gewoon voor de zekerheid en zowiezo moet ik ermee van de douche naar mijn bed lopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en allemaal dat soort dingen. De JT die het meeste punten heeft krijgt aan het einde van de week een taart
Katinka jij al fotos?
wel leuk dat je veel zelf moet doen. op de kampen waar ik voorheen kwam stond alles al zo goed als klaar en was het enige dat ej deed rijden oook wel leuk maar ik vind dat als je er op rijd dat ej ze ook moet verzorgen
ojah dat vroeg ik me nog af hebben ze hier wel normale borstels zoals ros harde en zachte en ormale sjabrakjes want bij vanloon ( daar was ik vorig jaar ) reden we met strozakken :S en had je maar 1 borstel en dat leek op een ros maar danietsje anders heel vreemd maja
En de dekjes zijn ook wel gewoon prima (moet je ff bij de fotos op de site van t reelaer kijken dan zie je ze
)
MhoudvnT schreef:ja die zou ik ook wle graag willen zienwel leuk dat je veel zelf moet doen. op de kampen waar ik voorheen kwam stond alles al zo goed als klaar en was het enige dat ej deed rijden oook wel leuk maar ik vind dat als je er op rijd dat ej ze ook moet verzorgen
ojah dat vroeg ik me nog af hebben ze hier wel normale borstels zoals ros harde en zachte en ormale sjabrakjes want bij vanloon ( daar was ik vorig jaar ) reden we met strozakken :S en had je maar 1 borstel en dat leek op een ros maar danietsje anders heel vreemd maja
nog maaarrrr 20 daagjes![]()
![]()
![]()
MhoudvnT schreef:ja die zou ik ook wle graag willen zienwel leuk dat je veel zelf moet doen. op de kampen waar ik voorheen kwam stond alles al zo goed als klaar en was het enige dat ej deed rijden oook wel leuk maar ik vind dat als je er op rijd dat ej ze ook moet verzorgen
nog maaarrrr 20 daagjes![]()
![]()
![]()
.
. Dekjes, dekens, peesbescherming, halsters, huppakee.
.)
.
.
)