taverno schreef:Goedemorgen,ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Kim haar verslag van het dagje uit naar Marion.
Echt een top dag!!!
Moest er wel zeven uur voor uit mijn bed, maar het was het zeker waard.
Goed... We werden bij aankomst direct ontvangen door Gonny, Jan en Marion. De heren mochten nog even hun beentjes strekken in een paddock, terwijl wij nog even mochten genieten van een bakje koffie/thee. Eenmaal bijgekomen van de lange reis zijn we de paardjes op gaan zadelen en het bos in gegaan. Gonny heeft tegenwoordig een tweede paardje Cody. Harstikke lief en braaf beestje. Ondanks dat we met een best grote groep waren ging het fantastisch. De paarden waren heerlijk ontspannen en er is er slechts één geschrokken van een hertje. We zijn één keer met zijn alle lekker voluit gegaan. Toen merkte ik dat er flink wat meer power in mijn paard zat dan gedacht, maar ik heb hem er wel achter gehouden, aangezien hij nogal eens weg kan springen als hij vooren dat leek me in die snelheid niet zo'n handig plan.
Vervolgens pauze genomen in een wat open stuk, waar de paarden los werden gelaten en heerlijk konden grazen, terwijl van het zonnetje en een broodje konden genieten. Na een klein half uur de paarden weer gevangen en onze trip hervat. Uiteindelijk zijn we nog door een meertje heen gecrosst. Wat venga en wallie echt fantastisch vonden, terwijl de andere paarden niet snapte waar hun zo veel lol in hadden
. Vervolgens een heerlijk handgalopje gemaakt over de hei. Na drie uur zijn we weer terug gearriveerd op stal. De heren mochten nog even uitrusten in de buitenbak met een welverdiende bak biks. Nog even wat gegeten en toen weer terug gegaan. Pas na een uur in de auto begon het te regen.
Foto's zullen nog volgen
@ esther: gefeliciteerd
@ marion & desiree: klinkt weer als een typische rid voor jullie.
@ astrid:
Beterschap met Oob