maar hoorde ook met buiten ritten enzo.. maar dat vind ik echt vreselijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar hoorde ook met buiten ritten enzo.. maar dat vind ik echt vreselijk
Maar met springen is het wel zo veilig idd. Ik weet nog niet of ik ga springen, denk alleen dressuur en 1 of 2 buitenritjes.
Wil iig even naar het strand omdat ik over m'n toch wel een klein beetje angst van de vorige keer heen moet. Toen ik bijna naast Danny lag.
Juul schreef:Buitenritten niet hoor.. anders hadden wij hem met die nachtrit ook wel gemoeten..Maar met springen is het wel zo veilig idd. Ik weet nog niet of ik ga springen, denk alleen dressuur en 1 of 2 buitenritjes.
Wil iig even naar het strand omdat ik over m'n toch wel een klein beetje angst van de vorige keer heen moet. Toen ik bijna naast Danny lag.
Twee jaar geleden wilde ik ook misschien springen in de instructieweek, maar toen viel er een meisje uit mijn groep af en brak dr arm, toen hoefde ik opeens niet meer zo nodig

dus ben benieuwd

veel plezier alvast
natas_joy schreef:hoelaat gaan jullie allemaal vertrekke naar poelenburgh en hoelaat zijn jullie er dan allemaal?
natas_joy schreef:hoelaat gaan jullie allemaal vertrekke naar poelenburgh en hoelaat zijn jullie er dan allemaal?
ik weet nog niet hoe laat ik er ben
heb er zooo super zin in