ik ga bij de etos werken
haha maar verdient wel een beetje slecht
haah maar boeiend
haha ik ben ook bijna klaar met school ":D Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ga bij de etos werken
haha maar verdient wel een beetje slecht
haah maar boeiend
haha ik ben ook bijna klaar met school ":D
?

dat meot je doen liza.. haha
ik verdoen iets van 1,68 per uur.. haha schiet lekker op he ik spaar voor een paard..
moet nog 3 jaar als het in dit tempo door gaat.. 9 uur gewerkt en al 15 euro binnen

haha maar id liza dat kan ik ook nog niet
haha
omdat er allemaal heffingen enzo vanaf gaan en dan zou ik geld van hen moeten krijgen en dat doen ze natuurlijk niet
jammer
)
Samen met Fenn (die hier ook eens langs kwam) Zij reed op een paard wat lange tijd had stilgestaan omdat hij kreupel was en die was dus behoorlijk druk. Maar mijn paard (Manda) trok zich er niet veel van aan...
die chaggerijn op je hyves 
stomme paarden maar wel lief alleen rondjes rijden in de bak is behoorlijk saai..
in de bak en als ik wil lekker gewoon buiten in het bos
Maar ik ga morgen alweer weg op vakantie naar familie in canada, dus ik hoop daar een computer te vinden
Maar ik mis door vakantie wel 2 lessen paardrijden, en bij ons gaat paardrijden niet door de hele zomervakantie, dus ik mis de laatste 2 lessen voor de zomervakantie
Ik heb zelf geen vakantie werk, ik zoek het nog wel. Waarschijnlijk gaan ik en mijn vriendin bij iemand die ik ken 2 dagen de schuur uitmesten, en ik ga een week folders lopen. Dus niet echt veel.