Stef_Winston schreef:ahh die is leuk IK HEB VODAFONE BLOX ik ookkk haha zo handiiiiiigg nu ka ik blijven smsen!
sambagirl schreef:en Aman heb ik ook niet echt veel gezien vanavondamanda was rond kwart voor 10 al weg.. die kan nooit zolang blijven.. want dan val ik in slaap met mijn hoofd op het toetsenbord de dag erna
aatjuh12 schreef:Stef_Winston schreef:ahh die is leuk IK HEB VODAFONE BLOX ik ookkk haha zo handiiiiiigg nu ka ik blijven smsen!Ikook
haha ik had hem meteen genomen toen ik een nieuwe mobiel nam.. en nu heb ik geloof ik zelfs de blox voor de helft van de prijs
Ik kon het niet met mijn tarief, wij bellen. Nu is smsen even duur en bellen nog goedkoper En ik heb vodafone blox
jaa haha ik betaal 22,50 voro bellen.. en sinds ik die blox heb houd ik van mijn beltegoed altijd over haha misschien word het tijd dat ik toch wat vaker ga bellen
22,50 ? haha je hebt zeker een abbo ofniet?Ik bel voor iets goedkoper dan eerst dus ik denk rond de 25 cent, moet nu alleen wel altijd de eerste minuut betalen ipv 3 sec ofzo