. Ik vind dat wel het minste wat ze kunnen doen nadat ze me voor mijn vakantie nog 'gerust' stellen dmv een contract van 1,5 jaar aan te bieden. Ik ben gisterenmiddag naar huis gegaan, had er ff geen zin meer in, dus ben op internet gaan kijken. Er is best wel wat te vinden in de buurt, ook in mijn branche. Maar het is fijner als je op eigen gelegenheid zoeken kan en er zijn natuurlijk veel ergere dingen maarja, het is evengoed echt balen. Mocht dat met die bedrijfjes nou niets worden kan ik me altijd inschrijven bij een uitzendbureau
marjolijn81 schreef:dat vroeg ik me ook al af! niemand?