naadje; wat ellen zegt klopt! En als t goed is is idd in de pauze aken te bekijken op n groot scherm.
Mayo en ik gaan nu slapen, want we moeten morgen wel weer vroeg uit de veren ivm eigen paarden nog doen voor de veiling,
Tot morgen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

PaulineS schreef:He Shirley, wij zijn geloof ik echt de enigen online... Lekker bijgetankt na een weekendje CP? 'k Ben vandaag niet naar de veiling gegaan. Vrijdagavond terug gekomen van een weekje paardentraining. Gisteren de hele dag ook al op Taams. Ik moest vandaag echt een beetje tijd aan JJ spenderen. Het was trouwens een fantastische week in Dongen. Misschien kunnen we Petra Vlasblom ook wel een keer uitnodigen voor een workshop of training. Ze lost allerlei problemen op bij paarden: trailerladen, singeldwang, schrikparcouren etc. Ze heeft bij Kyra haar singeldwang behoorlijk doorbroken. Ik moet nog wel een tijd erg consequent zijn, maar ze gaf uiteindelijk geen kik:-)
Dabo schreef:Fijn dat jullie het leuk gehad hebben, Shirley! Zo'n weekend is echt zo voorbij he...
Aanstaande woensdag ga ik een paar dagen weg, tot zaterdag avond laat. Brenda, Irmgard en Nadine gaan voor Bella zorgen
Ik hoop echt dat het nog lekker weer wordt, want dan mag ze gewoon smorgens het land op. En dan haalt Irmgard haar er s'avonds weer af.

danifur schreef:moguh allemaal![]()
tjee.. ik ben nog wel erg moe zeg. Zo'n drukke dag gister, maar wel gezellig!
klopt Ellen, om half 10 was t wel afgelopen, maar toen reden wij zo een beetje (nance en ik) met 2 paarden terug naar huis.
Maar het was echt een ontzettend leuke dag!
En er zijn aardig wat paarden weggegaan, Ellen. Dus het was ook nog eens een succesvolle dag!
Ik slaap snachts ook best slecht, dus toen ik midden in de nacht weer wakker was had ik er echt genoeg van dit keer.
Uiteindelijk in slaap gevallen, en nu lag ik zo lekker te slapen.. moest ik er weer uit!![]()
Uinteindelijk zal ik t hier denk ik toch nog 2 weken mee moeten doen, dus nog ff doorgaan
Heb je een leuk weekend gehad shir?
Zal best wel zo te horen!
pascha7 schreef:anky hoelaat ga je morgen eigenlijk hooi halen?
ShirleyA schreef:pascha7 schreef:anky hoelaat ga je morgen eigenlijk hooi halen?
Hooi halen?????
ShirleyA schreef:pascha7 schreef:anky hoelaat ga je morgen eigenlijk hooi halen?
Hooi halen?????
pascha7 schreef:en het is niet voor ons hoor is voor omar wat me morgen gaan halen
ShirleyA schreef:pascha7 schreef:en het is niet voor ons hoor is voor omar wat me morgen gaan halen
Jee is Omar al door t hooi heen? Vreetzak zeg!
pascha7 schreef:die had maar 4 balen
heb je me sms net nog gehad ??????