Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 19:17

Dat heb ik er ook zeker voor over. Denk dat ik het maar niet ga zeggen want ik wil nu echt even niet in de buurt komen van mijn ouders. Mij kennende draait dat alleen maar op knallende ruzie uit omdat ik echt flink pissed ben als ik niet kan paardrijden. Het lijkt wel een soort drug, ik moet gewoon 1 uur in de week paardrijden en als ik dat uurtje niet krijg zit ik gewoon echt zwaar niet lekker in mijn vel.

Ja, als die binnenbak nou eenmaal af is krijgen we dat gezeik iig niet meer. Wat lijkt me dat ook heerlijk zeg: Lekker in de binnenbak rijden als het regent zodat je je nooit meer zorgen hoeft te maken over of je wel gaat of niet Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 19:23

Heb ik ook heel erg hoor, maar ik kan dan nog gewoon elk moment Stees gaan platknuffelen en dat helpt ook wel een klein beetje. Ik ben in staat mensen te vermoorden met m'n blik alleen al wanneer ik niet mag paardrijden... Clown

Ik hou van binnenbakken... Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 19:31

Wij verschillen echt helemaal niets van mekaar als je het zo bekijkt Ik heb het ook, ben gewoon echt superchaggi en op dit moment kan er echt niets aardigs vanaf.

We gaan morgenochtend naar Belgie en mijn vader zij net van dan ga je toch morgenmiddag in Belgie rijden? Maar zelfs dat vind ik geen goede optie, ik wil gewoon NU paardrijden. Had al 1 minuut op mijn paard kunnen zitten Boos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 19:37

Tsja, in Belgie paardrijden is natuurlijk anders dan NU paardrijden, heb ik ook hoor "ja dan bellen we morgen wel of je kan rijden", egnie, NU. Koe

Wordt wel een stil weekendje in ons topic dan Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 19:38

You've read my mind Ja

Idd, word zeker stil. Maar maandag ben ik vrij dus kan ik de hele dag kletsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 19:43

Oei, ga volgens mij ruzie krijgen. In dat ene topic over of je hoefsmid je paard een knal mag geven. Die vz-Rus heeft last van zijn schouders waardoor hij niet lang op 1 been kan staan, maar steeds als hij zijn been terugtrekt dan knalt hij keihard tegen de hoefsmid. Dus die werd laatst vet kwaad en gaf hem een oplawaai. Heb nu weer zo'n penny achter me aan. Tja, wat moeten we anders doen? Dat paard kusjes en knuffels geven? Hij zal toch echt even op 1 voorbeen moeten staan om zijn hoeven zo te krijgen dat zijn schouders hem geen last meer geven Verward Vind het zelf ook vervelend maar op de een of andere manier zijn ze altijd snel met commentaar maar tips ho maar Boos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 19:45

"He paard, als jij je voorbenen laat bekappen krijg jij een bak slobber" Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 19:57

Hahaha idd! Maar sommige opmerkingen zijn zo ondoordacht. Wat denkt ze van mij en zijn eigenaren, wij zitten er ook echt behoorlijk mee dat het zo moet.

Maar intussen heeft ze al haar excuses aangeboden voor haar reactie en geeft ze daadwerkelijk een tip. Niet dat ik die echt ga gebruiken, hoefsmid moet ik vaker laten komen volgens haar om zo weinig mogelijk werk aan de hoeven te hebben. Best een goed idee... als zij een geldboompje in de wei kan planten, mij best! Knipoog

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 19:58

Mss is nb iets? Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:01

Ohja idd! Hahaha en dat arme paard maar op beton laten staan in zijn stal ipv stro. Is goed voor zijn hoeven... Yeah right... Zou niet weten of NB iets zou zijn, in Belgie zijn ze nog niet zo doorgedraaid als hier. Wat de boer niet kent vreet ie niet Vork Dus als ik aankom met mijn natuurlijke bekapper word ik keihard uitgelachen waarschijnlijk Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:01

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:07

Jij maakt mijn avond weer goed Haha! Je bent een schat!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:09

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:10

Oh! Hij kan hem niet vinden Scheve mond Heb vorige link ook even aan de POTC bokkers gegeven Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:14

Hier vind 'ie 'm wel... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:15

Ohja! Nu doet ie het, de eerste keer pakte mijn computer hem niet Verward Nouja, vreemd.

Hahaha, maar dat was echt even goed voor me! Dat kon ik wel gebruiken Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:16

No problemo Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:25

Hahaha, ze zijn echt zo grappig. Heb ze meteen onder favorieten gezet Haha!

Het is trouwens wel weer stil op bokt he? Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:27

*LOL*

Bokt is saai zo af en toe Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:30

Soms... Schijnheilig Maar er zijn niet meer echt topics waarvan je zegt: Die zijn leuk om te volgen. Buiten de onze natuurlijk Haha! Ja, de FBI is wel leuk maar echt actief ben ik er niet in.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:32

Ik wil een rel. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:35

Ohooh reltopics mogen niet op booookt Schijnheilig Hahaha maar om eerlijk te zijn heb ik er ook wel zin in. Zolang het maar niet met de AVFreaks is Nagelbijten / Gniffelen

Weet je? Het heeft hier trouwens het hele uur van 19.30u tot 20.30u geregend! L*llig voor mijn lesgenoten die wel zijn gegaan maar uiteindelijk had mijn moeder wel een beetje gelijk... Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:36

Moeders hebben nooit gelijk, nooooooit toegeven... Clown

Trouwens vet stom, ik heb een catalogus besteld zodat ik heeeel veel nieuwe kleren kan kopen, die pokkecatalogus wil maar niet komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:38

Ahah idd, ik hou lekker mijn mondje Lips are sealed

Die rotdingen komen altijd vet laat. Da's zo irritant. Welke catalogus heb je besteld?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 20:38

Eh, de large... Clown