RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Mara_

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 08:47

LOL, nounou Ellert wordt helemaal omgeturnd! Gaaf! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 09:51

Haha jemig, heb je Ellert spacecake o.i.d. gegeven ofzo?! :P
Zijn jullie trouwens eindelijk van de omheiningdoorknipper af?

Mara, ik ga volgende week ergens Ini bellen voor een afspraak :D Ik wilde eigenlijk even bij ze langs komen, maar daar heb ik geen tijd voor. Dan maar zo :P . Meivakantie kon je wel op donderdag, vrijdag en zaterdag kon je wel, toch? De eerste zaterdag kan ik niet (want dan ben ik in Londen, whieee), maar ik zal proberen iets tussen 6 en 8 mei te regelen :D

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 10:07

Hahaha, is goed hoor Eef. :D Inderdaadn, die donderdag tot zaterdag ben ik beschikbaar. Is dat tussen 6 en 8 mei? Vast wel. :P Heb er zin in! En nu maar hopen op mooi weer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:16

Donderdag 6 mei gaan wij weer spierpijn kweken! :D

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:18

sterkte alvast! :j

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:21

Jeej! :D Naja, we hebben het er al over gehad op msn. Maar ik heb er vet veel zin in! En ik denk toch dat het weer Kanjer gaat worden. :P Echt jammer dat Kiduna en Suzan er niet meer zijn anders had ik het nog moeilijk gehad. :P Maar voor jou gaat het helemaal moeilijk worden eef. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:25

Thanks Yasmine! Hoe gaat 't met jou paardje? En whoei, jij gaat ook alweer bijna op kamp! :D Leuk leuk leuk!

En ja, dat wordt inderdaad nog een lastige keuze! Ik kies wel het paardje dat me die dag het liefst aankijkt :P

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:25

Hehehe n laat dat dan net Bram zijn. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:26

:+

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:28

_O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:48

Misschien zijn Bram en ik plotseling wel vrienden geworden! Op hem zal ik iig geen spierpijn van het doorzitten krijgen :P

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 14:07

LOL, als je alleen daarvoor vreest. :P

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 14:38

Neeee! Ik zie net op de site dat Captain te koop staat! Maar woow wat een machtig paard! Weet nog wel dat kleine hoopje veulen met zijn beentje in het verband, wat een super mooi paard is die geworden! Maar echt super jammer dat die te koop staat! Hopelijk is die er nog wanneer wij gaan rijden want die wil ik echt wel eens in het echt zien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 15:10

Oeh die is inderdaad mooi geworden, zeg! Die was van Wu, toch?
(volgens mij zijn ze vergeten informatie erbij te zetten. Of ze hebben het expres niet gedaan, maar bij Vigilant staat wel informatie)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 15:30

loveshadow schreef:
Thanks Yasmine! Hoe gaat 't met jou paardje? En whoei, jij gaat ook alweer bijna op kamp! :D Leuk leuk leuk!

En ja, dat wordt inderdaad nog een lastige keuze! Ik kies wel het paardje dat me die dag het liefst aankijkt :P

ik heb er zo een zin in *D
gaan een aantal meiden mee die ik al ken van bokt of vorig kamp dus dat móet wel gezellig worden :):)

met oregon is alles goed, we hebben een maand niet kunnen rijden door een slecht passend zadel, maar het zadel is nu binnen en we kunnen weer van start :):)
bij ellis (eigenaresse) liep hij helemaal super net!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 17:50

loveshadow schreef:
Oeh die is inderdaad mooi geworden, zeg! Die was van Wu, toch?
(volgens mij zijn ze vergeten informatie erbij te zetten. Of ze hebben het expres niet gedaan, maar bij Vigilant staat wel informatie)

Jep van Wu en waarom er geen info bij staat, hmm weet ik niet. Misschien willen ze hem toch niet zo graag kwijt. :P Neh, denk dat ze er mee bezig zijn, bij Vigilant stond in het begin ook geen info namelijk.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 18:27

ik vind het trouwens een pracht paard om te zien :j

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 22:59

_Yasmine_ schreef:
ik vind het trouwens een pracht paard om te zien :j

Toen die nog klein was, was het gewoon echt net Black Beauty! Vet mooi zwart met een klein kolletje...hoop echt dat die er nog is wanneer wij er heen gaan ik wil hem echt in het groot zien. ^^ (Zullen we hem anders samen kopen eef? :P )

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 11:16

waarom heb ik zo een vermoeden dat alle paarden van ini duur zijn ? :+

hoe duur zouden jullie melina inschatten?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 11:20

Hahahaha, tja omdat de bloedlijnen aardig gepresteerd hebben. Neem alleen maar Luzelma...

Hoe duur Melina, pfff geen idee ik heb echt geen idee van prijzen van paarden maar zowieso duur! Want ik kwam ini een keer tegen in de supermarkt in de zomervakantie en toen vertelde ik dat evelien en ik nog een keer kwamen rijden. En toen vroeg ze op wie we wilde en toen zei ik Kiduna en Melina, hehe nou dat gebeurde niet want daar waren ze te duur voor. :P Dus ik denk een heleboel centjes.. als je der wilt kopen moet je denk nog even sparen. ;) :P

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 12:59

Hihi, nou ik weet dat dat paardje bij Arie geen captain is :-)
Ik vergeet telkens foto's te maken :(
Ga het van de week echt doen! hihi.
Ik heb trouwens lopen denken en volgens mij moet de naam met de D beginnen, dan wordt dat paard dit jaar twee. Welk veulen had wu na captain?(foto, foto??)

In de frieze paarden zit ik zowizo niet zo :P
Maar als je nagaat dat een KWPN paard met een mooie bloedlijn zo voor 15.000 verkocht gaat worden..... En ini fokt natuurlijk wel mooie bloedlijnen.
Wat ik mij wist te herinneren was dat veel van ini's merries toch fok, sport, keur of prefferent zijn? Dan is je veulen natuurlijk ook al veel meer waard. En als je er dan een mooie hengst als jazz opzet(waarvan het dekgald al 2100 is..) dan kun je je wel een voorstelling maken van wat z'on paardje moet kosten :P

lotte_2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 13:04

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 13:07

_Mara_ schreef:
Hahahaha, tja omdat de bloedlijnen aardig gepresteerd hebben. Neem alleen maar Luzelma...

Hoe duur Melina, pfff geen idee ik heb echt geen idee van prijzen van paarden maar zowieso duur! Want ik kwam ini een keer tegen in de supermarkt in de zomervakantie en toen vertelde ik dat evelien en ik nog een keer kwamen rijden. En toen vroeg ze op wie we wilde en toen zei ik Kiduna en Melina, hehe nou dat gebeurde niet want daar waren ze te duur voor. :P Dus ik denk een heleboel centjes.. als je der wilt kopen moet je denk nog even sparen. ;) :P

daar was ik al bang voor, daarom ben ik bij het idee al snel afgehaakt :+
als het véééééééééééél goedkoper was geweest had ik er waarschijnlijk over na gedacht. Ik vind dat zo een heerlijk paard *D

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 14:09

loveshadow schreef:
Haha jemig, heb je Ellert spacecake o.i.d. gegeven ofzo?! :P
Zijn jullie trouwens eindelijk van de omheiningdoorknipper af?

Mara, ik ga volgende week ergens Ini bellen voor een afspraak :D Ik wilde eigenlijk even bij ze langs komen, maar daar heb ik geen tijd voor. Dan maar zo :P . Meivakantie kon je wel op donderdag, vrijdag en zaterdag kon je wel, toch? De eerste zaterdag kan ik niet (want dan ben ik in Londen, whieee), maar ik zal proberen iets tussen 6 en 8 mei te regelen :D

Hihi, nee, geen spacecake :P (wel granenmix, daar loopt 'ie super op. En, LUISTER EN HUIVER, hij wordt er niet dik van.)
Omheiningen worden tot nu toe niet meer doorgeknipt, gelukkig :) Dus hopen dat dat zo blijft!
Ga vanmiddag nog even rijden. Laatste tijd was 'ie wat stijf over de benen :( Zat wel een leuk middendrafje in, trouwens! :D
x.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:47

LOL, spacecake. :P Nouja, zolang het helpt en hij er niet dik van wordt. :P

En veulen van Wu na Captain, tja ik weet zijn naam niet maar was dat niet deze: http://94.100.115.81/849650001-84970000 ... _QE5l.jpeg ..?

En ik krijg steeds meer zin in donderdag, bedacht me ook dat een friesje leuk is maja, enige fries waar ik op heb gereden is Widuna super leuk maarja, toch al aardig op leeftijd en misschien ook weer een veulen. Hmm, misschien maar gewoon voor Kanjer gaan. :P