Daar is ie weer.
Hij blijft mooi.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nu ben ik niet alleen mijn avatar kwijt, maar het lukt me ook niet om de nieuwe erop te zetten...

waar is iedereen?

meelen schreef:@ xan.. Hoi xan hier even sanne..
als je nog niemand hebt gevonden dat wil ik je best voorlezen hoor:)
dus laat t maar even weten! Gr Sanne
, moet nog horen hoe laat ik moet, dus dat hoor je dan van me.
Tytje schreef:ja ieder krijgt wat hem toe komtxan schreef:Ik ben er niet want moet de wandel 4 daagse binnen halen.
Ben blij dat ik vanaaf niet loop. Arme André en Joline, ze zullen zeiknat zijn.
Michael moest ook lopen met de kinderen, ze waren doorweek, incl. de honden. Gister had ik natuurlijk een prachtige zonnige avondwandeling. Dus het was niet eerlijk.
natuur5D schreef:beetje nat vandaag. lijkt elk jaar wel zo, eerst een hittegolf en als de paarden het land op kunnen gaat het regen
Tytje schreef:Xan, gaan we nog een keer een buitenritje maken?
ATE schreef:Tytje schreef:Xan, gaan we nog een keer een buitenritje maken?
dan moet jij achter lopen kun je zien wat ze doet![]()

ATE schreef:Tytje schreef:ja ieder krijgt wat hem toe komt
Ik ben er niet want moet de wandel 4 daagse binnen halen.
Ben blij dat ik vanaaf niet loop. Arme André en Joline, ze zullen zeiknat zijn.
Michael moest ook lopen met de kinderen, ze waren doorweek, incl. de honden. Gister had ik natuurlijk een prachtige zonnige avondwandeling. Dus het was niet eerlijk.![]()

xan schreef:ATE schreef:
Loop jij dan voorop ???????????
Dan moet het toch lukken zou je denken

[/quote]

xan schreef:@Tytje: ik vond het er erg mooi uitzien vanmorgen. Alleen al die verschijning van dat paard. Fantastisch. Nu maar hopen dat we een jury hebben die van friezen houdt. Geldt ook voor Ate natuurlijk.
heb vanavond wel ff lekker gereden xan schreef:@Tytje: ik vond het er erg mooi uitzien vanmorgen. Alleen al die verschijning van dat paard. Fantastisch. Nu maar hopen dat we een jury hebben die van friezen houdt. Geldt ook voor Ate natuurlijk.