Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_sandra schreef:mntj schreef:satp beide in 1 auto en rij er heen. het blijft toch een welles nietes tussen juliie . kleuters.
we maken een pouletje, wie zegt voor het spoor, wie zegt na het spoor . ik heb al twee punten voor het spoor hihihihi
xan schreef:ATE schreef:mensen die weg gaan met roos zijn er ziek van die moeten nu dubbele stalling betalen ivm de droes
??? snap em ff niet, kun je hem uitleggen.

meelen schreef:winnitou schreef:echt wel, over de snelwegheen en dan aan de rechtekant, bij Smitveld, Jij wil naar de trompet 1000-.... die is over het spoor.
Doe even de routeplanner Anke, het is OVER het spoor.
meelen schreef:winnitou schreef:echt wel, over de snelwegheen en dan aan de rechtekant, bij Smitveld, Jij wil naar de trompet 1000-.... die is over het spoor.
xan schreef:Hahha...we moeten er echt naar toe. Nu wil ik het weten ookIk ben er 1 keer geweest, en ik denk ook OVER het spoor.
. mntj schreef:xan schreef:
??? snap em ff niet, kun je hem uitleggen.
nieuwe stalling en veldt. want denk niet dat de nieuwe ze nu wil hebben. alhoewel die lui in staat zijn om weg te gaan en doen alsof ze van niets weten.