Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heeft even gemist waarom maarja

Georgette schreef:Hebben jullie dit ook gemeld bij Annet dan?

Heb het ook al op hyves gezegd maar hier nog een keer

Dat geloof ik wel
Maar het is wel fijn om nog even een keer alleen vrij te rijden met anneke omdat onze proef net iets te lang was. dus het laatste stukje moet er even af, en nando verder laten wennen aan de bandages en lucky boy aan de boxen 
Want ons thema was dus ariel (de kleine zeemeermin), maar dat wisten de meesten wel
En hebben we ipv die vissenstaart een rok gemaakt, maar even kijken hoe ze er op reageren
(en met een vissenstaart is het een beetje lastig rijden!
) Dominiqueee schreef:@ Anneke: Omdat ik jarig ben!![]()
Dank jullie wel!
Haha, nu heb ik ook een mooi cadeautje bij m'n naam! Zit helaas tot 4 uur op school vandaag maar er komt visite op de thee en s'avonds op de koffie en m'n vriend blijft eten. Zaterdag voor het uitgaan ga ik nog wat met vrienden doen (jaja, ik ga nu ook legaal uit) en zondag komen er nog mensen brunchen!
@ Jolanda: Springen was wel leuk, al vond ik het nogal link op die bodem. Het was werkelijk een modderpoel! Ze hadden gemakkelijk kunnen uitglijden! Goldie springt trouwens echt super, hij wordt alleen wat te enthousiast af en toe, zodat ik 'm soms niet goed meer terug kan nemen.
Ohja, en tentenkamp ga ik ook heen binnenkort. Ze hebben daar namelijk die mooie caps met die zilveren streep maar voor 40 euro. Die ga ik dus van m'n verjaardags geld kopen!
nou nogmaals gefeliciteerd dan 

Als je hem zag hoe hij vroeger reageerde als hij die reflectie dingen om moest joh.. was het al een hele vooruitgang!

!!! In mijn billen, buik, dijbeen en schouders, maar niks geen last van mijn rug!

Superleuk altijd, shoppen! 
josewoos schreef:Gefeliciteerd Do!!
Zijn jullie met springen hoog gegaan ( ondanks de modderpoel)??
Ik heb net mijn rij laarzen maar weer eens mooi opgepoetst!
Ze zien er weer op en top uit!
Oh en ik heb spierpijn!!! In mijn billen, buik, dijbeen en schouders, maar niks geen last van mijn rug!
Dus donderdag ga ik weer rijden![]()
Wat een wind weer vandaag... we zaten net in de auto en zagen een oud vrouwtje op een spartamet rijden en waaide steeds bijna om hihi
hestejente schreef:naar duitse omaWat gaan jullie doen met Pasen Tessa?
en dan gewoon met pasen met de familie bij elkaar eten enzo!
is altijd wel gezellig 

d0nnaa_dan schreef:Jammer!
@ Do; dan ga ik die cap ook maar 'ns scoren denk ik. Wil 'm al heel lang..

Wel lastig die spierpijn.
d0nnaa_dan schreef:Ik heb ook maar besloten dat ik naar tentenkamp ga!Superleuk altijd, shoppen!
Zit nu op school. Zijn er trouwens mensen die met me mee willen, anders ben ik zo vriendloos
14:40 en dan al thuis! Dat wil ik ook op maandag!