& de foto's zijn nog onbewerkt heb alleen © erop gezet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) 
fallenangel3 schreef:die foto van Jo is ook mooi! (tweede)
heb je nog meer rijfoto's??? en ligt het nou aan mij of drukt Nick der rug weg (dat noem je zo toch)
fallenangel3 schreef:die foto van Jo is ook mooi! (tweede)
heb je nog meer rijfoto's??? en ligt het nou aan mij of drukt Nick der rug weg (dat noem je zo toch)
Iriis_ schreef:Maar ik ga morgen echt dooood! Ben gister begonnen in me boek.. Ik vind dat ze het echt niet goed duidelijk heeft gezegd wanneer we t nou hebben

Jane_ schreef:fallenangel3 schreef:die foto van Jo is ook mooi! (tweede)
Jaa ze drukt hier haar rug weg omdat ze er niet helemaal door loopt..
fallenangel3 schreef:Iriis_ schreef:Maar ik ga morgen echt dooood! Ben gister begonnen in me boek.. Ik vind dat ze het echt niet goed duidelijk heeft gezegd wanneer we t nou hebben
Ik maakte mijn boekverslagen meestal ook in één avond... ik was een van de weinige mensen het boek zelf las... en dan voel je je knap banketstaaf als jij een zes (of zeven krijgt) en klasgenootjes die alles van internet plukten een 8 :S.
Iriis_ schreef:Maar ik ga morgen echt dooood! Ben gister begonnen in me boek.. Ik vind dat ze het echt niet goed duidelijk heeft gezegd wanneer we t nou hebben
fallenangel3 schreef:Huh ok.... maar dan nog zouden mensen een samenvatting kunnen lezen zo goed mogelijk onthouden en een mooi banketstaaf opschrijven

Jane_ schreef:jaa maar hallo nicky drukt haar rug bijna altijd weg hoowr..![]()
als ze netjes rond loopt is dat al stuk minder.. en hier loopt ze dat net niet.
) maar het was gewoon een opmerking.. het viel me op.. dus wou even weten of wat ik zag klopte...

Iriis_ schreef:Ze heeft tenslotte niet voor niks de thiedeman teugel!![]()
(alhoewel ik nog steeds een hekel aan die dingen heb
)