stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

danifur

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 22:47

suc6 morgen willemijn! van mayo en mij!

naadje; wat ellen zegt klopt! En als t goed is is idd in de pauze aken te bekijken op n groot scherm.

Mayo en ik gaan nu slapen, want we moeten morgen wel weer vroeg uit de veren ivm eigen paarden nog doen voor de veiling,

Tot morgen! Doei!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 20:15

Mijn hemel, jullie zijn echt allemaal naar die veiling, behalve ikke...... Ben net een paar uurtjes thuis en heb Thimo en neef Romano in bed gekregen, je zou denken dat ze moe zijn na die 3 dagen zwemmen, jungel expeditie en spelen.... echt wel! Maar slapen: ho maar!
Ze hebben t super gehad en mijn moeder en ik daarom ook, was best even lekker hoor, al moet je wel steeds opletten nog zolang Thimo zijn zwemdiploma niet heeft. Heeft wel keurig zijn bandjes om zijn armen gehad maar toch...
We hadden eekhoorentjes op ons terras! En echt heel dichtbij ook! Geweldig, vooral als ze pinda's kwamen halen! Ook waren er steekbeestjes.... en ik ben natuurlijk de enige die te pakken is genomen! Weet niet eens welk beest t was maar ben er wel allergies voor! Hele dikke rode arm en voelt heet.

Tot hoe laat is die veiling eigenlijk? Is t leuk? Hoorde al v Anky dat ze met Nancy t secretariaat doet en tegenover LJ zit....
Wat doet de rest van jullie? Zijn alle paarden al weg?

PaulineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 20:24

He Shirley, wij zijn geloof ik echt de enigen online... Lekker bijgetankt na een weekendje CP? 'k Ben vandaag niet naar de veiling gegaan. Vrijdagavond terug gekomen van een weekje paardentraining. Gisteren de hele dag ook al op Taams. Ik moest vandaag echt een beetje tijd aan JJ spenderen. Het was trouwens een fantastische week in Dongen. Misschien kunnen we Petra Vlasblom ook wel een keer uitnodigen voor een workshop of training. Ze lost allerlei problemen op bij paarden: trailerladen, singeldwang, schrikparcouren etc. Ze heeft bij Kyra haar singeldwang behoorlijk doorbroken. Ik moet nog wel een tijd erg consequent zijn, maar ze gaf uiteindelijk geen kik:-)

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 20:27

heeee, het topic doet het weer!! Ik kon dit topic niet meer openen, vanaf vanmorgen. Heb modje ingeschakeld, en die zal het dan wel weer rechtgezet hebben...
'Het aangevraagde topic bestaat niet' was de boodschap die ik kreeg, als ik dit topic wilde openen!

Ik ben ook niet naar de veiling hoor, ben vanmiddag wel even naar de presentatie wezen kijken. Ik vond het een rare binnenkomst, we moesten echt zoeken waar we nou naar binnen moesten.. Tong uitsteken
En buiten stonden er onwijs veel auto's, maar binnen vond ik het niet zo heel erg druk? Kan aan mij liggen hoor hihi.
Ik hoop voor Taams dat er veel paarden verkocht zijn. Haha!
Ik weet ook niet tot hoe laat het duurt, maar er waren iets van uhm.. 25 paarden te veilen, en het begon om half6 dus.. zal nu wel afgelopen moeten zijn lijkt mij zo? Haha!

Fijn dat jullie het leuk gehad hebben, Shirley! Zo'n weekend is echt zo voorbij he... Haha!

Aanstaande woensdag ga ik een paar dagen weg, tot zaterdag avond laat. Brenda, Irmgard en Nadine gaan voor Bella zorgen Haha!
Ik hoop echt dat het nog lekker weer wordt, want dan mag ze gewoon smorgens het land op. En dan haalt Irmgard haar er s'avonds weer af.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 20:42

PaulineS schreef:
He Shirley, wij zijn geloof ik echt de enigen online... Lekker bijgetankt na een weekendje CP? 'k Ben vandaag niet naar de veiling gegaan. Vrijdagavond terug gekomen van een weekje paardentraining. Gisteren de hele dag ook al op Taams. Ik moest vandaag echt een beetje tijd aan JJ spenderen. Het was trouwens een fantastische week in Dongen. Misschien kunnen we Petra Vlasblom ook wel een keer uitnodigen voor een workshop of training. Ze lost allerlei problemen op bij paarden: trailerladen, singeldwang, schrikparcouren etc. Ze heeft bij Kyra haar singeldwang behoorlijk doorbroken. Ik moet nog wel een tijd erg consequent zijn, maar ze gaf uiteindelijk geen kik:-)

Klinkt goed Pauline. Kon je t ook goed combineren met AdB? Kijk of je t op touw kan zetten: zo'n clinic... altijd leuk!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 20:44

Dabo schreef:
Fijn dat jullie het leuk gehad hebben, Shirley! Zo'n weekend is echt zo voorbij he... Haha!

Aanstaande woensdag ga ik een paar dagen weg, tot zaterdag avond laat. Brenda, Irmgard en Nadine gaan voor Bella zorgen Haha!
Ik hoop echt dat het nog lekker weer wordt, want dan mag ze gewoon smorgens het land op. En dan haalt Irmgard haar er s'avonds weer af.

Waar ga je heen Ellen? Ik zal die dagen Bella haar rug en emmertje wel regelen, hoeft ze niet zonder te zitten hahahaha.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 20:48

aaahh je bent een engel, Shir! Haha! Haha!

manlief en ik gaan naar Epe, mijn verjaardag vieren. Wij duiken altijd onder, met verjaardagen hahahaha
lekker een paar daagjes in een hotelletje op de Veluwe. Regenpak mee, en aan de wandel maar! Woensdag middag gaan we weg, zaterdag komen we weer thuis. (laaaaat pas)

Je zal trouwens wel verschil merken Shir, Bel's rug is al een stuk minder hard, het gaat echt de goede kant op!
Haar hals is nog wel hard, maar daar werken we ook aan... Haha! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 20:55

Top Ellen dat Bella vooruit gaat! We rijden vast binnen kort weer allemaal lekker op onze paarden...
Karin smsde al dat t goed was gegaan met Ilion (ze was op visite dus belt later nog).
Mijn huisje ziet er ook nog uit als toen ik vrijdagmorgen weg ging hahahaha. Moet zeggen dat ik dit voor t eerst doe: iemand in mijn huis, maar heb er niet overnagedacht toen ik daar zat. En al mijn beessies zien er goed uit hoor! Helemaal goed dus. Nog bedankt he Willie!! OK dan! Pling

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 08:53

Moge Meiden.

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 08:55

moguh allemaal Gaaaap

tjee.. ik ben nog wel erg moe zeg. Zo'n drukke dag gister, maar wel gezellig!
klopt Ellen, om half 10 was t wel afgelopen, maar toen reden wij zo een beetje (nance en ik) met 2 paarden terug naar huis.
Maar het was echt een ontzettend leuke dag!
En er zijn aardig wat paarden weggegaan, Ellen. Dus het was ook nog eens een succesvolle dag!

Ik slaap snachts ook best slecht, dus toen ik midden in de nacht weer wakker was had ik er echt genoeg van dit keer.
Uiteindelijk in slaap gevallen, en nu lag ik zo lekker te slapen.. moest ik er weer uit! Verdrietig
Uinteindelijk zal ik t hier denk ik toch nog 2 weken mee moeten doen, dus nog ff doorgaan Tong uitsteken

Heb je een leuk weekend gehad shir?
Zal best wel zo te horen!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 08:58

hey dude!

Ik ben ook nog zo moe! Stond gister kwart voor 7 naast me bed was om 8 uur ofzo op stal niet normaal! Maja ik heb me wedstrijd super gereden en ik mag naar het LI he Haha!

Er zijn 24 paarden verkocht volgens mij! Ik heb alle prijzen opgeschreven Bloos

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 09:00

Hoe bedoel je, Daan, 'hier moet ik het nog 2 weken mee doen'...? Ben je ziek..?

24! paarden verkocht! wowieeeee Onwijs!
Dus vandaag hebben we gebak op stal? hahahahha Haha!

Ik ga zo trouwens, kijk eens naar buiten, zonnetje schijnt, Twiske is calling! Nu ga ik er toch eindelijk weer eens uit met Bell.
Het waait gelukkig ook niet zo hard meer Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 09:05

morgen allemaal

ben net terug van stal Haha!
en ben al lang de DA geweest Tong uitsteken
heb weer 2spuiten gehad voor bo en hij mag voorlopig niet op het land Verdrietig
en geen kuil.

anky hoelaat ga je morgen eigenlijk hooi halen?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 09:05

danifur schreef:
moguh allemaal Gaaaap

tjee.. ik ben nog wel erg moe zeg. Zo'n drukke dag gister, maar wel gezellig!
klopt Ellen, om half 10 was t wel afgelopen, maar toen reden wij zo een beetje (nance en ik) met 2 paarden terug naar huis.
Maar het was echt een ontzettend leuke dag!
En er zijn aardig wat paarden weggegaan, Ellen. Dus het was ook nog eens een succesvolle dag!

Ik slaap snachts ook best slecht, dus toen ik midden in de nacht weer wakker was had ik er echt genoeg van dit keer.
Uiteindelijk in slaap gevallen, en nu lag ik zo lekker te slapen.. moest ik er weer uit! Verdrietig
Uinteindelijk zal ik t hier denk ik toch nog 2 weken mee moeten doen, dus nog ff doorgaan Tong uitsteken

Heb je een leuk weekend gehad shir?
Zal best wel zo te horen!

Daan, waar moet je t denk je nog 2 weken mee doen?????
Ja weekend was leuk, maar ben wel heel moe er van. En tot overmaat v ramp kon ik midden in de nacht mijn hele bed verschonen! Romano had in bed geplast... Hup alles er af en nieuw er op, dat kon ik net even niet hebben. Thimo is zijn 1e schooldag in groep 3 goed begonnen, helaas zit hij bij 3 vreemde kindjes aan tafel en niet bij zijn vriendjes, maar dat zal met 2 dagen wel helemaal goed komen, kinderen zijn daar heel snel in, dat jochie leek wel grappig.
Hij heeft nu een eigen tafel met laa! En er lag wat spulletje met zijn naam er op... helemaal spannend dus. Ben benieuwd wat ie allemaal te melden heeft vanavond.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 09:06

pascha7 schreef:

Hooi halen?????

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 09:07

haha gaat lekker he shir! Maar dude waarmee moet je nog 2 weken rondlopen?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 09:08

ShirleyA schreef:
pascha7 schreef:

Hooi halen?????

ja
gaat hard hoor pascha en bo hebben al 4 plaken missie en raisa
dat gaat hard hoor hebben nog 4 en halve balen

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 09:08

ShirleyA schreef:
pascha7 schreef:

Hooi halen?????

en het is niet voor ons hoor is voor omar wat me morgen gaan halen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 09:10

pascha7 schreef:

Jee is Omar al door t hooi heen? Vreetzak zeg!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 09:11

ShirleyA schreef:
pascha7 schreef:

Jee is Omar al door t hooi heen? Vreetzak zeg!

die had maar 4 balen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 09:34

pascha7 schreef:
die had maar 4 balen

Mistral ook maar die heeft dat nog lang niet op hoor hahahahahah, nog niet de helft. Maar gaat ook niet zo hard natuurlijk met 1 plak per dag.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 09:35

nee missie eet denk ik wat midner haha! He shir ga jij nog naar stal vandaag of niet?
Trouwens ik had karin zien rijden op Il en volgens mij ging t wel goed Lachen

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 09:40

morguh! Dromen

kon met moeite mijn bed uitkomen Gaaaap

Het was een zwaar weekend vol feest en gisteren trok ik het even niet meer dus ben daarom niet naar de veiling geweest Bloos
best balen want had die schoonheden wel willen zien Knipoog

...ondanks dat ik nu wat langer heb geslapen ben ik nog steeds gebroken en dan te bedenken dat ik nog nachtdienst heb Verdrietig

ach ja vanavond maar even snurken Vork

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 09:41

willemijn gefeliciteerd met je punten Go jij! Go jij!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 09:44

aaah thnx Haha! heb je me sms net nog gehad ??????