Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eevj schreef:Maar ik neem aan dat je toch geen hoge m proeven rijd met manegepony's of paarden? Als jullie dat wel doen neem ik het terug. Maar als je bij een simpele oefening als wijken al sporen nodig hebt. Dan is dus of de pony zo erg verpest dat die dat verschil al niet kan voelen, of zo niet doorgereden dat die het niet begrijpt, of je moet gaan twijfelen aan de manier waarop je je hulpen geeft. Sporen zijn geen vorm van correctie, enkel verduidelijking. En zo netjes is het onder begleiding rijden niet als de begleiding niet merkt dat een meisje haar pony met sporen rijd om hem 'vooruit' te krijgen. Ik rij nu al 10 jaar en heb nog nooit een spoor om m'n voeten gehad. Waar de rijkunst eindigt beginnen de hulpmiddelen
Eevj schreef:Maar ik neem aan dat je toch geen hoge m proeven rijd met manegepony's of paarden? Als jullie dat wel doen neem ik het terug. Maar als je bij een simpele oefening als wijken al sporen nodig hebt. Dan is dus of de pony zo erg verpest dat die dat verschil al niet kan voelen, of zo niet doorgereden dat die het niet begrijpt, of je moet gaan twijfelen aan de manier waarop je je hulpen geeft. Sporen zijn geen vorm van correctie, enkel verduidelijking. En zo netjes is het onder begleiding rijden niet als de begleiding niet merkt dat een meisje haar pony met sporen rijd om hem 'vooruit' te krijgen. Ik rij nu al 10 jaar en heb nog nooit een spoor om m'n voeten gehad. Waar de rijkunst eindigt beginnen de hulpmiddelen
Jorine_Falco schreef:Eline:Dat zal altijd het grote meningsverschil blijven tussen naturals en geen naturals. Ik ga hier verder dus ook niet op reageren.
Twinklebel schreef:Jorine_Falco schreef:Eline:Dat zal altijd het grote meningsverschil blijven tussen naturals en geen naturals. Ik ga hier verder dus ook niet op reageren.
Wie is Eline.....?
Eevj schreef:gister avond nog even met spoed naar stal, mallow had een lichte koliek aanval. Dierenarts gebeld. Was een soort gaskoliek. Gelukkig gaat alles nu weer goed
Stef_Winston schreef:Man ik baal echt zoooooo erg
DJoysDesignz schreef:`Stef_Winston schreef:Man ik baal echt zoooooo erg
Je mag toch nog een keer meeals je pa/ma je brengt
DJoysDesignz schreef:Ik ben morgen op de manegedus kan ik je gelijk opschrijven