Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik wilde eigenlijk even bij ze langs komen, maar daar heb ik geen tijd voor. Dan maar zo
. Meivakantie kon je wel op donderdag, vrijdag en zaterdag kon je wel, toch? De eerste zaterdag kan ik niet (want dan ben ik in Londen, whieee), maar ik zal proberen iets tussen 6 en 8 mei te regelen
Inderdaadn, die donderdag tot zaterdag ben ik beschikbaar. Is dat tussen 6 en 8 mei? Vast wel.
Heb er zin in! En nu maar hopen op mooi weer!
Naja, we hebben het er al over gehad op msn. Maar ik heb er vet veel zin in! En ik denk toch dat het weer Kanjer gaat worden.
Echt jammer dat Kiduna en Suzan er niet meer zijn anders had ik het nog moeilijk gehad.
Maar voor jou gaat het helemaal moeilijk worden eef.
Leuk leuk leuk!
loveshadow schreef:Thanks Yasmine! Hoe gaat 't met jou paardje? En whoei, jij gaat ook alweer bijna op kamp!Leuk leuk leuk!
En ja, dat wordt inderdaad nog een lastige keuze! Ik kies wel het paardje dat me die dag het liefst aankijkt

loveshadow schreef:Oeh die is inderdaad mooi geworden, zeg! Die was van Wu, toch?
(volgens mij zijn ze vergeten informatie erbij te zetten. Of ze hebben het expres niet gedaan, maar bij Vigilant staat wel informatie)
Neh, denk dat ze er mee bezig zijn, bij Vigilant stond in het begin ook geen info namelijk.
_Yasmine_ schreef:ik vind het trouwens een pracht paard om te zien
)
Dus ik denk een heleboel centjes.. als je der wilt kopen moet je denk nog even sparen.

_Mara_ schreef:Hahahaha, tja omdat de bloedlijnen aardig gepresteerd hebben. Neem alleen maar Luzelma...
Hoe duur Melina, pfff geen idee ik heb echt geen idee van prijzen van paarden maar zowieso duur! Want ik kwam ini een keer tegen in de supermarkt in de zomervakantie en toen vertelde ik dat evelien en ik nog een keer kwamen rijden. En toen vroeg ze op wie we wilde en toen zei ik Kiduna en Melina, hehe nou dat gebeurde niet want daar waren ze te duur voor.Dus ik denk een heleboel centjes.. als je der wilt kopen moet je denk nog even sparen.
![]()
loveshadow schreef:Haha jemig, heb je Ellert spacecake o.i.d. gegeven ofzo?!![]()
Zijn jullie trouwens eindelijk van de omheiningdoorknipper af?
Mara, ik ga volgende week ergens Ini bellen voor een afspraakIk wilde eigenlijk even bij ze langs komen, maar daar heb ik geen tijd voor. Dan maar zo
. Meivakantie kon je wel op donderdag, vrijdag en zaterdag kon je wel, toch? De eerste zaterdag kan ik niet (want dan ben ik in Londen, whieee), maar ik zal proberen iets tussen 6 en 8 mei te regelen
(wel granenmix, daar loopt 'ie super op. En, LUISTER EN HUIVER, hij wordt er niet dik van.)
Dus hopen dat dat zo blijft!
Zat wel een leuk middendrafje in, trouwens! 
Nouja, zolang het helpt en hij er niet dik van wordt.