schouwse ruiters topic....

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

shan

Re: schouwse ruiters topic....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 14:46

Klinkt leuk acacia!
Hee Marei, nieuwe naam? Haha!

Zo de paardjes zijn allemaal weer thuis en staan in hun nieuwe onderkomen.
Ze hebben het geweldig naar het zin, het regend dat het zeikt en de dames staan lekker binnen. Haha!
En veel mensen maar zeggen: nee hoor, paarden willen buiten, wat voor weer het ook is, nou zelfs de shet is naar binnen gevlucht. Clown

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 15:08

Ja ,gewoon m'n eigen naam,bijna helemaal dan Lachen dus katchina af..

Ik heb je paardjes er al zien staan hoor Shan,toen ik van de week langs de zijkant voorbij reed naar het bungalowpark.Heb nog getoeterd maar ze zwaaiden niet terug Tong uitsteken
Het geheel heeft een beetje een 'hacienda' look Haha! dus ik ikan me voorstellen dat ze daar graag staan.Lekker droog en toch buiten,ideaal.

En Roelon had in de les zonder longeerlijn gegaloppeerd?!
Henk hield z'n hart vast zei die,maar het ging goed hé?Hij was iig weer zo trots als een aap Cool

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 16:07

Ja joh het gaat super met ze (allebei hoor)
Hij zat op twinkel en daar kon hij ook lekker alleen mee sturen.
Hij heeft dus de hele les niet achter Henk aangereden!

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 19:33

shan schreef:
Klinkt leuk acacia!

Ze hebben het geweldig naar het zin, het regend dat het zeikt en de dames staan lekker binnen. Haha!
En veel mensen maar zeggen: nee hoor, paarden willen buiten, wat voor weer het ook is, nou zelfs de shet is naar binnen gevlucht. Clown

Jahoor,. zelfs de Shires staan verzopen bij het draad te wachten, lekker een plukje kuilgras en vers hooi, vannacht heel eht strobed op, dus het gras is wel een beetje " op" wat betreft samenstelling, denk ik zo. Knipoog
Ik vind het zelf ook een knus gezicht zo, vanuit mn woonkamer, die koppies zo kauwend over de onderdeur.
Het is rotweer, maar ik hou wel van die wisselende weertypes hoor ! Maar als het morgen ook maar weer een beetje droog is dan. Knipoog

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 20:03

acacia schreef:
Marion, Marijke ken ik niet. Is dat van Balingehof ofzo ?
Fijn dat het nu zo goed gaat !!! Pling

,Marijke is niet van het Balingehof, dat is Monya Erb, Marijke heeft haar eigen bedrijf, vooral gericht op het rechtrichten van paarden met allerlei aandoeningen, kijk maar es op haar website, dtaat echt mega veel info op, ook veel tips.
www.paardenbegrijpen.nl

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 21:11

He Mareille, weer je naam veranderd:D
Een heftig druk weekend gehad, en verschrikkelijk gelachen. Toch altijd lekker zo'n gohten beurs met veel goths, freaks en ander gespuis Haha! en het leukste is nog wel alle kennissen die je daar hebt ontmoet. Zalig gewoon.
Enne Melissa van Anita rijdt nu ook op Ro, heeft Edie een dagje rust in de week, het is toch wel veel voor ene kind van 13, hele dagen school, en dan 7x pw naar Renesse d'r paardje doen naast haar huiswerk, en nu dan een dagje vrij om te doen waar ze zin in heeft.
Enne Acacia, stond jij van de week toevallig in de AH met een monty roberts trui aan?

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 21:23

Hee Maris, een paard hoeft toch ook geen 7 keer per week te lopen.......
Wat dat betreft heeft Gerrit een makkie, de laatste weken reed ik gemiddeld 1 keer per week, slecht weer, wondje wat genezen moest, geen zin, verzin het maar.
Heb ook echt geen zin om te trainen, houd het bij mijn 2 lessen per week en voor de rest beetje bos/strand crossen, dressuurgemuts is niet mijn ding, is gebleken......

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:21

Nee idd Mammaslamma, die van mij doet geen donder in de zomer en de herfstvakantie, genieten van het leven en wij maar ploeteren om hun kostje bijelkaar te verdienen. Haha!
Nou ja, van de week moet Shaan weer aan de bak.
Eerst maar eens even longeren bij de buren met een zadeltje op en dan maar weer eens aan het werk zetten.
Shaan kan nog al eens driftig zijn en makkelijk ernstig omhoog komen dus dat is altijd weer spannend.

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:26

acacia schreef:
shan schreef:
Klinkt leuk acacia!

Jahoor,. zelfs de Shires staan verzopen bij het draad te wachten, lekker een plukje kuilgras en vers hooi, vannacht heel eht strobed op, dus het gras is wel een beetje " op" wat betreft samenstelling, denk ik zo. Knipoog
Ik vind het zelf ook een knus gezicht zo, vanuit mn woonkamer, die koppies zo kauwend over de onderdeur.Het is rotweer, maar ik hou wel van die wisselende weertypes hoor ! Maar als het morgen ook maar weer een beetje droog is dan. Knipoog

Ja, vind ik ook hoor Acacia, ik vind het gewoon gezellig in de winter, tevreden kauwende paarden op stal, ga ik ook rustig eens een poosje bijhangen en naar de vuurtorens kijken die overal vandaan staan te 'zwaaien'
We leven hier toch als god in Frankrijk eigenlijk he! Bloos

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 08:47

Ze rijdt ook niet 7 dagen per week, maar ze moet er wel naar toe, stal mesten, binnen halen, buiten zetten wordt gedaan, knuffelen en als ze zin heeft rijden....Lachen

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 09:04

Yavanna schreef:
Enne Acacia, stond jij van de week toevallig in de AH met een monty roberts trui aan?

neeeeeee dat geloof ik niet hoor Haha!
Ik heb die trui wel, maar pas vrijdag meegenomen, ligt nog nieuw in de kast. Knipoog

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 12:03

Oke, zag iemand met die trui aan in de rij naast me staan, en wou het vragen, maar vond het zo stom als het niet zo blijkt te zijn, en nu ben ik dus blij dat ik mijn mond gehouden heb:D

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 13:05

hahahahah zal Nicolet wel zijn geweest.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 10:56

Die ken ik niet, maar zou best kunnen.. mensen, wat een weer he... en daar dan net in lopen met de honden. Die arme oude vent ( bijna 15) wist niet waar hij het zoeken moest, en zit nu te rillen onder een fleecedekentje... 't is sund..

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:43

Ik vind het heerlijk hoor, dit weer.
Liep vanochtend op de Zeedijk in Zonnemaire met mn hond, in het zonnetje, terwijl boven Brouw alles zwart was.....opeens flitsen en rommelen....uhhhh.....ik was helemaal aan het eind van de Zeedijk, dus best stukkie terug....jee wat kan ik dan toch opeens doorlopen !!
Bij mn auto was Pepper, de hond, nog volop aan het jagen, ben alvast in mn auto gaan zitten, 10 minuten later kwam pompiedommm Pepper vanuit een enorme hagelbui aan.
Eenmaal thuis scheen de zon weer Haha!

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 22:08

Stil hier....
Zo het was weer een geslaagde dag, vandaag weer F proeven voor de kids!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-08 22:48

Cleo had het idd goed gedaan he Marion? tenminste wat ik begreep, veel hoge punten gehaald, leuk hoor...

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 22:54

denise had ook winst.. met verkeerde galop aanspringen en keer eruit laten vallen.. hmzz.

volgend weekend moeten wij ook weer optreden.. zucht.. we gaan t weer proberen

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 23:05

Yavanna schreef:
Cleo had het idd goed gedaan he Marion? tenminste wat ik begreep, veel hoge punten gehaald, leuk hoor...

Cleo had een nette proef i.d.d, op een miscommunicatie met moeders na, en dan nog proberen mij de schuld te geven, nog ff.......
Volgende x de f4, geloof dat ze daar wel wat langer over doet, Black Beautty is niet meer beschikbaar en verder zijn er weinig die zo voorgeprogrammeerd zijn , we zullen het weer zien, 14 December....

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 23:22

marion: doet ze dan niet mee op dr eigen pony? of is dat een "echte" shet?

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 08:42

Jow schreef:
marion: doet ze dan niet mee op dr eigen pony? of is dat een "echte" shet?

Lola heeft maar 1 doel in de les bij Amber op zaterdag, hoe wordt ik niet moe en hoe snel heb ik haar eraf liggen.....
Gelukkig kan Cleo haar redelijk aan, maar ze doet echt niet wat ze wil, ze staakt, bokt, staat rondjes te spinnen, dus dat wordt helemaal niks, en de andere pony wil ook maar 1 ding, dat is zo hard mogelijk.
Ze kan het met Blacky van Kees goed vinden, pakt ze die maar, die is ook wel es stout, maar niet zo erg als Lola.

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 09:37

ah tis zonde! een echte shet haha, is dat dezelfde blacky vn anita of is dat dat ponytje van kees, ( die heet toch ook zo? )

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 09:55

Jow schreef:
denise had ook winst.. met verkeerde galop aanspringen en keer eruit laten vallen.. hmzz.

volgend weekend moeten wij ook weer optreden.. zucht.. we gaan t weer proberen

Echt? Leuk. Lachen

Pffff, moet vanmiddag folderen, maar wil echt niet.
Zaterdag m'n parelli dvd's opgestuurd gekregen, ik wil het echt zo graag gaan proberen met Giel.

(Alleen stappen ze er op een gegeven moment met alleen een zadel, een touwhalster en een touwtje op en mag het paard zelf bepalen waar hij heen loopt. Ik geloof niet dat dat verstandig is met michiel, maar vooruit...)

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 10:34

uhm.. dat raad ik je ook maar af ciska...

vrijdag heeft ze nog gelest, en moet zeggen ze deed erg haar best, alleen moet ze dat altijd doen..

jij donderdag weer?

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 11:01

mijn jongens hadden zaterdag in de gietregen ook weer les voor de 1e x....zo leuk op die shetjes Haha! ....
Thomas bleef in draf gaan, gaat niet lichtrijden, maar blijft er wonder boven wonder recht bovenzitten, handen veeeels te hoog Haha!
Wouter is zo fanatiek, die is al aan het lichtrijden in stap Cool , maar netjes allebei hoor !
Ik vind dit ook ideaal om het te leren hoor, niet te groot en die diertjes hobbelen ( van tijd tot tijd) braaf achter elkaar aan.....