Nouja, mijn avond was na die middag (ik was zo hyperblij ) niet zo spectaculair. Was super gezellig in elk geval
Ook mijn proefje was niet zo spectaculair. Jack liep wel aan het been, maar tilde absoluut niet zijn voeten op. Hij liep wel netjes op de letter, maar echt een beetje als een automaatje. Kortom, een beetje suf. Ik ben dan ook roemloos iets van zevende geworden met wel een winstpunt.
oja, Debbie was mee. Want alleen ga ik nog niet naar buiten of ten minste, wel alleen, maar dan korte stukjes. Mazzel was ook super zenuwachtig, maar wel lekker aan het lopen. Hij kroop zo af en toe achter de teugel zo ingespannen was hij bezg. (dan kreeg je weer van die dribbelpasjes )
Denk het wel ja, ik geloof dat het Bowie wordt (of Mazzel, als dat mag )
Ja, hij was heerlijk maf bezig. De eerste keer aandraven ook, toen gaf hij een geweldige enthousiaste bok en daarna draafde hij wel oké, maar super enthousiast. (Het laatste gallopje bestond uit continu bokjes en sprongetjes), maar dat zal de volgende keer vast weer beter gaan
Zo zal ik dan ook maar een kort verslagje maken. (Alhoewel het leukste er al af is )
Ik was dus al vroeg op de manege, mocht Tsjim zadelen, helpen met opstappen en al dat soort zaken (wat een goede groom doet )
Het proefje ging dus raar, hij liep erg sloom als ik iedereen om me heen hoorde (al vond ik dat zelf natuurlijk weer best meevallen ) Maar het hoogtepunt kwam bij het afwenden en in arbeidsstap overgaan om vervolgens enkele seconden halt te houden. Het halthouden ging goed, maar daarna gingen Koos zijn beentjes naar voren en ik dacht al: Die moet pissen! En jawel, meneer nam er lekker de tijd voor en na bijna een minuut was hij een stuk lichter. (Ik lag natuurlijk allang weer dubbel om die leipo, maar goed wie niet? ) Daarna nog even wat andere figuurtjes afgemaakt, en bij het halthouden en groeten lag zijn plas in de weg (die lag uiteraard precies op X) dus hij er met een boog omheen, ik weer lachen en de jury vond het ook wel komisch ) Dus toch wel een lachwekkende avond voor Koos en mij (Volgende keer lekker weer op hem Ben erg benieuwd naar Fenna en Bowie )
Punten: 220+ (Erg overdreven!) Met (nog meer overdreven) een 8+ voor mijn zit
ik moet het diepste punt van het zadel opzoeken, ik moet m'n benen niet afsteken met het doorzitten en ik .... ken m'n protocol niet uit m'n hoofd. (mijn binnenhand werkte naar binnen in)
tja ach, mijn benen zitten bij Jack ook meer naar voren dan moet. Dat heb ik bij het ene paard meer dan bij het andere paard. Dus tja, ik geloof het ook wel hoor
Misschien omdat je vrij lange benen hebt en Jack toch een wat klein lichaampje Volgende keer dus maar een dikkere uitzoeken (zoals Bowie..... of Xandra )
Nou mensen ben net terug van het op Komiek rijden... En ik heb echt gelachen . In het begin was ze niet vooruit te branden, dus toen maar zweepje dr bij gepakt... En dat was al genoeg , was gelijk goed voorwaarts! Ging ik ook nog even een galopje doen... En daar was ze echt heel voorwaarts mee... Nou ja nadat ik me been rustig aandrukte om dr iets meer voorwaarts te laten gaan... Toen vloog ze ineens door de bak... En gelukkig zat ze wel lekker , want mijn beugels was ik ook kwijt...
Het leukste was nog wel stelling links vragen... Ik vroeg iets stelling en gaf beetje binnen been... Maar helaas is ze zoooo moeilijk op links en onttrekt ze zich door in galop aan te springen... Ging het telkes weer proberen maar echt telkens sprong ze in galop aan.... Echt een maf paard .
Margriet had zelf niet echt veel zin om te rijden.... Dr oma was overleden en ze was niet echt in de stemming... En ik moet dr toch leren kennen voor als ik dr van de zomer gaat doen...
Maar het is trouwens echt een maf paard . Echt met die stelling vragen... Op rechts was ze wel makkelijk . Maar links... Echt ik vraag gewoon stelling (ze keek de hele tijd naar buiten) en ze springt al aan in galop... En toen ging ik het telkes weer proberen maar als het ook maar bijna lukte sprong ze in galop aan....
hihihihi heb idd overstrekte armen zoals daar staat . Moet ik toch weer even op gaan letten... Ik steek ze te ver naar voren moet ze iets hoger houden...
Trouwens Wen, waarom ga je bij de kindertjes wel kijken en bij ons niet?
Kijken? Ik mocht weer schrijven vanochtend, heb de proeven vanuit het juryhok mogen zien (en ook hele stukken niet gezien). Toch moet ik zeggen dat ik kleine kindjes en proefjes rijden het leukst vind. Zo lief en zo rustig als sommige rijden, zouden aantal volwassenen nog een voorbeeld aan kunnen nemen!