Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) niet zo spectaculair. Was super gezellig in elk geval
of ten minste, wel alleen, maar dan korte stukjes. Mazzel was ook super zenuwachtig, maar wel lekker aan het lopen. Hij kroop zo af en toe achter de teugel zo ingespannen was hij bezg. (dan kreeg je weer van die dribbelpasjes
)
(of Mazzel, als dat mag )
)
)
) Maar het hoogtepunt kwam bij het afwenden en in arbeidsstap overgaan om vervolgens enkele seconden halt te houden. Het halthouden ging goed, maar daarna gingen Koos zijn beentjes naar voren en ik dacht al: Die moet pissen! En jawel, meneer nam er lekker de tijd voor en na bijna een minuut was hij een stuk lichter. (Ik lag natuurlijk allang weer dubbel om die leipo, maar goed wie niet?
) Daarna nog even wat andere figuurtjes afgemaakt, en bij het halthouden en groeten lag zijn plas in de weg (die lag uiteraard precies op X) dus hij er met een boog omheen, ik weer lachen en de jury vond het ook wel komisch
) Dus toch wel een lachwekkende avond voor Koos en mij
(Volgende keer lekker weer op hem
Ben erg benieuwd naar Fenna en Bowie
)
) Fenn schreef:F9a. Alex - 216

(mijn binnenhand werkte naar binnen in) 
Volgende keer dus maar een dikkere uitzoeken (zoals Bowie..... of Xandra
)
. In het begin was ze niet vooruit te branden, dus toen maar zweepje dr bij gepakt... En dat was al genoeg
, was gelijk goed voorwaarts! Ging ik ook nog even een galopje doen... En daar was ze echt heel voorwaarts mee... Nou ja nadat ik me been rustig aandrukte om dr iets meer voorwaarts te laten gaan... Toen vloog ze ineens door de bak... En gelukkig zat ze wel lekker
, want mijn beugels was ik ook kwijt...
.
Waarom mocht je haar rijden?
) 
. Echt met die stelling vragen... Op rechts was ze wel makkelijk
.
)
(nog niet alles staat online
)

. Moet ik toch weer even op gaan letten... Ik steek ze te ver naar voren moet ze iets hoger houden...
, maar dat komt doordat ik ook mijn armen te ver naar voren duw
. kooslover schreef:Trouwens Wen, waarom ga je bij de kindertjes wel kijken en bij ons niet?