Ini Slot! (
http://www.inislot.nl)
Zoals Yasmine al aangaf, op die site staat erg weinig informatie. Als je meer informatie wilt moet je gaan bellen/emailen. Dan krijg je veel informatie en dan kan je uiteindelijk bekijken als je er echt graag heen wilt!

De paarden zijn heel afwisselend, varierend van B t/m Z niveau, heel gaaf om dat te voelen hoor! Dus hoe beter je rijd, op hoe betere paarden je mag! Als je 'goed' genoeg rijd, mag je dus op haar sportpaarden (die nu nog in sport lopen of er ervaring in hebben), en dat is echt geweldig!

En als je met een bepaald paard een klik hebt,en als je hem goed kan rijden. Dan is er een kans dat je er vaker op mag. Maar dat kan je ik niet garanderen! Je kunt ook je eigen paard/pony meenemen.
De lessen zijn van een goede kwaliteit, veel aandacht en het juiste niveau. De sfeer is heel goed, heel ontspannen en gezellig! De leiding is heel gezellig en ze hebben hele goede humor

Ini Slot kan bij mij niet meer stuk! Ik ga er geheid volgend jaar weer heen. En ik heb er nu weer super veel zin in!: D
Voor vragen kan je me altijd pben, ik pb over zulke dingen altijd terug!