Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tytje schreef:De lessen waren ook helemaal top van Frans v/d Heuvel. Veel bijgeleerd en ik sta na het bekijken van mijn DVD weer met beide benen op de grond, ha, ha.
Het was echt vakantie en de paarden hadden het heerlijk.
Xan zal wel wat foto's plaatsen van de "paarden bij de hunebedden".

xan schreef:Tytje schreef:De lessen waren ook helemaal top van Frans v/d Heuvel. Veel bijgeleerd en ik sta na het bekijken van mijn DVD weer met beide benen op de grond, ha, ha.
Het was echt vakantie en de paarden hadden het heerlijk.
Xan zal wel wat foto's plaatsen van de "paarden bij de hunebedden".
ha ha ja die DVD bekijken is confronterend !!!!!!
Maar het viel me ook wel weer mee hoor. (alleen die lange teugels !!!!)
Deze week flink oefenen met alle info die we nog weten van afgelopen weekend.
Wat was het ook al weer Sas ?????
Klein en ...... (shipzzz ik weet het echt niet meer)

meelen schreef:Petra is de veearts al geweest?
). Ze heeft nu voor 5 dagen een ontstekingsremmer en ze mag 10 dagen niks doen (alleen 2 x per dag een kwartiertje in de molen). Liquita gaat dus niet mee op vakantie
. Wij gaan wel, Liquita wordt verzorgd door Inge. Ik ben dus niet blij, maar wel blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben. 
LIQUITA schreef:meelen schreef:Petra is de veearts al geweest?
Ik ben net thuis van de manege. Liquita heeft pijn in haar rug (vast van mij overgenomen). Ze heeft nu voor 5 dagen een ontstekingsremmer en ze mag 10 dagen niks doen (alleen 2 x per dag een kwartiertje in de molen). Liquita gaat dus niet mee op vakantie
. Wij gaan wel, Liquita wordt verzorgd door Inge. Ik ben dus niet blij, maar wel blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben.
Had Tornado ook laatst niet last van zijn rug?

en haar daarin te ontzien. Het is afwachten weer, maar nu weet ik teminste wat er aan de hand is.

meelen schreef:Hier weer de "echte" Meelen whahaha.
Jammer dat je nu zonder Liquita met gaan. Maar wel fijn dat je nu weet waar het vandaan komt. Komt vast wel weer helemaal in orde met haar.
Je mag vast wel een rondje op iemand anders zijn of haar paard.
Ook mazzel dat je auto voor het week-end klaar is, dat scheelt weer i.i.g.
mav staat tot haar beschikking hoor!!!!! we delen wel!!!!!